Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder kulttuuri

31.10.2022 |

Miksi nainen aloittaa keskustelun Tinderissä, esim sanomalla "Moi" (?) Sen jälkee ku vastaan ja lisään vaikka "Miten on päivä mennyt", nainen vaan vastaa kysymykseen "hyvin väsyttää". Sen jälkee kysyn viel jotai esim, mistä sun hieno rantakuva on otettu, tulee taas vastaus max parilla sanalla,mutta ei keskustele vastavuoroisesti. Näitä todella usein nykyään. Tuntuu et muutenki joutuu yhä useimmin haastattelee pitääkseen keskustelua yllä(?)

Odottaako kyseiset naiset, et hoidan kaiken ja on mielellää kuitenkin kyydissä mukana, vai mikä homma?

Liikaa keskustelukumppaneita, eikä sen takia jakseta nähdä lainkaa vaivaa?

t. Hämmästynyt, ihan fiksu ja hyvännäköinen mies.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen aloitusviesti on pelkkä "moi" niin se kertoo jo hyvin paljon siitä minkälaisella panostuksella nainen on liikenteessä. Noille voi vain jättää vastaamatta.

Pidä mielessä, että tosi suuri osa esim +30% naisista ei etsi mitään muuta kuin egon kohotusta. Se on niille pelkkää ajanvietettä.

Ei auta muuta kuin jatkaa nettideittailua että löytyy keskusteluhaluinen ja kykyinen nainen.

Vierailija
2/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole kovin hyvät sosiaaliset taidot. Eivätkä he ole ymmärtäneet että keskusteluun kuuluu että myös toiselta kysellään asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi kyllä vaatii vähän vaivannäköä. Mä tein niin, että tein profiilista saamani käsityksen mukaan vähän tikusta asiaa. Yleensä siitä lähti jonkinlaista keskustelua liikkeelle. Ei sen ees tartte olla mitenkään hyvää keskustelua, kunhan on edes jotain vaikka melko yleistasoista, mutta siihen toiseen liittyvää.

Mäkin kyllä lopetin pian, jos toiselta tuli vaan yhden tai max. kahden sanan vastauksia.

En kyllä koskaan tehnyt tykkäyksiä niille, jotka ei kertoneet itsestään yhtään mitään. Jos kertoo ittestään edes jotain, kyllä siitä saa juttua aikaiseksi. Mäkin löysin alle 2 kuukaudessa upean naisen!

m45

Vierailija
4/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen aloitusviesti on pelkkä "moi" niin se kertoo jo hyvin paljon siitä minkälaisella panostuksella nainen on liikenteessä. Noille voi vain jättää vastaamatta.

Pidä mielessä, että tosi suuri osa esim +30% naisista ei etsi mitään muuta kuin egon kohotusta. Se on niille pelkkää ajanvietettä.

Ei auta muuta kuin jatkaa nettideittailua että löytyy keskusteluhaluinen ja kykyinen nainen.

Hahaha tunnistan itseni.

Minulla on todella paljon mätsejä ja yritän vain jokaiselle vastata joain, kunnes käy ilmi lähteekö keskustelu liikkeelle/minkälainen persoona miehellä on. Sitten jatkan sitä keskustelua innokkaammin.

Vierailija
5/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat usein tuollaisia perässävedettäviä.

Sitten taas toinen mahdollisuus on ettei nainen katso sinua mitenkään potentiaaliseksi kumppaniksi, mitä etsii. Luokittelee ehkä että luultavasti olet vain kusettamasssa.

Itsekin sivuutan ne liian hyvännäköiset, teillä miehillä on se rajaton itsetunto, että jos hyvännäköinen nainen on kiinnostunut, niin mikään pieni ääni ei sano, ettei mun nyt kannata tuosta innostua, ei siitä tule mitään kuitenkaan.

Ehkä hän keskustelee jonkun toisen kanssa ja mieluummin keskittyy yhteen, muttei suoralta kädeltä halua blokata sinuakaan. Ei vain ehdi kun juttelee niin kiivaasti.

Sitten voi olla se tinder-kyllästys. Itsekin menin sinne, että huonosta suhteesta lähdettyäni löydän kyllä parempaakin.

Sitten lopulta kukaan ei oikein iske, vaikka ihan kivannäköisiä ja -oloisia miehiä, mutta kun ei vaan iske, ja miettii taas että ehkä pysyn sinkkuna kuolemaani saakka, se varmaan viisainta, onhan tuo nähty että huonosti minulla käy kuitenkin.

Vierailija
6/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha tunnistan itseni.

Minulla on todella paljon mätsejä ja yritän vain jokaiselle vastata joain, kunnes käy ilmi lähteekö keskustelu liikkeelle/minkälainen persoona miehellä on. Sitten jatkan sitä keskustelua innokkaammin.

Jos mätsejä on enemmän kuin mihin ehtii reagoida, tee niin että et pidä profiilia koko ajan auki. Mätsien määrä laskee hallittavaksi. Ei tossa oo järkeä ettet hutiloit vaan kaikkien kanssa. 

Vierailija
7/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin vähän aikaa sitten tinderin ekaa kertaa eron jälkeen. Svaippailin hetken vaan ja heti oli kymmeniä mätsejä. Aloin juttelemaan parille. Ennen kuin he ehtivät vastata, muut tulivat juttelemaan minulle ja heidän kanssa lähti juttu liikkeelle. En osaa keskustella siellä kovin monen kanssa samaan aikaan, koska haluan panostaa niihin, joiden kanssa juttelen. Harmitti huomata, että muutamat mielenkiintoiset tyypit oli poistaneet minut, kun en ollut vastannut muutamaan päivään tästä syystä. Jos juttu ei olisi jatkunut niiden kanssa, joiden kanssa aloin ensin juttelemaan enemmän, olisin halunnut jatkaa juttua näiden minut poistaneiden kanssa. En ymmärrä sitäkään, miksi pitää poistaa mielenkiintoinen mätsi (näin oletan kun alkoivat minulle juttelemaan innolla) jos se ei heti vastaa mitä haittaa siitä on että siellä roikkuu niitä vanhoja keskusteluja/mätsejä, joiden kanssa joskus juttu saattaakin taas lähteä.

T. N30

Vierailija
8/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ujo?

Vierailija
9/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha tunnistan itseni.

Jos mätsejä on enemmän kuin mihin ehtii reagoida, tee niin että et pidä profiilia koko ajan auki. Mätsien määrä laskee hallittavaksi. Ei tossa oo järkeä ettet hutiloit vaan kaikkien kanssa. 

En tajua miten tämä vaikuttaa niihin jo saatuihin mätseihin. Minä laitoin profiilin kiinni heti tuon ekan svaippailuhetken jälkeen ja silti niitä mätsejä oli montakymmentä.

N30

Vierailija
10/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha tunnistan itseni.

En tajua miten tämä vaikuttaa niihin jo saatuihin mätseihin. Minä laitoin profiilin kiinni heti tuon ekan svaippailuhetken jälkeen ja silti niitä mätsejä oli montakymmentä.

N30

Oho, niin nopeesti. No eipä sitten mitään. Luulin että sulla on jatkuvasti aktiivinen profiili, ja sen takia et ehdi reagoida kunnolla kaikkeen. 

Sulla on varmaan aika toimiva profiili. Kertositko ihan vaan pääpiirteissään millasia sun kuvat on, ja mitä kerrot ittestäs ja siitä mitä haet. En siis kysele yksityiskohtia, pintapuolinen kuvaus kuitenkin kiinnostaisi.

Vierailija
11/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha tunnistan itseni.

Minulla on koko ajan aktiivinen profiili mutta sillä asetuksella että vain miehet jotka itse mätsään näkevät minut.

Siltikin saan mätsin noin 90% tapauksista.

Vierailija
12/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin vähän aikaa sitten tinderin ekaa kertaa eron jälkeen. Svaippailin hetken vaan ja heti oli kymmeniä mätsejä. Aloin juttelemaan parille. Ennen kuin he ehtivät vastata, muut tulivat juttelemaan minulle ja heidän kanssa lähti juttu liikkeelle. En osaa keskustella siellä kovin monen kanssa samaan aikaan, koska haluan panostaa niihin, joiden kanssa juttelen. Harmitti huomata, että muutamat mielenkiintoiset tyypit oli poistaneet minut, kun en ollut vastannut muutamaan päivään tästä syystä. Jos juttu ei olisi jatkunut niiden kanssa, joiden kanssa aloin ensin juttelemaan enemmän, olisin halunnut jatkaa juttua näiden minut poistaneiden kanssa. En ymmärrä sitäkään, miksi pitää poistaa mielenkiintoinen mätsi (näin oletan kun alkoivat minulle juttelemaan innolla) jos se ei heti vastaa mitä haittaa siitä on että siellä roikkuu niitä vanhoja keskusteluja/mätsejä, joiden kanssa joskus juttu saattaakin taas lähteä.

T. N30

Joo sen olen huomannut tuolla pari kertaa piipahtaessa, niin miehet poistavat matchinsä ja viestinsä heti jos ei pariin päivään vastaa.

Minä kun olen vain miettinyt onko minusta lähtemään treffeille enää, enkä ole vain jaksanut jutella, niin siinäpä ovat kaikonneet.

No, kaipa se heidänkin mielenkiinnostaan juuri minuun kertoo, että jospa väistin luodin.

Ehkä nämä olivat vain niitä joilla oli kiire panemaan, ei muuta haluta tämmöisestä vanhasta akasta.

Vierailija
13/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun poistat mätsin ja kokeilet seuraavaa.

Vierailija
14/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N30

Joo sen olen huomannut tuolla pari kertaa piipahtaessa, niin miehet poistavat matchinsä ja viestinsä heti jos ei pariin päivään vastaa.

Minä kun olen vain miettinyt onko minusta lähtemään treffeille enää, enkä ole vain jaksanut jutella, niin siinäpä ovat kaikonneet.

No, kaipa se heidänkin mielenkiinnostaan juuri minuun kertoo, että jospa väistin luodin.

Ehkä nämä olivat vain niitä joilla oli kiire panemaan, ei muuta haluta tämmöisestä vanhasta akasta.

No tota tota. Sä et reagoi pariin päivään, etkä pidä sitä epäkohteliaana? Nyt sä kyllä pistit kaiken syyn miehille, etkä selvästi edes oo tullut ajatelleeksi, että toi pari päivää voi jonkun mielestä olla pitkä. 

Kun olin Tinderissä, ja kerran oli vähän ylikuormitettu viikko, vastasin kaikille alle vuorokaudessa. Sanoin, että anteeksi, on oikeesti hankala viikko enkä juuri nyt pysty, mutta haluan keskustella kanssasi ensi viikolla. 

Se sopi kaikille. Ja siitä se mieskin sitten löytyi.

n 43

Vierailija
15/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saman huomannut miehissä ja sit ne turhat tykkäämiset, vaikka ei ole aikomustakaan jutella

Vierailija
16/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vasta onkin perässä vedettäviä. Miehet valittaa muualla, että yhyy ku ei saa naisia tinderistä. No pitäskö ehdottaa treffejä?? Jos ei mies niitä ehdota, niin oletan ettei sitä kiinnosta. En minä jaksa aina joka asiaa järjestää ja ehdottaa. Semmosesta miehistä tulee just niitä aviomiehiä, mistä täälläkin palstalla itketään, jotka ei tee mitään oma-aloitteisesti.

17/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N30

No tota tota. Sä et reagoi pariin päivään, etkä pidä sitä epäkohteliaana? Nyt sä kyllä pistit kaiken syyn miehille, etkä selvästi edes oo tullut ajatelleeksi, että toi pari päivää voi jonkun mielestä olla pitkä. 

Kun olin Tinderissä, ja kerran oli vähän ylikuormitettu viikko, vastasin kaikille alle vuorokaudessa. Sanoin, että anteeksi, on oikeesti hankala viikko enkä juuri nyt pysty, mutta haluan keskustella kanssasi ensi viikolla. 

Se sopi kaikille. Ja siitä se mieskin sitten löytyi.

n 43

Juuri näin, fiksu nainen. :)

Antaa miehelle heti täysin eri kuvan, ku jaksaa nähdä vaivaa edes sen 5 sec.

Matchien poistamisesta, sitä tekee myös naiset. Ymmärrän sen hyvin. Mielellää hallitsee sitä kokonaisuutta ja pitää vaikka 5-10 mielenkiintoista ja potentiaalista ihmistä lähellä. Antaa myös tietynlaista mielenrauhaa (esim pääsin yli huonoista ja välinpitämättömistä matcheista, mistä on saattanut joku jopa ensin innostua). Sama periaate vaikka kassanhallinnassa pörssissä. Huonot osakkeet pois. Okei, vertauksena huono 😄, mutta pointtina.

t. ap

18/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ne vasta onkin perässä vedettäviä. Miehet valittaa muualla, että yhyy ku ei saa naisia tinderistä. No pitäskö ehdottaa treffejä?? Jos ei mies niitä ehdota, niin oletan ettei sitä kiinnosta. En minä jaksa aina joka asiaa järjestää ja ehdottaa. Semmosesta miehistä tulee just niitä aviomiehiä, mistä täälläkin palstalla itketään, jotka ei tee mitään oma-aloitteisesti.

19/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, onhan se keskustelu ja treffien ehottelu ja suunnittelu usein, miehen vastuulla.

Mikä tasa-arvo? :D

Vierailija
20/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, miten voit ehdottaa jos ei ole mätsiå ja toisekseen, miten voit ehdottaa kun mätsi ei edes vastaa aloitukseen, kolmanneksi, miten niin aina joka asias järjestää, ethän edes vaivaudu itse tekemään treffiehdotusta, vaan pelailet jotain ihme pelejä ja testailet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän