Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä ajatella tästä

Vierailija
01.11.2022 |

Mies antoi ymmärtää ennen nukkumaanmenoa että olisi mahdollista sekstailla, ja että hän tulee sänkyyn ihan kohta perässäni. Se hänen kohta oli vasta parin tunnin päästä jolloin olin jo valmis nukkumaan. Yhtäkkiä hiipii makkariin ja sanoo iloisesti, että täältä sitä viimein tullaan. Töksäytin hänelle nuivasti, että siltä näyttää.

Sitäkös suivaantui, että kun hänelle ei tuolla tavalla puhuta, kuin olisi joku kotiintuloaika jne ja kun tämä on aina tällaista, että hänen pitäisi olla sängyssä samaan aikaan. No totta hitossa jos halutaan että siellä tapahtuu muutakin kuin kuorsaamista!

Mies viettää puhelinta räpläten miltein kaikki yöt ja minua alkoi todella ärsyttää se ainainen puutteessa oleminen ja ilkeileminen asiasta minulle. Tuntui kuin minun tunteilla ei ollut merkitystä kuinka pahoitin mieleni ettei häntä kiinnosta enää tippaakaan räplätä minua jollen sitä itse kerjäämällä kerjää.

Vertaistukea?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko käynyt nyt niin, että teillä on mennyt pilleripurkit sekaisin? Sinä olet napannut testoa ja miehesi estrogeeniä?

Vierailija
42/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olis karmeeta ootella miestä sänkyyn 2 tuntia. Ei edes 15 minsaa, jos himottaa.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap meinaat nyt asian suhteen tehdä?

Vierailija
44/45 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä olis karmeeta ootella miestä sänkyyn 2 tuntia. Ei edes 15 minsaa, jos himottaa.!

Aika usein naista saa odotella viikonkin Aamulla: Tänään harrastetaan sitten seksiä.

Illalla käyttäydytään niin ettei muisteta koko asiaa.

Vierailija
45/45 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta! Tilaa heti sille miehelle uudenaikaisempi kännykkä!

Miesparalla menee tuntikausia että saa por..

siis portaalit aukeamaan jos vaikka Wikipediasta jotain..🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän