Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän että myyjien on välillä vaikea arvioda kuka on alle 30 mutta jos minä meikitön, kuolleesta nouseen näköinen 48v ämmä roikkuvine hamsterinposkinene ja otsaryppyineni en saa tupakka-askia

Vierailija
30.10.2022 |

Kun henkkarit olivat toisen takin taskussa niin kyllä on naurettavaa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhtään miettinyt lopettavasi tupakan polttamisen?

Ehkä tämä myyjä halusi sinulle jotain ajattelemisen aihetta kun et saanutkaan tupakkaa.

Ehkä olisi jo aika lopettaa.

Ehei.

Sinä olet vain ääliö.

Asioista et ymmärrä.

Millä tavalla olen ääliö? Ehkä enemmänkin sinä, kun aloit haukkumaan. Mitä en muka ymmärrä? Vastauksesi oli ympäripyöreää huttua.

Vierailija
22/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kokevat sen kohteliaisuutena, kun kysytään henkkareita. Sitten mainostetaan somessa tyyliin "taas kysyttiin henkkareita, kun yritin ostaa kaljaa". Sit jengi kommentoi tyyliin, "sinä ihanuus, ikinuori" tai "oot kyllä huomattavasti ikääsi nuoremman näköinen". lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toi tupakka mikä saa näyttämään kuolleista nousseelta? Miksi et huolehdi itsestäsi? Etkö välitä terveydestäsi?

Vierailija
24/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 30-vuotiailla on muodikasta olla tuonnäikönen. Nykyään huumeetkin vanhentavat fyysisesti...

Vierailija
25/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

humble brag. Vitsit, oon niin ylpeä ja riemuissani siitä, että minulta kysyttiin tämän ikäisenä paperit, ihan uskomaton voittajafiilis! Mitenköhän asiasta pääsisi rehentelemään mutta niin, että kukaan ei tajua. Nyt keksin: esitän asian niin, että olen ihan kaamean näköinen ja tosi vihainen siitä, kun paperit kysyttiin vielä tässä iässä! Näin kukaan ei tajua, et oikeesti leuhkin! Oon lisäksi näköjään myös nero!

Mitä leuhkimista tässä on, vi tuttaa kun  pitää mennä takaisin kauppaan. En saata na jaksa. Ehkä teistä nuorista on cool kun kysytään hennkareita mutta tässä iässä se vain ärsyttää.

Aloittaja

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Noissa iän kyselyissä on menty ihan naurettavuuksiin😠 joku myyjä joskus kommentoi, että saavat noottia esimieheltään jos jää kysymättä ja asiakas olisikin ollu 29 vuotias. Mitä väljä, kun eikös se iän kyselyraja nostettu niin korkeaksi että ei voi enää erehtyä eli jos joku näyttää kolmekymppiseltä niin se oikeasti on sen ikäinen, että saa ostaa alkoholis oli ikä sitten 29 tai 31.

Mua ärsyttää aina suunnattomasti jos kysytään paperit kun oon jo kaksikymmentä vuotta saanut sitä olutta ostaa. Ja vaikka olis kahdella sadalla ruokatarvikkeita lastattuna hihnalle niin silti pitää ne paperit yhden oluen vuoksi kaivaa esille. Myyjillä ei oo mitään pelisilmää 🙄

Vierailija
26/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se toi tupakka mikä saa näyttämään kuolleista nousseelta? Miksi et huolehdi itsestäsi? Etkö välitä terveydestäsi?

Terveys meni kun ex mies heitti alas portaita. Selkä pysyvästi pas kana mutta Kelan mukaan oon työkykyinen. Päälle unettonuus joten ei mikään ihme ettå on helloween maskit omasta takaa!

Ja sitten vielä joku teinimyyjä vit tuilee että enpä myy tuolle kurpalle mallua.

Aloittaja

Vierailija
27/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa turha vinkuminen, hankkikaa ajan tasalla oleva henkkari ja pitäkää se mukananne. Pyydettäessä näyttäkää se, niin elämä sujuu kaikilla.

Myyjä kysyy henkkareita tupakka- ja alkoholituotteita ostaessanne kaikilta alle kolmekymppisiltä näyttäviltä asiakkailta. Sillä ei ole mitään merkitystä, oletteko alle vai yli sen iän. Noita-akat ja -ukot nyt ovat asia erikseen. Myyjälle sillä on merkitystä, samoin kuin kyseiselle kaupalle. Siellä kaupoissa nimittäin käy mystery shoppaajia tekemässä pistokokeita aiheesta, ja jos papereita ei ole kysytty, siinä pahimmillaan lähtee sen kaupan myyntiluvat. Myyjällekään ei päänsilityksiä heru.

Ja vaikka olisitte kassalle tuttuja, siltikin ne paperit kysytään, koska muut asiakkaat eivät suhdettanne tiedä.

Joten, tämä ei ole mikään juoni. Kassanhoitajan on kysyttävä, ja jos ei ole näyttää henkkaria, viinaa ja tupakkaa ei heru. Deal with it.

Vierailija
28/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät on niin peloissaan nykyään, että ne kysyy varmuuden vuoksi vaikka 100 vuotiaalta.

Vierailija
29/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kysyn nykyään kassalla periaatteessa jokaiselta. Ei tarvitse miettiä asiaa sitten.

Terv. K-kaupan myyjä

Vierailija
30/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa turha vinkuminen, hankkikaa ajan tasalla oleva henkkari ja pitäkää se mukananne. Pyydettäessä näyttäkää se, niin elämä sujuu kaikilla.

Myyjä kysyy henkkareita tupakka- ja alkoholituotteita ostaessanne kaikilta alle kolmekymppisiltä näyttäviltä asiakkailta. Sillä ei ole mitään merkitystä, oletteko alle vai yli sen iän. Noita-akat ja -ukot nyt ovat asia erikseen. Myyjälle sillä on merkitystä, samoin kuin kyseiselle kaupalle. Siellä kaupoissa nimittäin käy mystery shoppaajia tekemässä pistokokeita aiheesta, ja jos papereita ei ole kysytty, siinä pahimmillaan lähtee sen kaupan myyntiluvat. Myyjällekään ei päänsilityksiä heru.

Ja vaikka olisitte kassalle tuttuja, siltikin ne paperit kysytään, koska muut asiakkaat eivät suhdettanne tiedä.

Joten, tämä ei ole mikään juoni. Kassanhoitajan on kysyttävä, ja jos ei ole näyttää henkkaria, viinaa ja tupakkaa ei heru. Deal with it.

Se kolmekymmentä kun ei ole laista tuleva ikäraja vaan ihan kaupan itse keksimä. Näytä mulle kauppa josta on luvat myydä alkoholia lähteneet sen takia että 28-vuotiaalta ei ole kysytty papereita sen ostaessa olutta. Enpä usko, että sellaista paikkaa on olemassa joten älä viitsi siihen vedota🤨

Vierailija
31/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kolmekymmentä kun ei ole laista tuleva ikäraja vaan ihan kaupan itse keksimä. Näytä mulle kauppa josta on luvat myydä alkoholia lähteneet sen takia että 28-vuotiaalta ei ole kysytty papereita sen ostaessa olutta. Enpä usko, että sellaista paikkaa on olemassa joten älä viitsi siihen vedota🤨

Ei minnkaan mielestäni. Ja itse en asiakkaana alkaisi minkään mystery kyylien kanssa keskustelemaan iästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi