Kampaaja nosti hintaa tuntuvasti
Oli tosin edullinen ennen mutta silti. Ennen leikkaus 29e ja nyt 34e. Prosentuaalisesti iso korotus.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En käy koskaan suomessa kanpaajalla hintojen takia
En mäkään maksa veroja Suomeen verotuksen takia. Toivottavasti kohta muutkin siirtävät yrityksensä halvempiin maihin. Turha tänne on mitään maksaa kun menee joko persaukisille loisille tai superrikkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eihän tuo nyt kova hinta ole vieläkään mutta kyllä nämä vaikuttavat palvelujen ostamiseen. Moni alkaa vähentää käyntejä ja lopputulos sitten pienyrittäjien konkurssit.
Mutta jos asiakasmäärä kaikesta huolimatta pysyy samana, niin ei luulisi olevan mitään pakkoa nostaa hintoja. Hintojen nosto ainakin johtaa siihen, että asiakkaat kaikkoaa ja pistää kukkaronsa kiinni. Eli ahneella on paskanen loppu.
Esim sähkö on kampaajalle ilmaista? Eikä tila vuokraakaan tarvitse maksaa? Eikä tuotteiden hinnat ole yhtään nousseet?
Kävin kampaajalla, joka ottaa jokaiselta eri hinnan.
Minulle langetti kalliin hinnan, syy tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille tehtiin tismalleen samat toimenpiteet?
Vierailija kirjoitti:
Esim sähkö on kampaajalle ilmaista? Eikä tila vuokraakaan tarvitse maksaa? Eikä tuotteiden hinnat ole yhtään nousseet?
Joo joo, on on. Ei sitä kukaan kyseenalaista.
Fakta on vaan, ettei jo ennestään persaukisten suomalaisten palkat ole nouseet ollenkaan samaa tahtia kuin nyt kaikki hinnat joka puolella. Asiakkaat ovat entistäkin persaukisempia. Jossain vaiheessa ei ole enää muuta mahdollisuutta, kuin karsia kaikki muu kuin aivan välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, on on. Ei sitä kukaan kyseenalaista.
Fakta on vaan, ettei jo ennestään persaukisten suomalaisten palkat ole nouseet ollenkaan samaa tahtia kuin nyt kaikki hinnat joka puolella. Asiakkaat ovat entistäkin persaukisempia. Jossain vaiheessa ei ole enää muuta mahdollisuutta, kuin karsia kaikki muu kuin aivan välttämätön.
Ja tehdä kaikki itse minkä vain kykenee. Mä leikkaan pojan hiukset ja tytär mun.
Minä leikkaan puolipitkät hiukseni itse/ mies avustaa tarv. hieman. Värjäys kotona antaa ihan yhtä hyvän tuloksen kun kampaajallakin , ja väriä saa alle kympillä. Värjään harmaita piiloon.
En ole käynyt kampaajalla siitä asti kun Korona alkoi, eli melkein 3v.
Ei olisi edes varaa enään.
T. N 50+
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi hieroja otti 25 euroa, saapa nähdä maksaako seuraava keikka ainakin 30e.
Miehenä käyn palvelussa, jota voi hieronnaksikin sanoa. Nainen veloittaa paljon enemmän hommasta. En tiedä, aikooko korottaa taksaansa. Tarjontaa onneksi riittää.
No kun on sairautta, pelkkää osa-aikaista työtä ja huollettavia, pitkät hiukset on hyvä vaihtoehto: malli pese ja mene.
En ole käynyt kampaajalla vuosiin enkä mene. Monesta asiasta on joutunut tinkimään melkein aina, kampaajakäyntien puute ei kirpaise yhtään.
Aikoinaan kun kävin, kokemus oli monta kertaa jotenkin huono, lopetin välillä siitä syystä ja lopullisesti sitten lisäksi rahan takia.
M a t u parturit leikkaavat naistenkin hiukset edullisesti. Huonoa on, että ei voi varata aikaa, vaan on mentävä odottamaan vuoroaan.
Olen käynyt kahdella lähiön kampaaja-parturilla. Kumpikin omistaa liikehuoneistonsa. Välillä on vuokrapenkkikampaajakin paikalla. On tietysti yhtiövastikkeetkin nousussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle langetti kalliin hinnan, syy tuntematon.Kaikille tehtiin tismalleen samat toimenpiteet?
Ja jos tehtiin niin kaikilla samanlaatuiset sekä-vahvuiset hiukset? Itsellänikin kestää leikkaus ajallisesti puolet siitä, mitä tyttärellä. Tyttärellä mahtavan paksut hiukset ja itselläni luirut.
Vuokra nousee, jos on oma liikehuoneisto, nousee yhtiövastike. Sähkö, aineet ja kaikki muu.
Tuskin se kampaajan oma palkka nousee eli pakko nostaa hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vakituiset asiakkaat, eläkeläiset ja opiskelijat voivat saada alennuksia, ihan kampaamosta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kahdella lähiön kampaaja-parturilla. Kumpikin omistaa liikehuoneistonsa. Välillä on vuokrapenkkikampaajakin paikalla. On tietysti yhtiövastikkeetkin nousussa.
Voihan siitä liikehuoneistosta olla velkaa.
Kalliita ovat ostaa, mutta kallis on myös vuokra.
Harvemmin kampaamot ovat kuitenkin niin varmoja asiakaskunnasta, että uskaltavat ostaa liikehuoneiston, etenkin kun lähiöissä on hankala saada liikehuoneisto myytyä, jos toiminta alkaa takkuila.
Mä en enää käy kampaajalla edes sitä vähää kuin aikaisemmin. Pitkät ja suorat hiukset on helppo lyhentää kotona, ostin siis sakset. En todellakaan ala maksamaan kymmenen minuutin hommasta neljääkymppiä mikä on täällä perustaksa😡
Jestas. Kyllä tiedän, että kampaajankin kulut ovat nousseet. Hänellä on ollut monta vuotta alle 30e hinta ja nousu ollut maltillista. Lohduttomaksi tämän tekee se, että asiakkaat eivät välttämättä pysy perässä. Palkat eivät nouse. Ap
Täällä on kampaamo-opisto, joten päätin kokeilla sitä. Hinta oli 11€, mutta jouduin istumaan kolmatta tuntia. Jälki oli muuten hyvää, mutta pitää olla aikaa ja hyvät perslihakset. Suosittelen sitä, jos haluaa halval päästä.
20 vuotta sitten parturi maksoi muistaakseni 10 euroa. Nyt on ainakin 20 euroa jos ei enemmänkin.
Onko kampaaja käynyt amiksen? Ei akateemista uraa ajatellut?