Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvaatteko itsenne joka suihkun jälkeen?

Vierailija
30.10.2022 |

Itsellä tuntuu iho kiristävältä joten jokaisen suikun jälkeen rasvattava, eli päivittäin. Voiteita kuluu aika paljon. Suosituksia hyvän hinta-laatusuhteen vartalovoiteista?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suihkun jälkeen ja joskus käsivarsiin muutenkin. Häipyy tehokkaasti ne inhat näpyt, joita kuiviin käsvarsiin tulee.

Tykästyin heti LV:n kevyeen emulsioon pumppupullossa. Imeytyy nopsaan, joten jaksaa pitää rutiinina joka suihkun jälkeen. Ja pumppupullo on ihan ehdoton. Näin saa joka kertaa saman määrän rasvaa ja pystyy annostelemaan juuri sen minimin, jota tarvitaan. Itse ainakin ilman pumppua otan liikaa rasvaa ja sen imeyttäminen kestää ikuisuuden ja sitten se rasvaaminen jää kokonaan.

Vierailija
42/44 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten paljon suihkugeeliä te oikein käytätte, jos pitää rasvata?

Itse pesen saippualla vain kriittiset paikat. Koko kroppaa en saippuoi koskaan. Kuitenkin ihoni on talvisin sen verran kuiva, että joudun rasvaamaan koko kropan. Jos en rasvaa, ihoa kutittaa ja kiristää sietämättömästi, eikä nukkumisesta tule mitään. Kesäaikaan ei onneksi tarvi rasvata, se on jotenkin ärsyttävää hommaa, vaikka siihen ei monta minuuttia menekään. Aloittaja kysyi, millä muut rasvaavat, itse käytän Lacto Linen vartalovoidetta. Se on vegaaninen ja riittää hyvin omalle iholleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joka päivä, ympäri vuoden. Kesäisin joku kevyempi voide, talvella rasvaisempi.

Kun iho hyvässä kunnossa niin kelpaa kaikki markettituotteista apteekin voiteisiin, muulloin sitten lääkärin määräämät voiteet.

Vierailija
44/44 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka toinen päivä ja pakko rasvata kyllä joka kerta, varsinkin talvisin. Iho rutikuiva ja kutisee. Kädet joudun talvisin rasvaamaan jopa neljä kertaa päivässä. Naaman rasvaan 2 x päivässä. Mulla kropalle paras Garnier Respons extra dry skin-rasva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän