Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko komea, fiksu, urheileva ja itsestään huolta pitävä, mukava ja huumorintajuinen työtön mies saada kauniin, fiksun, urheilevan ja itsestän huolta pitävän, mukavan ja huumorintajuisen naisen?

Vierailija
30.10.2022 |

Ovatko he samalla tasolla?

Kuuluisiko tuollaiselle miehelle vastaava nainen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, miksi "fiksu, itsestään huolta pitävä ja mukava" henkilö on ilman töitä.

Mutta joo, ehkä onnistuu, ehkä ei. Parisuhteen onnistuminen riippuu niin monista asioista.

Mä olen fiksu, pidän itsestäni huolta ja olen mukava, eikä mulla ole töitä. Olen enää osatyökykyinen fyysisistä ja psyykkisistä syistä ja on tosi vaikea löytää työtä mitä pystyn tekemään. Eihän nuo liity toisiinsa mitenkään.

-ohis

Fyysiset ja psyykkiset rajoitteet ovat tietysti oma asiansa, mutta ap ei mainitse näitä aloituksessaan. Päinvastoin kuvailee itseään urheilulliseksi.

Minäkin olen urheilullinen. Jalat toimii, mutta kädet ei. Harrastan sellaisia asioita, mitä rajoitteideni kanssa pystyn. Ei kannata niin äkkipikaisesti tuomita, ihmisten tilanteet on tosi monenlaisia eikä niitä päällepäin aina pysty näkemään. Päällepäin minäkin näytän ihan tavalliselta, hyvinvoivalta täydessä potentiaalissa olevalta terveeltä ihmiseltä, vaikka en sitä ole.

t: lainaamasi ohis

Vierailija
22/26 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan voi, jos se mies on tosi komea.

Työttömyys on nimittäin aika iso miinus, mutta poikkeuksellinen komeus kyllä sen kompensoi.

Enpä tunne yhtään naista jolle komeus kompensoisi luonteen ja elämänhallinnan puutteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kuulu kenellekään.

Mutta ovatko he samalla tasolla?

Jos tekevät Vauvalle päivittäin kelpuutusjankutusaloituksia, niin OVAT.

Ketään muuta ei jaotella tasoihin, mutta kelpuuttajajankuttajat on säädetty pariutumaan keskenään.

Vierailija
24/26 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, miksi "fiksu, itsestään huolta pitävä ja mukava" henkilö on ilman töitä.

Mutta joo, ehkä onnistuu, ehkä ei. Parisuhteen onnistuminen riippuu niin monista asioista.

Mä olen fiksu, pidän itsestäni huolta ja olen mukava, eikä mulla ole töitä. Olen enää osatyökykyinen fyysisistä ja psyykkisistä syistä ja on tosi vaikea löytää työtä mitä pystyn tekemään. Eihän nuo liity toisiinsa mitenkään.

-ohis

Fyysiset ja psyykkiset rajoitteet ovat tietysti oma asiansa, mutta ap ei mainitse näitä aloituksessaan. Päinvastoin kuvailee itseään urheilulliseksi.

Minäkin olen urheilullinen. Jalat toimii, mutta kädet ei. Harrastan sellaisia asioita, mitä rajoitteideni kanssa pystyn. Ei kannata niin äkkipikaisesti tuomita, ihmisten tilanteet on tosi monenlaisia eikä niitä päällepäin aina pysty näkemään. Päällepäin minäkin näytän ihan tavalliselta, hyvinvoivalta täydessä potentiaalissa olevalta terveeltä ihmiseltä, vaikka en sitä ole.

Pointtini oli, että ap olisi varmaan maininnut fyysiset rajoitteensa jos niitä olisi, varsinkin kun mainitsee olevansa urheilullinen. Totta kai ihminen, jolla on fyysisiä rajoitteita voi myös urheilla.

Vierailija
25/26 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Pointtini oli, että ap olisi varmaan maininnut fyysiset rajoitteensa jos niitä olisi, varsinkin kun mainitsee olevansa urheilullinen. Totta kai ihminen, jolla on fyysisiä rajoitteita voi myös urheilla.

Ok, ymmärrän kyllä pointtisi. Mutta toivon että ymmärrät myös että joskus ihminen ei halua määritellä itseään rajoitteidensa kautta vaan voi silti kuvailla itseään urheilulliseksi ja fiksuksi vaikka onkin osatyökykyinen työtön.

Vierailija
26/26 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on työtön sinä mielessä että elää sijoituksillaan tai perinnöllään tms., niin kelpaisi. Mutta silti pitäisi elämässä olla jotain mielekästä ajankulua. Jos vaikka laittaisi mulle ruokaa, siivoaisi jne. Ottaisin!

T. Nuori fiksu urheilullinen kaunis työtön nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi