Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit/piilolinssit. Toki ilmankin nyt voisi elää, eläväthän sokeatkin, mutta ei kyllä oikein mistään tulisi mitään ja töistä, autoilusta ym. joutuisi luopumaan. Näköni on molemmissa silmissä -5.0 joten tarvitsen laseja tai piilolinssejä aina kotonakin.
itsellä -1 ja olen ihan sokea joten en voi kuvitella miltä -5 näyttää
Käytännössä ilman laseja näkee -5.0-näöllä tarkasti max. 20 cm päähän ja siitä eteenpäin menee aina vaan epätarkemmaksi. Parin metrin päässä olevan ihmisen silmistä ei tiedä yhtään, että katsooko hän kohti vai ei, niiden kohdalla näkyy epämääräiset tummat laikut. Normaalilla katseluetäisyydellä esim. tämän verkkosivun isoimmat otsikot ovat ainoat joista saa selvän, muu on pelkkää puuroa.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Ensimmäisenä tulee mieleen vaatteet, kun katsoo ulos.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Seikolla on tuohon ~300 hintaluokkaan asiallisia automaattikelloja, esim Samurai sarjaa ja myös muita
Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.