Miten joku nykyinen keski-ikäinen voi olla kuin 80-luvulta?
Kampaus ja vaatteet. Hiukset niskasta lyhyet ja päältä vähän pidemmät, niissä jotain permanenttia. Vaatteet eivät ehkä suoranaisesti 80,-luvulta, mutta vanhanaikaiset kuitenkin, kymmenien vuosien takaa tyyli.
Ymmärtäisin, jos hän olisi mummo, mutta keski-ikäinen?
Tunnetteko tällaisia?
Kommentit (13)
Johtuu ehkä osittain siitä, että nyt on kaupoissa pelkkää kasaria vaatteissa. Paitsi jotkut ovat todella kasarilta tai 70-luku.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se kasari ole nyt muotia.
Voi ei! Mutta tämä tapaus ollut tuollainen varmasti 20 vuotta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitä hyvää tyyliä jatkuvasti muuttamaan.
Hehe. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Mutta tämä tapaus ollut tuollainen varmasti 20 vuotta. Ap
Mistä tiedät?
Mä olen varmaan itse tuollainen :D Olen 48-vuotias eikä ulkonäkö tai tyyli voisi vähempää enää kiinnostaa. Lyhyt tukka on kätevä, ja papiljoteilla sen saa kivasti muotoiltua päältä vähän tuuheammaksi. Olen myös jo parikymppisestä asti tykännyt mummotyylistä vaatteissa ja kengissä. Mukavuus ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Jep. tietääköhän ap., että ne tämän hetken nuorten aikuisten suosimat " agenttitakit", olivat erittäin trendikkäitä 80-luvun lopussa, 90-luvun alussa.
Älä ny pilaa mun tunnelmaa. Vihdoinkin olen taas muodissa! Farkkutakki ja Doc Martensit esiin, kaikki kasarin lapset.
Joku 55-vuotiashan eli parhaita teinivuosiaan 80-luvulla, joten miksikäs ei olisi voinut jämähtää tyyliinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. tietääköhän ap., että ne tämän hetken nuorten aikuisten suosimat " agenttitakit", olivat erittäin trendikkäitä 80-luvun lopussa, 90-luvun alussa.
Mikä on agenttitakki? Trenssi vai?