Aikuinen, osaatko vielä "leikkiä" lasten leluilla (figuurit, nuket, eläinhahmot, autot, rata)
Esimerkiksi kertoa tarinan, suht kiltin. Onko sinulla mielikuvitusta? Vai katosiko se jonnekin kaapin hyllylle. Entä tarinankerronta, lautapelit ja sadut?
Kommentit (10)
Osaan ja leikinkin joskus lasteni leluilla. Tykkään etenkin legoista ja junaradoista. Tykkään myös pukea nukkeja. Nykyajan leluista ne slimen tekosetit ovat kivoja. N34
Olen lapsen kanssa oppinut uudestaan. En tietenkään niin hyvin kuin lapsi.
Kyllähän aikuinen tervejärkinen osaa satuja kertoa. Ainakin työnantajalle.
Osaan, en kuitenkaan ihan yhtä hyvin kuin lapsena
En, en ollut kovin hyvä lapsenakaan. Lautapelit ja ulkoleikit kyllä kelpaisi.
Mielikuvitusta kyllä löytyy, ja katson näin aikuisenakin vielä piirrettyjä sekä pelaan muitakin kuin Vakavia Aikuisten Pelejä, mutta mieleni kehittelemät tarinat eivät kyllä sopisi lapsiyleisölle. Ei siksi, että olisivat jotenkin irstaita, vaan koska olen hyvin kiinnostunut myös ihmisyyden synkemmistä puolista.
En osannut edes lapsena. Aina kiljuin äidille että äiti on tylsää, mulla ei oo mitään tekemistä. Ja jos äiti ei ehtinyt sitä keksiä mulle, mä vaan kiukuttelin ja kiljuin enkä keksinyt itse mitään. Tai aloin kiusaamaan pikkuveljeä. Olin ihana kakara :D Vielä aikuisenakaan mulla ei ole missään asiassa alkeellisintakaan luovuutta.
Kyllä varmasti.
Kirjottelen muutenkin tarinanpätkiä ja teen niistä DnD-tarinoita kaverien kanssa pelattavaksi
Siitä on varmasti helppo vetää muksuille vähän yksinkertaistetuilla säännöillä interaktiivinen tarina johon voivat eläytyä.
Muutenkin välillä höpöttelen muutamille pehmoleluille mitä omistan.
- M28
Leikin koiran kanssa koska sillä on niin paljon leluja
Siis leluja siirrellen tarina.