Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko misellivesi hyvää?

Vierailija
30.10.2022 |

Itselle ihan uusi tuttavuus. Mietin kannattaako ostaa. En meikkaa, joten riittääkö tuo päivittäiseen puhdistukseen? Iho kuiva ja herkkä, onko nuo kovin tujuja? Ikää 40, jos sillä on väliä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän vichy-vedestä.

Vierailija
2/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö kukaan?

Ap

Vierailija
4/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma irtoaa koko naama pikkuhiljaa.

Vierailija
5/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et meikkaa, niin ehkä et tarvitse misellivettä, vaan pesu vedellä ja miedolla kasvosaippualla riittää. Itse käytän misellivettä meikinpoistoon, on siihen kätevää, koska ei tarvita erikseen simämeikinpoistoainetta ja puhdistusemulsiota. Aamuisin ja meikittömien päivien iltoina pesen kasvot L'Occitanen saippualla.

Vierailija
6/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et meikkaa, niin ehkä et tarvitse misellivettä, vaan pesu vedellä ja miedolla kasvosaippualla riittää. Itse käytän misellivettä meikinpoistoon, on siihen kätevää, koska ei tarvita erikseen simämeikinpoistoainetta ja puhdistusemulsiota. Aamuisin ja meikittömien päivien iltoina pesen kasvot L'Occitanen saippualla.

En ole löytänyt riittävän hyvää kasvosaippuaa, kaikki tuntuu kuivattavan liikaa. Siksi mietin misellivettä. Ap

Vierailija
7/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää varmasti kun ei meikkaa. Mulla myös kiristeli aina vesipesun jälkeen ja sen johdosta iho pukkasi talia enemmän. Kun siirryin misellivesiin, molemmat ongelmat ratkesivat. Myös herkälle iholle sopivia löytyy ja hyviä tuotteita on ihan marketissa esim. Garnier tai Nivea.

Vierailija
8/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa kemiallista kakkaa... Kaikkea ne akat tunkevatkin naamaansa.

Vierailija
9/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misellivesi maksaa halvimmillaan vitosen. Mikset vain kokeile sopiiko se sulla vai ei.

Vierailija
10/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhdistat kasvosi nyt? Misellit irroittavat likaa ja pyyhkimällä mekaanisesti puhdistus tehostuu, sopii varmasti kevyesti likaantuneelle iholle.

Tuotteita on laidasta laitaan, toisissa on puhdistavampi / kuivattavampi koostumus eli kannattaa kokeilla muutamaa erilaista niin omalle iholle ja omiin tarpeisiin löytyisi paras vaihtoehto.

Itse olen tykännyt Niveasta, Garnier tuntui minusta kuivattavammalta. Omassa tuotteessani on hajusteita, ei välttämättä sovi kaikille.

Vierailija
11/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon sitä aamupalaksi.

Vierailija
12/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en löytänyt siitä ratkaisua. Ennen vanhaan pesin meikin siten, että kastelin ihan ensin pelkällä vedellä pumpulilaput ja painoin ne silmien päälle. Kosteus irrotti jo mukavasti meikkiä. Samoilla lapuilla pyyhin suurimman osan muusta meikistä naamasta pois. Sen jälkeen hieroin naamaan puhdistusemulsiota ja huuhtelin sen vekka. Ostin misellivettä.  kastelin sillä laput ja painoin silmille. Suuri toive oli, että se ottaa meikin veks samalla tavalla kuin mainoksessa näytti tekevän. Pah: ottaa vain inan enemmän kuin vesi! Eli edelleen joudun pesemään puhdistusemulsiolla loput pois vanhaan tapaan. Maksan tästä rituaalista vain nyt enemmän, kun miselliinivesi ei tosiaankaan ole ilmaista toisin kuin hanavesi.

Vierailija
13/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puhdistat kasvosi nyt? Misellit irroittavat likaa ja pyyhkimällä mekaanisesti puhdistus tehostuu, sopii varmasti kevyesti likaantuneelle iholle.

Tuotteita on laidasta laitaan, toisissa on puhdistavampi / kuivattavampi koostumus eli kannattaa kokeilla muutamaa erilaista niin omalle iholle ja omiin tarpeisiin löytyisi paras vaihtoehto.

Itse olen tykännyt Niveasta, Garnier tuntui minusta kuivattavammalta. Omassa tuotteessani on hajusteita, ei välttämättä sovi kaikille.

Minulla on useita erilaisia vaahtoavia kasvoputsareita ja pari erilaista öljyputsaria. Eli jokin niistä plus vesi. Vähän vaihdellen. Sen öljyputsarin joutuu yleensä pesemään kasvosaippualla eli vaahtoavalla putsarilla pois. Ap

14/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki misellivedet kuivattavat ihoa hulluna ja aine kirvelee silmissä eli silmämeikin poistoon se ei käy.

Voisin kuvitella että on ihan kätevää jossain mökki- tai eräolosuhteissa, joissa haluaa puhdistaa meikit ja vesipesu ei onnistu.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut, mutta luulen että voi olla pahaa.

Vierailija
16/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useita erilaisia vaahtoavia kasvoputsareita ja pari erilaista öljyputsaria. Eli jokin niistä plus vesi. Vähän vaihdellen. Sen öljyputsarin joutuu yleensä pesemään kasvosaippualla eli vaahtoavalla putsarilla pois. Ap

Mä olen kuivaihoinen, enkä pese millään vaahtoavalla pois - siitähän iho sitten taas kuivuu. Pyyhin vain kasvovedellä öljyputsarin.

Vierailija
17/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosiaan kirvelee silmiä aivan jumalattomasti. Jo se on viesti siitä, että ei voi olla turvallista tavaraa.

Vierailija
18/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miselli = saippuahitunen.

Idiooteille myydään veteen sekoitettua saippuaa 😂

19/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miselli = saippuahitunen.

Idiooteille myydään veteen sekoitettua saippuaa 😂

No niinhän se on. Tippa fairya vesipulloon niin siinä on misellivesi. 🙄

Jos iho on kovin kuiva, kannattaa käyttää meikin puhdistukseen perusvoidetta. Sitten viimeistely kasvovesellä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/38 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaahtopuhdistus ei välttämättä ole kuivalle iholle paras vaihtoehto, riippuu toki paljon tuotteesta. Toisissa hellemmät vaahtoavat aineet, monesti vaahtoavuuden määrä korreloi kuivattavuuden kanssa.

Öljy kuivalle iholle varmasti hyvä jos haluaa kaksoispuhdistuksen, mutta voi olla vaikea löytää sopivaa tuotetta öljyn jälkeen niin ettei iho jää liian öljyiseksi muttei kuivaksikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi