Jos ihminen toistaa ettei valehtele
Tarkoittaako se että hän valehtelee. Epäilen häntä valehtelusta. Mutta en sanonut hänelle sitä suoraan hänelle että valehtelee.
Kommentit (7)
Useimmiten kyllä. "Luota minuun" on myös red flag.
3 ihmistä kertonut minulle samasta asiasta ja häneltä ei totuutta kuule siitä narsistista.
Ei välttämättä. Riippuu kai persoonasta ja tapauksesta enemmän. Olisi parempi ettei syyttele ketään, vaan tekee omat johtopäätökset tai etsii todisteet itselle. Syyttely ei yleensä johda mihinkään. Jos ei luota, siihen voi olla syitä jossain, mutta mitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Riippuu kai persoonasta ja tapauksesta enemmän. Olisi parempi ettei syyttele ketään, vaan tekee omat johtopäätökset tai etsii todisteet itselle. Syyttely ei yleensä johda mihinkään. Jos ei luota, siihen voi olla syitä jossain, mutta mitä.
Minulla omasta mielestä on jo tarpeeksi todisteita että hän valehtelee.
Tuleeko heille syyllisyyden tunne että valehtelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla omasta mielestä on jo tarpeeksi todisteita että hän valehtelee.
Hyvä. Sitten voit siirtyä johtopäätösvaiheeseen ja menettekö eri teille, jos on jokin hankala tilanne.
Etsi todisteet.