Milloin viimeksi olit fyysisessä kontaktissa ihmisen kanssa?
Kommentit (51)
Fyysinen kontakti? Nukahdimme eilen käsi kädessä ja aamulla mieheni antoi pusun töihin lähtiessään. Naimisissa olemme olleet yli 40 v.
Meinasin sanoa, että ainoat fyysiset kontaktit on hieroja ja hl, mutta kyllähän mä kättelin jotain vähän aika sitten. En muista ketä, missä ja milloin, mutta muistan että hänellä oli tiukka kädenpuristus.
Mitään intiimiä kontaktia en halua.
Pari tuntia sitten heräsin puolisoni vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina.
ai niin ja miltä tuntui. No olihan tuo kivaa pitkästä aikaa päästä miehen syliin, ollut kaikenlaista kiirettä ja flunssaa, niin ei oltu hetkeen pystytty näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula47 kirjoitti:
Puoli tuntia sitten.
Onko sun hepissä tulehdus, kun nuppi noin punottaa?
HV!
Tarkoitatko HIV?
Seksiä viimeksi 15 vuotta sitten. Kampaajalla kuukausi sitten. En tykkää käydä kampaajalla.
Perjantaina sain elämäni parhaan halauksen aivan ihanalta mieheltä <3 Toivottavasti pääsen halaamaan häntä vielä monta kertaa uudestaan T: kosketuskammoinen introvertti
9 vuotta sitten, jos tarkoitetaan pidempää kuin "kaverihalaus". V*tuttaa, ja enemmän v*tuttaa se kun joku valittaa että on ollut vuoden tai kolme sinkkuna (tai "ilman"). Hohhoijaa, se ei ole aika eikä mikään.
Tv. nainen -28
Eilen kun halasin tytärtäni ja hänen vauvaansa, tulivat käymään kylässä.
Viime viikolla olin opiskelemassa yliopiston kirjastolla ja viereeni tuli nainen. Riisuessaan päällysvaatteitaan hänen kaulahuivinsa hipaisi käsivarttani. Jäi hyvä fiilis :)
- k-mies
Viime yönä. Nukutaan joka yö miehen kanssa saman peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko jos välissä oli astalo?
Periaatteessa kyllä!
Siinä tapauksessa lauantaina.
Aamulla heräsin mieheni vierestä.
Meneekö tämä fyysiseen kontaktiin: Naapurin juoppoäijä räki naamalle!
Tai sitten se, että kävin terkkarissa ja lääkäri availi varpaan paisetta.
Kumpikin kesällä!
Mutta toi räkiminen! Siinä sitä on kuulkaa kaheli jätkä!
viikonloppuna. mulkun kävin pesemässä kolmen eri naisen suussa!!.-Tinder alfa
Poika on minulla joka toinen viikonloppu, sitä kun halailee niin pysyy järjissään. Muuten olisin melko totaalisen yksin.
Eilen hakattiin ja pussattiin kun lähdin kotiin miehen luota
Melkein joka päivä koskettelen vieraita naisia. Tanssin.