Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä muu tee kateelliseksi se miten helposti jotkut saavat rahaa?

Vierailija
31.10.2022 |

Niinkuin se juttu viime viikolla naisesta joka teki fetissi videoita tupakkaa polttamalla ja nyt jotain tumppeja, tienasi 150t kahdessa viikossa? Ja sehän ei lopu vaan tulot jatkuu tuonkaltaisina.

Itse olen tehnyt 10 vuotta töitä enkä ole tienannut tuosta edes murto-osaa..

Itse ainakin joudun taistelemaan näitä kateuden ja katkeruuden tunteita vastaan viikottain etteivät ne lannista ja masenna minua täysin. Mutta aina päädyn siihen samaan lopputulokseen: maailma on hemmetin epäoikeudenmukainen paikka, eikä siinä ole kyse vain minusta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua tekemästä vastaavia videoita, ei toki tarvii tupakkaa polttaa. 

Vierailija
2/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun elämäni tärkeimmät asiat eivät edellytä valtavasti rahaa. Mulle riittää, että saan palkalla laskuni maksettua, ruokaa, vaatteita, pesuaineita ja tarvittaessa lääkkeitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä välillä itselläni(kin) oli rahaa mahdollistaen melko huolettoman elämän. Silloin sauhusin menemään saamatta mitään tähdellistä aikaiseksi. Nyt tilanne on toinen ja vähävaraisena olen oikeasti onnellinen puuhastellessani rintamamiestaloni ja sen tilusten parissa. Aina on jotain kohennettavaa ja laitettavaa, eikä aika tule pitkäksi vaan nyt syksyn edetessä meinaa valoisa aika loppua kesken.

M 47

Vierailija
4/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mua säälittävät ap:n kaltaiset herkkäuskoiset ja kateelliset ääliöt, jotka eivät saa elämässään aikaan mitään.

En tosin jaksa sinullekaan tämän enempää aikaa ja sääliä haaskata. Moro! Mulla on kiireinen päivä huomenna.

Vierailija
5/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on melko... erikoinen... tapa katsoa maailmaa. Ymmärtäisin, jos olisi jokin konkreettinen rajoite, joka estää saavuttamasta samaa. Mutta 10 vuotta töitä, eihän se edes ole vielä paljon mitään, varsinkaan, jos siinä ei ole vaatimuksena vuosien koulutusta.

Sinäkin voit tehdä jotain asian eteen, jotta tienaisir paremmin, jos nykyinen tilanne harmittaa.

Vierailija
6/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme sinua estää tekemästä "helpolla" rahaa? Siitä vaan sätkä huuleen ja videoita tekemään.

Vierailija
7/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, oon ylpeä siitä, että kovalla työllä ja pitkillä päivillä tienaan itse oman elantoni. En tarvii kalliita romuja nurkkiin pyörimään tai isoa asuntoa,lapsille saa välillä järkättyä pieniä elämyksiä, se tekee mut onnelliseksi. M32

Vierailija
8/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin asioita, joista olen muille kateellinen, niin ne eivät suoraan liity rahaan. Oma kateuteni on useimmiten eteenpäin vievää kateutta: olin kateellinen ystävälle joka sai unelmiensa työpaikan, aloin miettimään mitä oikeasti haluan tehdä työkseni ja lähdin opiskelemaan; olin kateellinen sille kaverille joka juoksi maratonin kirkkaasti alle neljään tuntiin, aloin treenata ja juoksin viime kesänä ensimmäisen puolikkaani jne.

Vierailija
9/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se on niin helppoa mielestäsi niin tee samoin. Ja juu en ole kateellinen. Teen paljon rahaa mutta se vaatii hitonmoisen työpanoksen.

Vierailija
10/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole häävit tulot sinulla jos 10v aikana et ole tienannut edes murto-osaa 150k €urosta.

Vierailija
11/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä jos tänne koskaan kirjoittaa kateudesta niin saa pelkkää vittuilua osakseen

ap

Vierailija
12/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä jos tänne koskaan kirjoittaa kateudesta niin saa pelkkää vittuilua osakseen

ap

No kateus nyt vähän on sellainen matala tunne, jota kannattais työstää sellaseks että se palvelis itseään paremmin

Vierailija
13/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kadehdi. Säälin heitä, joiden elämä on rahassa.

Vierailija
14/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet, ap, jos se raha olisi oikeasti noin helpossa, olisimmeko kaikki rikkaita?

Vierailija
15/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä amistuntipalkalla jää käteen kuin luu. TES laahaa 15 vuotta aikaansa jäljessä. Ei tule sataaviittäkyt tonnia tulee tammiarkku. M37

Vierailija
16/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No kateus nyt vähän on sellainen matala tunne, jota kannattais työstää sellaseks että se palvelis itseään paremmin

Kateus on ihan normaali tunne, ei kannata tehdä siitä mitään peikkoa.

Vierailija
17/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi mätkähtää 2450 euroa tilille eikä mitään tarvitse tehdä, se on vaan järjestelykysymys.

Vierailija
18/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Hazardkin tienasi 50 000 iltakävelyvideoillaan joita ei edes näytetty. Ketään ei kiinnosta sen fetissit.

Vierailija
19/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi kenenkään elämää, joskus voin ajatella, että olisipa mukava itsekin esim. löytää suuri rakkaus, mutta se kestää sen hetken se toive.

Vierailija
20/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan tarpeeksi itsekeskeinen ja itserakas että jaksaisin keskittyä muiden ihmisten rahoihin ja tekemisiin ainakaan mitenkään oma-aloitteisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän