Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö jouluna kinkun ?

Vierailija
31.10.2022 |

Meinasin jättää itse tänä vuonna väliin mutta voi olla että muutan mieleni . Mahdollisten sähkökatkojenkin takia voisi olla helpompaa suunnitella muita ruokia . Pyhiäkin on vain yksi joten vähän on lomia viikolla kun aatto osuu lauantaille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tehtyä. Jotenkin ei maistu enää kinkku. Viime jouluna tökki jo. Mieskin sanoi, että jotenkin menny fiilis siihen kinkkuun. Kalkkunaa nyt sitten kokeillaan ja jos sekään ei maistu, niin lopetetaan senkin syöminen ja syödään vaikka pitsaa 2023

Joulujuoksut ollaan muutenkin lopetettu 4v sitten, kun aina piti juosta molempien vanhemmilla ja kummilapset ja, kun sittn pitää istua tunteja jokaisen luona. Kun päivä ohi, niin klo 23 ja on aivan loppu. Muistan sen viimeisen joulun, kun mies sanoi liikennevaloissa, että miksi me taas kierretään kaikki ja ollaan yöllä kotona aivan loppu eikä olla itse edes nautittu joulusta itse.

Vierailija
22/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tuoreen kinkun ja valmistan suolaliemen itse. Toki myös paistan ja kuorrutan. Maatilan lihakaupasta saa tilaamalla tuoretta viljasikaa ja on taattusti herkkua, kalaa on pöydässämme tarjolla , sitä kaipaaville.Laatikot itse valmistettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee, enkä paista. Syön mieluummin kalkkunaa.

Vierailija
24/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten minipossulemmikki laitetaan lihoiksi jouluna. Ei vaineskaan, en laita kinkkua joulupöytään, kukaan meillä ei välitä perinteisistä jouluruuista enää jouluna, kun jouluaterioita on syöty erilaisissa tilaisuuksissa joulukuussa jo useamman kerran.

Vierailija
25/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan itse tehnyt kinkkua, en niin kauheasti siitä välitä. Mummolla käydessä saa maistaa sen yhden viipaleen joka mulle riittää.

Vierailija
26/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, vaan en varmaankaan voi.

Lintuja en syö ( = on mielestäni oksettavaa), joten isoja kaloja täytyy sitten paistaa enemmän ja pihvejä.

Vierailija
27/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain tietäisin mistä sen hankkisin, marketin pakastetut jättimöhkäleet ei nappaa. Haluaisin kotimaista, luomua ja viljapossua, saisi olla vaikka savustettukin, mutta ei tosiaan marketin pakastealtaan köntsiä.

Vierailija
28/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon pala filettä ja puu-uuni. Sähkökatko ei uhkaa mun possunpalaa. Ei meillä ole ollut kinkkua moneen vuoteen, kun kolmestaan syödään.

Vierailija
29/29 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole paistettu kinkkua, kun vietämme joulua miehen kanssa kahdestaan. Ollaan ostettu valmiita kinkkusiivuja sen sijaan.