Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin sosiaalisen elämän 2 vuotta sitten

Vierailija
30.10.2022 |

Ihanan rauhaisaa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas sosiaalinen olit siihen asti? Itsellä ei elämä paljon muuttuisi

Vierailija
42/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt sen mitä moni pelkää niin paljon että jää roikkumaan hyväksikäyttäjiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman myös useita vuosia sitten. Ihmiset yrittävät ystävystyä muka kanssani, mutten ala heidän ystäväkseen tai tuttavakseen. Suljen kaikki turhat ihmiset pois ja se on hyvä niin. Kaikki tuntemani ihmiset olivat ylimielisiä ja yrittivät hyväksikäyttää ystävyyttämme. Kaikkein pahin oli nainen, joka yritti viedä mieheni ja tuhota minut.

Vierailija
44/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!

Vierailija
45/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset lopettaa, mutta minulta se loppuisi välittömästi, jos itse olisin yhtään passiivisempi. Ei kukaan soita tai käy pitääkseen edes monologeja. Olen yksinäinen.

Vierailija
46/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap valitat täällä keskustelussa? Ei sittenkään tainnut olla oikea päätös sinulla?

Vierailija
47/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, ei muuta kuin tsemppiä. Minun ei tarvinnut edes lopettaa sosiaalista elämää. Lopetin itseni tyrkyttämisen ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut.

Kunpa muutkin ymmärtäisivät tämän

Olisi todellakin pitänyt ymmärtää tämä asia ja aikoja sitten. Ei olisi joutunut kusetettavaksi ja saanut jopa raha-asiasatkin sotkettua yrittämällä miellyttää kaikkia ja olemalla avulias joka paikassa. Kyllä se niin vaan on, että itsekkyys ja kusipäisyys maailmassa palkitaan, ei kiltteys. Ja jatkossa aion olla itsekäs munapää. En tosin aio muita kusettaa niin kuin mulle on tehty, en vaan ole enää ihmisten kanssa tekemisissäkään. Muuta kuin ihan läheisten kanssa. Uusia en elämääni huoli.

N44

Ylläoleva kommentti ei ole minulta vastaus, mutta itselläni ei vain oikeasti riitä mielenkiinto sosiaalisiin kuvioihin ja niiden keinotekoiseen ylläpitämiseen. 

Vierailija
48/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap valitat täällä keskustelussa? Ei sittenkään tainnut olla oikea päätös sinulla?

Missä valitettiin? Sehän on humblebrag

Vierailija
49/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 15 v sitten. Päätin etten enää ole se joka ottaa AINA ensin yhteyttä "ystäviin". Hiljaista ollut tuon jälkeen... Mitään suurta draamaa ei siis ole tapahtunut, en vaan enää jaksanut yksipuolisia ystävyyssuhteita. Näin paljon kivempi ja helpompi. Viihdyn hyvin yksin ja väsyn todella nopeasti jos täytyy olla sosiaalinen. N33

Vierailija
50/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?

Ap

Vierailija
51/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?

Ap

Käy kakkalla.

Vierailija
52/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taas tämä

Vierailija
53/54 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin nuorena, että miksi äidillä ei ole yhtään ystäviä. Vain sisarusten kanssa piti yhteyksiä.

Nyt olen itsekin alkanut miettiä, miksi ylläpitäisin ystävyyksiä, jotka tuottavat välillä ärtymystä ja välillä jopa mielipahaa. Ja miksi haluaisin noita tuntemuksia vapaa-ehtoisesti kerätä, kun elämä on muutenkin yhtä säätöä. 

Vo olla että lähden tässä vuosien saatossa samoille linjoille kuin ap. Houkuttelee kovasti.

Vierailija
54/54 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kans,on mulla pari ystävää,lähinnä viestein yhteys,kerran vuodessa nähään. Miks pitäs jaksaa nähä ihmisiä. Työ,koti,lapsi riittää mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän