Turhauttavaa kun ei kukaan kiinnostu enkä pääse edes treffeille asti
Oon 26v mies, eikä ole kehumista naisrintamalla. Tinderissä ei juuri matcheja, baareissa ei naisilta heru vastakaikua. Surettaa tämä jatkuva yksinäisyys. Nuorempana kyllä pääsin treffeille ja kelpasin naisille, en tiedä mitä voisin tehdä että tilanne tästä muuttuisi parempaan suuntaan
Kommentit (71)
Oon ihan liikunnallinen ja mukava tyyppi ja kaiken lisäksi opiskelen, että luulisi tyttöystävän löytyvän. En vaan käsitä miks mut on tuomittu nyt olemaan yksin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan perusasiat kunnossa? Tarkoitan, että olet sopusuhtainen ja huolehdit itsestäsi, ja että sinulla on työ, josta tykkäät (töissä vietetään niin paljon aikaa, että jos se ei ole mieluista, kokonaisvaltainen elämänasenne muuttuu veemäiseksi) ja josta tienaat sen verran, että rahkeet riittää keskiluokkaiseen elämään?
Nuorempana ehkä opiskelijana kaikki on samalla viivalla, mutta tuossa iässä naiset alkaa laskea, että onko susta aviomieheksi ja lasten isäksi ja 26v:llä pitäisi olla jo vähän näyttöjä siitä, että hoidat hommat kunnolla.
Oon opiskelija, ja monet mun ikäiset naiset on jo työelämässä enkä siksi ole heidän kanssaan samassa elämäntilanteessa. Siksi oon kattellu 20-25v naisia
Ap
No siinähän se vastaus on, miksei vastakaikua tule. Ei parikymppisiä opiskelijatyttöjä kiinnosta joku epätoivoinen setämies, ymmärrä AP se
Mulla oli 21-vuotiaana jonkin sortin kesäromanssi 25-vuotiaan miehen kanssa ja muistan, että hän oli todella paljon vanhemman oloinen. Toki n. 5v ikäero on vielä ihan normaalia, mutta sehän tasoittuu nopeasti (eli esim. 38v ja 43v on aika samoissa), mutta kyllä tuolloin parikymppisenä muutamallakin vuodella on merkitystä.
Jospa valmistuisit, menisit töihin ja etsisit n. oman ikäisiäsi naisia.
Ja kyllä 26v työelämässä oleva nainen ymmärtää, että olet pian valmistumassa (olethan?) ja tulet sitten menemään töihin. Eli tuskin nyt haittaa, jos hetken toinen on jo töissä ja toinen opiskelija. Ja nykyään voi miehelläkin olla pienemmän tulot.
En valmistu vielä muutamaan vuoteen
Ap
Et valmistu muutamzan vuoteen?
Mitä opiskelet? Missä ylipoistossa/korkeakoulussa tms? Kerro tarkemmin!
Onko ala jossa turvatut työmahdollisuudet, ajatellen nyt lähinnä opintolainan takaisinmaksua (jos ei pappa tai mamma betale)?
Työskenteleletkö opintojen lomassa?
Korkeampi koulutustaso? Jne jne Kiinnostaisi tietää!
Suoritatko/ aiotko suorittaa masterin tutkinnon? Et taida ihan turha jätkä olla sitten kuitenkaan.....
Jos matcheja ei tule ja olet nainen, laihduta. Jos matcheja ei tule ja olet mies, luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhana naisena on sanottava että et kyllä kiinnosta muakaan.
N37Ikävää kuulla, täytyy kyllä myöntää et oisit mulle muutaman vuoden liian vanha
Ap
No jees ja oon myös naimisissa. Ei ollut siitä kyse. Vierestä katsottuna tuo sun ajatusmaailma ei vaan vaikuta houkuttelevalta.
Rakenna itsellesi elämä josta nautit. Tuo asenteesi hyvin todennäköisesti karkottaa potentiaaliset kumppanit koska silloin herkästi tarttuu toiseen liian epätoivoisesti ja se alkaa naisia ahdistaa. Parisuhde ei korjaa pahaa oloasi. Lähesty naisia neutraalisti ei heti ensimmäisenä esim. "hei oot nätti". Lähesty heitä kuin ketä tahansa muuta ja siitä näkee luistaako juttu.
Arvioi myös omia keskustelutaitojasi. Monet omasta mielestään mukavat ovatkin pitemmän keskustelun jälkeen ei niin mukavia. Puhuvat muista ihmisistä rumasti, puhuvat toiselle kuin tyhmälle eli neuvovat yksinkertaisetkin asiat uutena, tuovat esille ahtaita ajatusmalleja tms. Jos puhuu muista ihmisistä kauniisti ja keskustelusta huomaat että olet avoin, ymmärtäväinen ja hyväksyt ihmiset sellaisena kuin ovat niin olet heti kiinnostavampi. Aina ei tarvitse olla itse päivänpaiste mutta muiden ihmisten kunnioitus on tärkeää, tuo kertomasi katkeroituminen ei hyvää lupaa joten sen suhteen kannattaa ottaa korjaavia liikkeitä.
Edelleen rakenna elämä josta nautit, mitä haluat tulevaisuudelta ja jätä näistä pohdinnoista parisuhde pois. Mieti mitä muuta haluat elämältä kuin parisuhteen, älä laita kaikkea vain sen varaan että sitten kun seurustelen niin sitten haluan sitä ja sitä.
Terveisin 30v ikisinkku joka nyt on löytänyt ensimmäisen potentiaalisen kumppanin
Muista myös että jos naisille tulee sinusta tunne että tälle ihmiselle kelpaa ihan kuka tahansa kunhan on joku niin se on tehokas karkoitin. Tapasitko nuorempana naisia kenties rennommalla asenteella? Ja siitä johtuu se että olet nyt ilmaa kun epätoivo ja takertuvuus tulee rivien välistä tai suoraan esille kommunikaatiostasi. Jos voivottelet "voi kun olisi edes joku jota halia kun elämä on niin kurjaa yksin" tämä ei houkuta ketään. On todella iso vastuu toiselle ihmiselle kantaa sinun onnellisuutesi kokonaan. Siinä myös miettii että kun toinen on jo alussa surkeana voivottelemassa ei uskalla edes antaa mahdollisuutta kun jos ei synkkaa ja homma täytyy puhaltaa poikki niin nämä epätoivoiset jäävät roikkumaan perään tai pahimmillaan uhkailevat päättävänsä päivänsä. Vaikka sinä et olisi tuollaine niin näitä ihmisiä on yllättävän paljon. Kaverini tällaista roikkujaa tapasi muutaman kerran ja ei meinannut eroon päästä vaijka heillä ei lopulta ollut oikein mitään yhteistä. Tästä itsekin opin varomaan ihmisiä joista huokuu tuo sama epätoivo.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä te naiset ootte täällä ilkeitä! Kaikki ei ole näitä "Alluja" . Oikeesti voi toista harmittaa kun joutuu olla yksin. Eikö se tarkota että olisi jotenkin outo tai epäkiinnostava. Tiedän monia ylikomeita yksineläjiä, joista osa on tahtomattaan yksin.
Hei kuule, minäkin olen tahtomattani yksin. Ei se asia muutu miksikään vaikka kuinka murjottaisin. Ikääkin on melkein tuplasti enemmän kuin ap:lla ja kaiken tämän ajan olen ollut yksin. Ja tulen olemaan jatkossakin. Kyllähän mä kehitin siitä pakkomielteen, mutta ainoa jonka se teki onnettomaksi, olin minä itse. Eli hommatkaa sitä mielekkyyttä elämään muualta, ihan kokemuksesta sanon.
T. Ilkeä nainen
Kyllä se syyllinen löytyy peilistä.
Normaaleillahan ei ole ongelmaa pariutumisessa.
Jos ulosantisi on samanlaista kuin viestisi, niin ei ketään kiinnosta. Kas kun masentava seura ei kumma kyllämeinaa kelvata oikein kenellekään.
Käythän terapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos ulosantisi on samanlaista kuin viestisi, niin ei ketään kiinnosta. Kas kun masentava seura ei kumma kyllämeinaa kelvata oikein kenellekään.
Käythän terapiassa?
En käy, mutta oon kyllä aatellu jonkinlaisen avun hankkimista koska oon ollut niin masentunu ja itsetunto huono
Ap
Mut eipä noita 20-24v opiskelijanaisia näytä kiinnostavan meikäläinen vaikka oon kiva, ok näköinen ja nuorekas
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mut eipä noita 20-24v opiskelijanaisia näytä kiinnostavan meikäläinen vaikka oon kiva, ok näköinen ja nuorekas
Ap
Mutta sen jälkeen kun olet käynyt vuoden terapiassa, niin johan alkaa kelpaamaan.
Itsensä kanssa viihtyvä ihminen suorastaan magneetin lailla vetää muita puoleensa, sitten sen terapian jälkeen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käythän terapiassa?
En käy, mutta oon kyllä aatellu jonkinlaisen avun hankkimista koska oon ollut niin masentunu ja itsetunto huono
Ap
No eipä se ole sitten kiinni muusta kuin itsevarmuuden puutteesta. Tämä on kaikkein pahin vika miehessä pariutumismarkkinoilla.
Jos olet livenä/viesteissä samanlainen jankkaaja kuin vaikka tässä ketjussa, niin en ihmettele yhtään ettei kukaan kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta sen jälkeen kun olet käynyt vuoden terapiassa, niin johan alkaa kelpaamaan.
Itsensä kanssa viihtyvä ihminen suorastaan magneetin lailla vetää muita puoleensa, sitten sen terapian jälkeen ;)
Mun mielestä tämä on vähän väärä motivaattori terapiaan. Tai lupaillaan tuollaisella "palkinnolla" sitten kun on sinut itsensä kanssa. Itse olen juuri lopettelemassa kolmen vuoden terapiaani ja ei minun ympärilläni pörrää yhtään sen enempää kiinnostuneita kuin silloinkaan kun olin masenutunut. Sensijaan totta on se, että elämäni on nyt mielekkäämpää ja vaikka olen yhä edelleen yksinäinen, minulla ei ole enää aikaa rypeä siinä surkeudessa, kun on niin paljon muuta sisältöä elämässä. Teen kahta eri vapaaehtoistyötä ja arjen pyörittämiseen menee loppuaika. Ei minulle ole edelleenkään parisuhdetta luvassa, mutta nyt se on ok, koska päiväni on täynnä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kun nuorempana naiset kiinnostu ja pääsin treffeille sekä sain läheisyyttä. Nykyään oon kuin ilmaa ainoastaan
Ap
Siis et saa irtopillua enää.
Siis naiset vaan jakaa pimpsalooraansa chadeille gùlligarùsellrissa. Pitäisi jakaa kaikille miehille. Pillu on miesten perusoikeus
ÄAp
Siis mulla on oikeus sada 30m- vuotias isotissinrn hoikka kaunis neitsyt
Ap
Siis naiset on kranttuja kun kaikkien pitäisi hyppiä ilosta kun minä be metsään Tinderissä tai menen baarissa niitä jututtamaan.
Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan.
Hymyhuulet parin löytävät, ja valat vannotaan.
Onnenapilaa et kaipaa, ne on tuskin tehokkaat.
Kun hymyhuulet sulla on, niin suukon kyllä saat