Suosittele hyvää kampaajaa Helsingin kaskustan alueelta
En etsi mitään superkampaajaa, ihan sellainen tavallinen, vanhanaikainen kampaaja käy. Riittää, että osaa polkkatukan leikata.
Kommentit (16)
Jos ei vaadi mitään, niin eiköhän kaikki kampaajat keskustassa tuosta selviydy.
Keltainen kabinetti Uudenmaankadulla.
Beauty Hair Sirpa Mansner. Stockan talossa, Espan puolelta sisäänkäynti. Muistaakseni 7s. kerros.
Beauty Hair Sirpa Mansner Hair Corner. Stockan talossa, Aleksin puolella sisäänkäynti, 1 kerros.
Joku haukkui tuon Mansnerin. Ei kuulemma tee, niin kuin on sovittu.
Eiköhän ap:n hiustenleikkuusta selviä kuka tahansa. Ap unohti vain mainita, että hän etsii hyvää JA halpaa.
Onko pakko olla keskustassa? Muutaman minuutin metromatkan päässä Herttoniemenrannassa on Guud Muud, nuorekas paikka, mutta ei mikään ultratrendikäs, lisäksi hyviä tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina saanut hyvää palvelua ja otan mielelläni vastaan kampaajan ideoita. Olen aina lähtenyt tyytyväisenä pois. Se on ollut mulla luottokampaamona jo pitkään.
-4
Vierailija kirjoitti:
Beauty Hair Sirpa Mansner. Stockan talossa, Espan puolelta sisäänkäynti. Muistaakseni 7s. kerros.
Beauty Hair Sirpa Mansner Hair Corner. Stockan talossa, Aleksin puolella sisäänkäynti, 1 kerros.
Kiitti Sirpa, menen molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla keskustassa? Muutaman minuutin metromatkan päässä Herttoniemenrannassa on Guud Muud, nuorekas paikka, mutta ei mikään ultratrendikäs, lisäksi hyviä tarjouksia.
Kiitti tästä. Kokeile tuota.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Niillä on varmaan satoja kampaajia, kaikki samanlaisia.
Itseasiassa yrityksen operatiiviseen strategiaankin ja työntekijöiden perehdytysmateriaaliin on kirjattu että "älkää tehkö niinkuin on sovittu".
Se on vähän niinkuin ketjuliikkeetön laadunvarmistusta, sama palvelu joka kerta, ei saa alkaa sooloilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti leikkasi ja värjäsi tukan ja laittoi kulmat yksi kampaaja siellä. Toki nämä riippuu aina kampaajasta, samassa paikassa voi olla hyviä ja huonoja töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti leikkasi ja värjäsi tukan ja laittoi kulmat yksi kampaaja siellä. Toki nämä riippuu aina kampaajasta, samassa paikassa voi olla hyviä ja huonoja töissä.
Okei, itse varaan aina tuossa paikassa samalle kampaajalle ajan, ja aina olen ollut tyytyväinen. Erittäin hyvä värisilmä tällä henkilöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, itse varaan aina tuossa paikassa samalle kampaajalle ajan, ja aina olen ollut tyytyväinen. Erittäin hyvä värisilmä tällä henkilöllä.
Etunimi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etunimi?
Ap
Sara.
Kaskustan = keskustan.