Ujonoloinen ja punastuva vajaat parikymppinen nainen, mutta miehiä riittää, tosi ristiriitainen persoona.
Kyseessä uusi kämppikseni. Hän on todella mukava ja hänen kanssaan voi jutella tosi henkeviä. Hän on tosi ujo varsinkin miesten seurassa, mutta sitten toisaalta on jo nyt syksyn aikana ehtinyt seurustelemaan useamman miehen kanssa. Ihan kuin olisi kaksi eri ihmistä samassa kehossa. Välillä hän on todella ahdistuneen oloinen, mutta sitten taas kohta iloinen ja puhelias. Jos olisi esim. kaksisuuntainen mielialahäiriö, niin eikö jaksot olisi pitempiä, nyt jo päivässä ehtii vaihtua kuin toiseksi ihmiseksi. Tosi nätti ja hyvävartaloinen on, joten ei ihme että miehet hänestä kiinnostuvat. Ei sinänsä minulle kuulu, mutta kun en ole aiemmin törmännyt vastaavaan, niin osaatteko arvailla mistä voisi johtua, jokinhan hänellä selvästi on.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kämppiksen puolesta kyselet. Mistä vetoa, että Ap kuvaili aloituksessa itsensä.
Ai että hakee av:lta diagnoosia itselleen? Niin mitä sillä voittaisi? Eikös yths:llä ole parempia diagnosoijia kuin täällä...
Lähinnä ajattelisin, että hän toivoo palstalaisten suoltavan hänelle imartelevia luonteen- tai ulkonäköpiirteitä, joita voi hymyssä suin sovitella päälleen, vaikka onkin ujo ja punasteleva. Haluaa siis kehuja ja itsetunnolle kohotusta, ja miettiä, että mitä muut hänestä ajattelevat.
Tekeekö tämä ominaisuus ihmisestä jotenkin huonomman? Miksi mielestäsi?
Jos kyseessä olisi mies, naiset jäisivät haaveeksi.
Ei jäisi. Kyse olisi jostain muusta silloin. Oletko nähnyt pelimiehen punastuvan? Minä olen.
Jospa on päässyt viimeinkin ahdistavasta lapsuudenkodista muuttamaan omilleen ja nyt opettelee ihmisyyttä, jota ei kenties lapsuudessa saanut olla. Minun kaverilleni kävi samoin kun pääsi lapsuuskodin nujertavasta ilmapiiristä pois.
Onko nämä poikaystävät vanhempia miehiä? Käyvätkö usein kyläilemässä lounastunnin aikana?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä poikaystävät vanhempia miehiä? Käyvätkö usein kyläilemässä lounastunnin aikana?
No eivät, kumpaakaan noista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ujous aina haittaa.
Ei tosiaan. Päinvastoin se on ihanaa. Mies
Luultavasti ihastunut sinuun ja sen takia niin hiljainen kanssasi. Tai sitten epävakaa persoonallisuus.
Nuori, nätti, hyvävartaloinen nainen saa miehiä riippumatta siitä millainen persoona on. Mutta, miehethän pitävät erityisesti ujoista ja punastelevista hyvännäköisistä nuorista naisista .
Hän on vaan hyvin puoleensavetävä: kauniin ulkomuodon lisäksi lämmin ja kiinnostava, keskustelutaitoinen persoona. Sitäpaitsi ujous on viehättävä piirre. Ujous on vain yksi puoli hänessä. Hän on moniulotteinen ihminen, jossa on sitä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Miehille nyt riittää hyvä vartalo. Voi olla muuten vaikka kehitysvammainen, niin ei haittaa.
Tai kauniit kasvot. T:45v nainen, yli 100 kg mut miehet käy ihan kuumana. Ihan vaikka kävelyllä pyydetty jopa naimisiin. Kasvot on kyllä nätit mut kroppa ei.
Ujous on naiselle enemmän ehkä plussaa kuin miinusta näissä asioissa. Todella moni mies tykkää vähän ujommista ja karttaa erityisesti ns. räväköitä tapauksia.
Koska miehet ja naiset hakevat heterosuhteissa vastakkaisesta sukupuolesta yleensä jossain määrin eri asioita, olisi asia miehen kohdalla asia toisin päin. Oman sukupuoleni edustajalle neuvoisin, että ujoudesta pitää opetella pois kaikin keinoin, koska se on käytännössä myrkkyä naisrintamalla. Itsekin olen joutunut aikoinaan kuristamaan oman ujouteni pois ennen kuin huomiota naisilta alkoi tulla.
Maailma on karu mutta tietyllä tavalla looginen. Täytyy ymmärtää lainalaisuudet ja sopeuttaa toimintansa niihin. Ohje omana itsenään olemisesta pätee vain 90-prosenttisesti, jotkin ominaisuudet ihan oikeasti ovat haitaksi. Tavoitteet tietysti huomioiden, voihan mieskin vain päättää olla seurustelematta, silloin ei ujous juuri haittaa elämää.
M35
Vierailija kirjoitti:
Nuori, nätti, hyvävartaloinen nainen saa miehiä riippumatta siitä millainen persoona on. Mutta, miehethän pitävät erityisesti ujoista ja punastelevista hyvännäköisistä nuorista naisista .
no onneksi tuollaisia yleistyksiä ei tarvitse uskoa. koko juttu ujoudesta ja punastelemisesta on ihan sivuseikka. kuulostaa joltain älyttömältä päähänpinttymältä mihin ihmiset vain tuhlaa aikaansa edes miettimällä.
Mulla oli samanlaisia tulkitsijoita ja ihmettelijöitä nuorena "kavereina".
Tiedoksesi että introvertti ihminen just juttelee henkeviä kahden kesken ja vaikuttaa muuten "ujolta" vaikka ei olisi tippaakaan ujo. Eivät vain halua olla äänessä kuullakseen omaa ääntänsä. Sitä sopii kaikenmaailman jaarittelijoiden ja tunkijoiden ihmetellä kun eivät osaa itse olla hetkeäkään hiljaa ja pitävät sitä ainoana tapana olla sosiaalinen.
Jos saa miehiltä huomiota, näkee heitä mielellään. Miksi olisi outoa, että voi jutella henkeviä mutta on uusien seurassa ujo?
Onko outoa, että sinä et seurustele? Mikset ala hehkua ja kikatella miesten seurassa?
Ujo nainen on kiva 👍 Tuntuu, että kaikki jotain ekstroverttejä nykyään 😕
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlaisia tulkitsijoita ja ihmettelijöitä nuorena "kavereina".
Tiedoksesi että introvertti ihminen just juttelee henkeviä kahden kesken ja vaikuttaa muuten "ujolta" vaikka ei olisi tippaakaan ujo. Eivät vain halua olla äänessä kuullakseen omaa ääntänsä. Sitä sopii kaikenmaailman jaarittelijoiden ja tunkijoiden ihmetellä kun eivät osaa itse olla hetkeäkään hiljaa ja pitävät sitä ainoana tapana olla sosiaalinen.
Introvertit ovat parhaita kumppaneita, monesti niitä kaikkein henkevimpiä ja syvällisimpiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ujous on naiselle enemmän ehkä plussaa kuin miinusta näissä asioissa. Todella moni mies tykkää vähän ujommista ja karttaa erityisesti ns. räväköitä tapauksia.
Koska miehet ja naiset hakevat heterosuhteissa vastakkaisesta sukupuolesta yleensä jossain määrin eri asioita, olisi asia miehen kohdalla asia toisin päin. Oman sukupuoleni edustajalle neuvoisin, että ujoudesta pitää opetella pois kaikin keinoin, koska se on käytännössä myrkkyä naisrintamalla. Itsekin olen joutunut aikoinaan kuristamaan oman ujouteni pois ennen kuin huomiota naisilta alkoi tulla.
Maailma on karu mutta tietyllä tavalla looginen. Täytyy ymmärtää lainalaisuudet ja sopeuttaa toimintansa niihin. Ohje omana itsenään olemisesta pätee vain 90-prosenttisesti, jotkin ominaisuudet ihan oikeasti ovat haitaksi. Tavoitteet tietysti huomioiden, voihan mieskin vain päättää olla seurustelematta, silloin ei ujous juuri haittaa elämää.
M35
ujoudesta tai ujonoloisuudesta voi olla haittaa en kiistä mutta se ei suoraan kannata tulkita johtuvan piirteestä vaan todennäköisimmin se ei huokunut ainakaan positiivisella tavalla joskus se tulkitaan niin tai näin. naisenakaan piirteestä ei mitään eroa kyllä mies voi tulkita piirrettä myös sekä negatiivisena että positiivisena. kontekstissa se pitäisi ymmärtää ettei ihmiset lukemalla näitä tekstejä aloita vihaamaan itseään ja miettimään asioita merkityksettömiä.
Hän vetää vain roolia minkä tietää toimivan, ei muuta.
Ei hän ole seurustellut yhdenkään miehen kanssa syksyn aikana, vaan tapaillut, nuccinut.
jaa naiset karttavat ujonoloisia ja punastuvia miehiä? sanoisin että naiset lähestyy heitä nimenomaan todennäköisemmin.