Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut vaunuja henkilön kautta joka mainostaa itseään osta&myy palstalla lastenvaunuosiossa?

05.11.2006 |

mikä juttu se oikein on?

Onko luotettavaa?

Onko kaikki sujunut hyvin jos olette tilanneet?

Mikä tämä henkilö oikein on?

miksi hänen kauttaan saa 5% alennusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.foryourbaby.de/

Siellä oli kaikkein edullisimmin ne matkarattaa mitkä halusin ja toimituskulut vain 11.99¿ Lupaavalta näyttää ainakin tähän asti. Olen jo saanut pakettikoodin osoitteen mistä seurata lähetystä ja visa korttiani ei ole vielä edes veloitettu.

Vierailija
2/3 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.foryourbaby.de/catalog/product_info.php?cPath=110_113&produc…

Itse olisin kiinnostunut tilaamaan ylläolevan istuimen poitsulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla todellisuudessa vähän enempikin Suomeen asti, mutta kuitenkin siitä näkee että niillä on sitä varaa sillä hetkellä. Jossakin tuotteissa alla luki että kysy toimitusaikaa. Mulla on tänään toinen arkipäivä menossa (tein tilauksen torstai iltana, eli silloin pe on varmaan eka) ja sain lauantaina sieltä linkin sivulle josta voi paketin kulkua seurata ja matkalla on jo. Joten voi ehtiäkkin viiteen päivään, vaikka se itsestäni tuntuukin todella nopealta.

Postikuluja en tainut saada muuten selville kuin kirjatumalla palveluun ja siellä kun alkaa tehdä sitä tilausta tulee näkyviin tuotteen hinta ja postikulut. Mä luulen että se on aina se sama 11.99¿ kun kokeilin niin että jos tilaan vaunut ja matkarattaat niin postikulut ei nouseet. Tilauksen voi jättää keskenkin jos siltä tuntuu. Tilaus menee perille vasta viimeisellä sivulla (sivuja taisi olla neljä) laittamalla ruksin sinne alaruutuun ja hyväksy tai jotain vastaa nappia painamalla.

Minäkään en osaa yhtään saksaa, mutta apuna minulla oli www.ilmainensanakirja.fi

Kaikkia sanoja se ei tietenkään löydä, mutta minä arvailin loput ja lyhentelin tarvittaessa sanoja. Minusta ainakin tuntui että tärkeimmän asian sain sillä tavalla selville.

Tilauksen jälkeen sieltä tulee sähköpostia, josta yksi olikin englanniksi, eli ongelmatilanteessa voi varmaan asioida heidän kanssaan myös englanniksi.