Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä muu tee kateelliseksi se miten helposti jotkut saavat rahaa?

Vierailija
31.10.2022 |

Niinkuin se juttu viime viikolla naisesta joka teki fetissi videoita tupakkaa polttamalla ja nyt jotain tumppeja, tienasi 150t kahdessa viikossa? Ja sehän ei lopu vaan tulot jatkuu tuonkaltaisina.

Itse olen tehnyt 10 vuotta töitä enkä ole tienannut tuosta edes murto-osaa..

Itse ainakin joudun taistelemaan näitä kateuden ja katkeruuden tunteita vastaan viikottain etteivät ne lannista ja masenna minua täysin. Mutta aina päädyn siihen samaan lopputulokseen: maailma on hemmetin epäoikeudenmukainen paikka, eikä siinä ole kyse vain minusta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä jos tänne koskaan kirjoittaa kateudesta niin saa pelkkää vittuilua osakseen

ap

No kateus nyt vähän on sellainen matala tunne, jota kannattais työstää sellaseks että se palvelis itseään paremmin

Kateus on ihan normaali tunne, ei kannata tehdä siitä mitään peikkoa.

Juu, normaali tunne eikä mikään peikko, mutta ne normaalitkin tunteet voi olla sellaisia epäedullisia olotilan kannalta, että kannattas valita millasille tunteille antaa energiaansa

Vierailija
22/22 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä jos tänne koskaan kirjoittaa kateudesta niin saa pelkkää vittuilua osakseen

ap

No jos aloitat tuollaisella aiheella ja asenteella on kyllä kestettävä kommentit olivat ne jossain määrin v....tuilua tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi