Mitä ostat puolisollesi
Kommentit (29)
Varmaan tänä vuonna teen jonkun puurasian sen soittokamppeille, siis kaikelle pienelle. Itse odotan kelloa, laulua ja hierontaa.
Naisen on turha odottaa multa mitään.
Viime vuosina oon ostanut ainakin puseron, hiihtohanskat, urheilukellon, konserttiliput. Hintaa ollut n 100-400 eur. En tiedä vielä mitä muuta ostan tänä vuonna, hiihtopuvun alle ostin urkkaliikkeen alesta kerrastopaidan
Minä olisin sitä mieltä, ettei lahjoja tarvitse ostaa, mutta mies haluaa. Hän kokee asian tärkeäksi. Minusta turhaa kampetta kertyy nurkkiin ilman jouluakin.
Ostan miehelle yleensä jotain vaatetta. Hän ostaa minulle hajuvettä tai kirjan.
Oravajoulukortti on jo ostettu, mukaan vielä luontoarpa, jossa joku hassu eläin 🐿
En mitään. Ei edes tykkäis jos ostaisin.Turhaa rahanmenoa kuulema.
Varmaan pussin salmiakkia, itselleni olen laittanut mozartin kuulia, mutta niiden valmistus loppui... joten pitänee löytää uusi suosikki :) Lapsen vuoksi piti aikoinaaan jotain väkisin keksiä meille aikuisillekin. Lapsi on jo teini, mutta tapa jäi. Ja onhan ne paketit kuusen alla kivan näköisiä.
Jotain, mille hänellä on tarvetta mutta ei ole raaskinut/saanut aikaiseksi itse ostaa. Käytin ilmeisimmän idean jo nyt isänpäivää varten, joten pitää kuulostolla mitä muuta olisi vailla. Turhia ja väkisin keksittyjä lahjoja meillä ei ole tapana toisillemme ostaa, joskus ollaan todettu yhteisymmärryksessä että nyt ei ole millekään tarvetta ja jätetty asia silleensä. Tarpeeseen kun hankkii ja talous on yhteinen niin hinnallakaan ei ole niin väliä, kaikkea on ollut muutamasta kympistä tuhansiin.
Ei me osteta lahjoja. Tai ostan itse ehkä jotain tyyliin t-paita jollain asennepainatuksella ja sukat. Mies ei ole ostanut minulle lahjoja sitten yhteiselon alkuvuosien. Ostin tuossa taannoin kukkakimpun itselleni kauppareissulla ja sanoin miehelle, että tämmöisiä voisi hänkin ostaa. Siis kirkkaanvärisiä neilikkakimppuja kaksi kappaletta yhteishintaan kympillä, lidlin ja k-kaupan halpoja mutta hyviä. Ei yhtään ymmärrä vinkkejä vaikka sanoin ihan suoraan, että ilahtuisin kovasti kukkakimpusta