Kampaaja nosti hintaa tuntuvasti
Oli tosin edullinen ennen mutta silti. Ennen leikkaus 29e ja nyt 34e. Prosentuaalisesti iso korotus.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eihän tuo nyt kova hinta ole vieläkään mutta kyllä nämä vaikuttavat palvelujen ostamiseen. Moni alkaa vähentää käyntejä ja lopputulos sitten pienyrittäjien konkurssit.
Mutta jos asiakasmäärä kaikesta huolimatta pysyy samana, niin ei luulisi olevan mitään pakkoa nostaa hintoja. Hintojen nosto ainakin johtaa siihen, että asiakkaat kaikkoaa ja pistää kukkaronsa kiinni. Eli ahneella on paskanen loppu.
Just näin, ei palkansaajatkaan tarvitse enempää rahaa elämisen. Ahneita kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kampaajalla, joka ottaa jokaiselta eri hinnan.
Minulle langetti kalliin hinnan, syy tuntematon.Kaikille tehtiin tismalleen samat toimenpiteet?
Tietämissäni tapauksissa kyllä. Eli leikkaus entiseen malliin+pesu ja föönaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kampaajalla, joka ottaa jokaiselta eri hinnan.
Minulle langetti kalliin hinnan, syy tuntematon.Vakituiset asiakkaat, eläkeläiset ja opiskelijat voivat saada alennuksia, ihan kampaamosta riippuen.
Kyllä toki. Mutta itsekin olen vakituinen asiakas, samoin muutama tuttu, jotka siellä käy. Työssäkäyviä ollaan.
Joka kerta eri hinta.
Alkaa jo koomiselta tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Halvalla pääsette! Minä maksan kampaajalle 127€, siihen sisältyy pesu, leikkaus ja föönaus.
Huh kuinka paljon maksat ja kalliisti. Minä maksan ilman mitään alennuksia kampaajalle 90€, siihen sisältyy värjäys, leikkaus ja föönaus. Kampaaja on ammattilainen ja taitava sellainen.
Vierailija kirjoitti:
M a t u parturit leikkaavat naistenkin hiukset edullisesti. Huonoa on, että ei voi varata aikaa, vaan on mentävä odottamaan vuoroaan.
Ai miehet? Tässä kaupungissa ne leikkaa luullakseni vain miesten hiuksia.
Turha ammatti