Voiko komea, fiksu, urheileva ja itsestään huolta pitävä, mukava ja huumorintajuinen työtön mies saada kauniin, fiksun, urheilevan ja itsestän huolta pitävän, mukavan ja huumorintajuisen naisen?
Ovatko he samalla tasolla?
Kuuluisiko tuollaiselle miehelle vastaava nainen?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kuulu kenellekään.
Mutta ovatko he samalla tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovatko he samalla tasolla?
Riippuu siitä kokevatko he itse niin.
Lähinnä ihmettelen, miksi "fiksu, itsestään huolta pitävä ja mukava" henkilö on ilman töitä.
Mutta joo, ehkä onnistuu, ehkä ei. Parisuhteen onnistuminen riippuu niin monista asioista.
Ei. Rahaa täytyy olla. Köyhyys pahin turn-off. Raha vetää puoleensa, näin se vain on. Jos on komea, niin jollekkin rikkaalle puumalle leikkikaluksi pääsee joksikin aikaa.
Naisille kysely: Miljonääri Hjallis Harkimon naamalla vai toimeentulotuella elävä pitkäaikaistyötön?
Onko toivoakaan työllistymisestä?
Jos ei niin mistä syystä?
Menemällä töihin ja tienaamalla vähintään 4000e/kk netto.
Jos on fiksautunut joihinkin tasoihin ja tasoteorioihin ja tähän palstaan niin se on suurin este naisen saannille.
Miksi nämä urheilulliset, siistit jne ihmiset on työttömiä?
Mistä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmettelen, miksi "fiksu, itsestään huolta pitävä ja mukava" henkilö on ilman töitä.
Mutta joo, ehkä onnistuu, ehkä ei. Parisuhteen onnistuminen riippuu niin monista asioista.
Mä olen fiksu, pidän itsestäni huolta ja olen mukava, eikä mulla ole töitä. Olen enää osatyökykyinen fyysisistä ja psyykkisistä syistä ja on tosi vaikea löytää työtä mitä pystyn tekemään. Eihän nuo liity toisiinsa mitenkään.
-ohis
Siis saako se nainenkin olla työtön. Vai sinä vaan?
Miehessä kuitenkin sitten on jokin erittäin perustavaa laatua oleva hämminki jos ei pääse kiinni työelämään. Itse ei ilmeisesti sitä huomaa tai ymmärtä.
Jos työpaikoista on pulaa, ymmärrän hyvin työttömyyden, mutta tällä hetkellä on paljon avoimia paikkoja, joihin ei välttämättä edes vaadita erityisempää koulutusta. Miksi fiksu ja aktiivinen ihminen on työtön? Jos työtä ei löydy, miksi ei edes opiskele? Onhan nuo vähän miinusta jos ei edes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen fiksu, pidän itsestäni huolta ja olen mukava, eikä mulla ole töitä. Olen enää osatyökykyinen fyysisistä ja psyykkisistä syistä ja on tosi vaikea löytää työtä mitä pystyn tekemään. Eihän nuo liity toisiinsa mitenkään.
-ohis
Fyysiset ja psyykkiset rajoitteet ovat tietysti oma asiansa, mutta ap ei mainitse näitä aloituksessaan. Päinvastoin kuvailee itseään urheilulliseksi.
Onko fiksulla jotain jyrkkiä mielipiteitä? Tunnen yhden ap:n kuvaaman miehen, joka on hyvin uskonnollinen. Hän pääsee haastatteluun ja joskus töihinkin. Mutta hän ei pysty pitämään uskoaan itsellään, vaan levittää sitä aktiivisesti myös työpaikoilla. Siksi hänen työsuhteensa jäävät lyhyiksi. Ja kun väliin kertyy työttömyysjaksoja, häntä ei niin usein enää edes haluta töihin. CV on jo nyt sen verran rikkinäinen että herkästi herättää epäluuloja.
Hänen parisuhteestaan en tiedä. Uskovainen puoliso olisi varmasti sopivin, muista "vaatimuksista" piittaamatta.
Sinun kohdalta taitaa jäädä tuo fiksu pois.
Käyttäjä41913 kirjoitti:
Ei. Rahaa täytyy olla. Köyhyys pahin turn-off. Raha vetää puoleensa, näin se vain on. Jos on komea, niin jollekkin rikkaalle puumalle leikkikaluksi pääsee joksikin aikaa.
Naisille kysely: Miljonääri Hjallis Harkimon naamalla vai toimeentulotuella elävä pitkäaikaistyötön?
Ei kumpikaan.
Varmaan voi, jos se mies on tosi komea.
Työttömyys on nimittäin aika iso miinus, mutta poikkeuksellinen komeus kyllä sen kompensoi.