Turhauttavaa kun ei kukaan kiinnostu enkä pääse edes treffeille asti
Oon 26v mies, eikä ole kehumista naisrintamalla. Tinderissä ei juuri matcheja, baareissa ei naisilta heru vastakaikua. Surettaa tämä jatkuva yksinäisyys. Nuorempana kyllä pääsin treffeille ja kelpasin naisille, en tiedä mitä voisin tehdä että tilanne tästä muuttuisi parempaan suuntaan
Kommentit (71)
Tuon ikäisen miehen pitäisi jo olla työelämässä, eikä roikkua opiskelijaelämässä. Katsele suosiolla niitä ikäisiäsi naisia ja lakkaa jahtaamasta nuoria opiskelijoita. Harvempia parikymppisiä kiinnostaa setämiehet
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä te naiset ootte täällä ilkeitä! Kaikki ei ole näitä "Alluja" . Oikeesti voi toista harmittaa kun joutuu olla yksin. Eikö se tarkota että olisi jotenkin outo tai epäkiinnostava. Tiedän monia ylikomeita yksineläjiä, joista osa on tahtomattaan yksin.
Mutta tää yksi Allu kirjoittaa sanasta sanaan just tuollaista tekstiä. Ihan samat lauseet. Sen tunnistaa siksi samaksi tyypiksi.
Varmasti harmittaa olla yksin, ei kukaan sitä ole kiistänyt. Mutta mikään määrä (satoja sivuja) keskustelua ei yhtään uppoa perille ja tämä kyseinen kirjoittelija heittäytyy useimmiten lopulta aggressiiviseksikin. Siksi kyyninen suhtautuminen.
Oon ihan kivan näköinen ja fiksu mies, en ymmärrä miksei nuoret naiset enää kiinnostu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla sit jotenkin rupsahtanu kun ei kukaan kiinnostu
Ap
Ensin alamaisten välittää itsestäsi. Keikaroiden peilin edessä. Ole itse itsellesi tosi.
Ota pilkkeellä. Ole utelias.
Mene. Kokeile. Koe.
Nyt piehtaroit itsesäälissä. Se ei kaus kannA.
Huom. Yksi sopiva on riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan kivan näköinen ja fiksu mies, en ymmärrä miksei nuoret naiset enää kiinnostu
Ap
Kenestä sinä kiinnostusta? Minkälaisista? Mihin tarpeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ne kiinnostu koska oot heidän silmissä VANHA! Etsi ikäistäsi seuraa, älä jahtaa alle 25v tyttöjä
Harmittaa kun opiskelijabileissäkin ihmiset löytää toisiaan ja pariutuu, mä taas jään aina yksin
Ap
En kyllä tajua kun parikymppisenä sain vielä huomiota naisilta. Oon omasta mielestä ihan hyvän näköinen enkä oo kaljuuntunu tai mitään
Ap
Ap
Ei ne kiinnostu koska oot heidän silmissä VANHA! Etsi ikäistäsi seuraa, älä jahtaa alle 25v tyttöjä
Kuka sugardaddyks haluaa?
Kadehdin nuorempia miehiä jotka löytää helposti seuraa
Ap
Tää yskinäisyys surettaa ja syö elämänhalua
Ap
Oon henkisesti niin maassa, kun oon aina vaan yksin eikä kukaan kelpuuta mua.
Ap
En tajua kun pari vuotta sitten meni vielä paremmin naisten kanssa ja sain läheisyyttäkin. Nykyään oon pelkkää ilmaa nuorille naisille
Ap
Mikä siinä oikeasti on, että nuoret naiset on niin tylyjä, pinnallisia ja kohtelee mua kuin jotain roskaa
Ap
Vanhana naisena on sanottava että et kyllä kiinnosta muakaan.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vanhana naisena on sanottava että et kyllä kiinnosta muakaan.
N37
Ikävää kuulla, täytyy kyllä myöntää et oisit mulle muutaman vuoden liian vanha
Ap
Fyysinen, psyykkinen ja henkinen terveys kuntoon jotta sinulla on jotain tarjottavaa toiselle.
Suhteella ei saa paikata omia puutteita.
Sillä jaetaan omat hyvät toiselle hyvälle jotta hyvä leviää. Jos toinen on mieleltään pimeä kun avaruus niin kaikista aurinkoisempi ihminenkin väsyy.
Kun se on kunnossa, markkinoi itseäsi paikoissa jossa on järkeä passiivisesti.
Baari tuskin on se oikea paikka.
Anna ihmisille syitä tutustua sinuun.
Jotta voi antaa, pitää ensin olla annettavaa