Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saneletteko te puolisollenne mitä hän saa tai ei saa tehdä?

Vierailija
17.01.2023 |

Tästä toisesta ketjusta tuli mieleen, että oikeastiko joku määräilee puolisoaan tuolla tavalla? https://www.vauva.fi/keskustelu/3863684/saako-sun-mies-kayda-sekasaunas…

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Nainen on perheenpää. Miehelle pitää olla rajat ja kuri.

Vierailija
2/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi sanelisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen sanelisin, tai en sanele vaan ilmoittaisin että suhde on sitten siinä, jos saunomaan menisi, tai vaikka vaellukselle jonkun naisen kanssa.

Ei hänkään minua päästäisi, näyttää olevan tosi vaikeaa kun joku laittaa minulle viestejä facessa, hänen viestinsä muiden naisten kanssa ovat toki eri asia.

Vierailija
4/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanele.

Vierailija
5/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, mutta ei toi kuriton vaimo mitään tottele. Huitelee tänäänkin kaupungilla miten sattuu.

Vierailija
6/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki olemassa asioita, mitä en puolisoltani hyväksyisi: pettäminen, väkivalta yms. Mutta kyllä hän tietää sen sanelemattakin.

Vierailija
7/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanele. Jo puolisoa valittaessa otin huomioon, että on samanlaiset elämänarvot eikä kumpikaan toiselle mitään sanele. Se on jotenkin niin itsestään selvää, että kumpikaan ei halua tehdä mitään, mikä voisi loukata toista.

Vierailija
8/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoa en käske, mutta itse määritän ne rajat, joissa olen valmis liittoa jatkamaan.

Vierailija
9/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan siinä toisessa ketjussakaan sanellut. Muistaakseni kaikki olivat sitä mieltä, että mies päättää itse meneekö saunaan. Moni toki kommentoi, että saunalla ei mitään merkitystä mihinkään edes ole, koska epäeroottisempaa paikkaa on vaikea keksiä kuin työpaikan saunavuoro.

Vierailija
10/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että hän jäisi kuuntelemaan, jos yrittäin sanella. Enkä voisi arvostaa puolisoa, joka antaisi kävellä ylitseen.

Linkkiä en avannut.

Vierailija
11/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen sanelisin, tai en sanele vaan ilmoittaisin että suhde on sitten siinä, jos saunomaan menisi, tai vaikka vaellukselle jonkun naisen kanssa.

Ei hänkään minua päästäisi, näyttää olevan tosi vaikeaa kun joku laittaa minulle viestejä facessa, hänen viestinsä muiden naisten kanssa ovat toki eri asia.

Mistä ihmeestä miehesi tietää, jos joku laittaa sinulle viestejä facessa (messengerissä)?

Vierailija
12/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä miehesi tietää, jos joku laittaa sinulle viestejä facessa (messengerissä)?

Ääni kuuluu, ja minä kerron kysyttäessä, ja niin saa luvan tehdä hänkin, sen jälkeen kun jäi kiinni tapaamisen sopimisesta.

Vierailija
13/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanele, eikä hänkään sanele. Mutta toki neuvottelemme menoista niin, että aina joku on vastuussa lapsista.

Vierailija
14/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tuossa tilanteessa ilmoittaisin muutenkin että suhde on sitten siinä.

Vierailija
15/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kumpikin aikuisia ja ihan vapaaehtoisesti yhdessä. Kummallakaan ei ole mitään syytä määräillä tai sanella toistemme tekemisiä ja olemisia.

Vierailija
16/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa tehdä just niinkuin haluaa, mutta hänen valintansa saattavat johtaa siihen, että minä en enää halua olla hänen kanssaan.

Vierailija
17/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sanelen siinä missä mieskin. Yhdessä tätä elämää ollaan päätetty elää ja siinä täytyy molempien ottaa toinen huomioon. Molemmat ovat myös velvollisia ilmoittamaan missä menee se raja mikä ei ole sopivaa ja mikä on. Jos asioista ei olla yhtä mieltä, mietitään yhdessä se kompromissi. Hyvä parisuhde on joustamista ja toisen kunnioittamista. Silloin kun puolison huomioiminen menee oman egon edelle, ollaan jo hyvän äärellä.

Vierailija
18/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi