Naiset; mistä voi johtua naisten laukeamattomuus.
Kommentit (32)
Yksilöllistä. Jotkut saa helpommin kuin toiset. Jotkut klitoriksen kautta, jotkut sisäkautta. Tai molemmista, toki.
Pieniä vaikeuksia voi olla laueta mulla jos en ole tarpeeksi kiihottunut. Kyllä mä yleensäkin saa orgasmin automaattisesti jo mekaanisen kosketuksen avulla, mutta siitä voi jäädä henkinen tyydytys pois ja se on yhtä tyhjän kanssa melkeinpä. Pitää olla pää mukana ja sillä tavalla vähän kiimasta sekaisin valmiiksi että on hyvä.
On kiva jos toinen osapuoli on täysillä mukana ja kiihkeänä. Ns. "Tylsä" seksi jossa vaan melkein ääneti hytkytään ilman kunnon kiihkoa niin voi olla epäkiihottavaa ja siten orgasmi voi olla tiukemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi turvallinen, luottavainen ja rento olo. On kiire, homma etenee liian nopeasti tai jostain syystä asiaan ei ole tarpeeksi aikaa -> ei ole rento olo. Liian lyhyet tai puutteelliset esileikit. Liian nopeasti klitoriksen "kimppuun käyminen". Ei vaan kiihota tarpeeksi korvien välissä.
Mistä mies voi tietää mihin noista kannattaa panostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi turvallinen, luottavainen ja rento olo. On kiire, homma etenee liian nopeasti tai jostain syystä asiaan ei ole tarpeeksi aikaa -> ei ole rento olo. Liian lyhyet tai puutteelliset esileikit. Liian nopeasti klitoriksen "kimppuun käyminen". Ei vaan kiihota tarpeeksi korvien välissä.
Noihin kaikkiin pitää panostaa!
t: lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että kysyy siltä rakkaalta seksikumppaniltaan että mikä hänelle on tärkeää/tärkeintä. Kyseessä ei ole mikään vikalista mikä käydään läpi ennen ajoa ja lopputulos on automaattisesti orgasmi joka kerta. Läheinen, luottamuksellinen, rakastava yhteys ehkä kaikista tärkeintä jos noista joku pitäisi valita. Mutta kuten sanottu niin kysy siltä sun kumppanilta.
Jos se mies vaan osaisi siä klitorista ERITTÄIN hellästi ja märkänä hyväillä, esim pyörivin liikkein, niin aaah. Sitten panee vielä, niin autuas.
Mutta yleensä ei miehet osaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies vaan osaisi siä klitorista ERITTÄIN hellästi ja märkänä hyväillä, esim pyörivin liikkein, niin aaah. Sitten panee vielä, niin autuas.
Mutta yleensä ei miehet osaa.
Tämä!!! Tämä niin sata kertaa! Ja sormetusta samalla, ehdottomasti!
Semmoinen lärpyttely ja ilman käsiä ei tunnu oikeastaan välttämättä edes hyvältä.
Tosi harva mies hyväilee ulkoisia häpyhuulia sormin. Tai välilihaa. Ja yleensäkin käyttää käsiään muuten kuin klitoriksen tai reiän sormeiluun ja itse yhdyntään päästyä tuskin koskaan. Tuntuu tosi hyvältä jos niitä häpyhuulia vaikka puristetaan peniksen ympärille kun se on sisässä tai liikkuu siinä edestakaisin. Niiden sisällä ne klitoriksen hermonpäätteet kuitenkin kulkee. Se pelkkä nypykkä on vain pieni osa klitorista!
Huono stimulaatio tietenkin. Vaikka miehet mitä luulevat, klitoris on se juttu, tavalla tai toisella. Miten tämä on niin vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi harva mies hyväilee ulkoisia häpyhuulia sormin. Tai välilihaa. Ja yleensäkin käyttää käsiään muuten kuin klitoriksen tai reiän sormeiluun ja itse yhdyntään päästyä tuskin koskaan. Tuntuu tosi hyvältä jos niitä häpyhuulia vaikka puristetaan peniksen ympärille kun se on sisässä tai liikkuu siinä edestakaisin. Niiden sisällä ne klitoriksen hermonpäätteet kuitenkin kulkee. Se pelkkä nypykkä on vain pieni osa klitorista!
Lisäksi niiden häpyhuulten sisällä on ihan sitä samaa paisuvaiskudosta kuin peniksessäkin. Eli jos tykkää että sitä peniksen vartta hierotaan niin voi kuvitella että nainenkin saattaa häpyhuulten hyväilystä tykätä.
-liian lyhyt yhdyntä
-liian lyhyt esileikki
-hormonaalinen ehkäisy
-liian pieni penis
-huonot seksiasennot
-klitoriksen ulkoisen osan jättäminen ilman huomiota
-miehen nautintoon keskittyminen
Vierailija kirjoitti:
-liian lyhyt yhdyntä
-liian lyhyt esileikki
-hormonaalinen ehkäisy
-liian pieni penis
-huonot seksiasennot
-klitoriksen ulkoisen osan jättäminen ilman huomiota
-miehen nautintoon keskittyminen
Lisään listaan kyllä liian isonkin peniksen. Tai sen, että minkä tahansa kokoista käytetään sellaisissa asennoissa, joista ei nauti.
Jos ei klitoris saa mitään stimulaatiota, ihan sama jos mies panis vaikka pyykkipoikaa. Ei mitään kivaa. Kuinka kauan tätä pitää kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei klitoris saa mitään stimulaatiota, ihan sama jos mies panis vaikka pyykkipoikaa. Ei mitään kivaa. Kuinka kauan tätä pitää kertoa.
No varmaan aika kauan, jos meinaat että täällä kertomalla miehesi alkaa tehdä mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan aika kauan, jos meinaat että täällä kertomalla miehesi alkaa tehdä mitä haluat?
Mun mies osaa todella, hän tietää miten saa minulle järkyt orgasmit. älä huoli.
Ihan joka päivä. Meillä natsaa oikeesti hyvin, ja mies nautii todella myös.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan pitää sulle kertoa, että toiset saa orkkunsa ilman klitoriksen hinkkausta. Sinä et saa ja se on mulle ihan fine. Antaisit nyt jo muiden saada miten ne nyt saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihanaseksiämonestijokapäivä
orkutpelkästäännuolemalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi lienee rekkamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, no jos sinulla ei ole orgasmiongelmia, niin miksi jatkuvasti torveat täällä että mies ei ymmärrä eikä usko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, no jos sinulla ei ole orgasmiongelmia, niin miksi jatkuvasti torveat täällä että mies ei ymmärrä eikä usko?
Ei sillä mitään oikeasti ole.