Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän että myyjien on välillä vaikea arvioda kuka on alle 30 mutta jos minä meikitön, kuolleesta nouseen näköinen 48v ämmä roikkuvine hamsterinposkinene ja otsaryppyineni en saa tupakka-askia

Vierailija
30.10.2022 |

Kun henkkarit olivat toisen takin taskussa niin kyllä on naurettavaa!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä että eivät edesauttaneet itsetuhoista harrastustasi?

Vierailija
2/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtään miettinyt lopettavasi tupakan polttamisen?

Ehkä tämä myyjä halusi sinulle jotain ajattelemisen aihetta kun et saanutkaan tupakkaa.

Ehkä olisi jo aika lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

humble brag. Vitsit, oon niin ylpeä ja riemuissani siitä, että minulta kysyttiin tämän ikäisenä paperit, ihan uskomaton voittajafiilis! Mitenköhän asiasta pääsisi rehentelemään mutta niin, että kukaan ei tajua. Nyt keksin: esitän asian niin, että olen ihan kaamean näköinen ja tosi vihainen siitä, kun paperit kysyttiin vielä tässä iässä! Näin kukaan ei tajua, et oikeesti leuhkin! Oon lisäksi näköjään myös nero!

Vierailija
4/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kun en kerran saanut Lidlistä glögiä jossa alkoholia oli varmaan huimat 2%,minulla oli toppahousut ja kulahtanut epämuodikas toppatakki eikä ehostusta ja kyllä kasvoistani näkee että olen jo täyttänyt 40 jo  hyvän aikaa sitten. Mutta niin vain  glögi jäi sinne kun henkilötodistus oli puhelimen kotelossa ja puhelin kotona latauksessa,olisin maksanut taskussa  olleella setelillä. 

Vierailija
5/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

humble brag. Vitsit, oon niin ylpeä ja riemuissani siitä, että minulta kysyttiin tämän ikäisenä paperit, ihan uskomaton voittajafiilis! Mitenköhän asiasta pääsisi rehentelemään mutta niin, että kukaan ei tajua. Nyt keksin: esitän asian niin, että olen ihan kaamean näköinen ja tosi vihainen siitä, kun paperit kysyttiin vielä tässä iässä! Näin kukaan ei tajua, et oikeesti leuhkin! Oon lisäksi näköjään myös nero!

Mitä leuhkimista tässä on, vi tuttaa kun  pitää mennä takaisin kauppaan. En saata na jaksa. Ehkä teistä nuorista on cool kun kysytään hennkareita mutta tässä iässä se vain ärsyttää.

Aloittaja

Vierailija
6/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä myyjä halusi sinulle jotain ajattelemisen aihetta kun et saanutkaan tupakkaa.

Myyjien tehtävä on myydä tuotteita.

Vierailija
7/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako myyjä sanoa lihavalle joka ostaa suklaalevyn että lopeta se herkkujen mässyttäminen.

Tai laihalle joka ostaa appelsiineja että herranjumala syö juustohampurilainen!

Tai  heittää kirkuvan lapsilauman kanssa olevalle kondomipaketin että ota tuosta ettei enempää tule.

Vierailija
8/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole hyvä että eivät edesauttaneet itsetuhoista harrastustasi?

Myyjät ei päätä mun harrastuksista.

Vierailija
9/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se joskus ollu juttu siitä 70-kymppisestä ukosta jolle ei myyty kaliaa. Joskus se voi olla aika vittuiluakin vaan myyjältä, tai uteliaisuutta että kuinkahan vanha tuokin kurppa on kun käynyt päivä pitkäks

Vierailija
10/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kyyläämistä. Vihervasemmistolaisen ideologian mukaan kassoista tehtiin yhteiskunnan moraalin valvojia.

Vierailija
11/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei.

Sinä olet vain ääliö.

Asioista et ymmärrä.

Vierailija
12/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako myyjä sanoa lihavalle joka ostaa suklaalevyn että lopeta se herkkujen mässyttäminen.

Tai laihalle joka ostaa appelsiineja että herranjumala syö juustohampurilainen!

Tai  heittää kirkuvan lapsilauman kanssa olevalle kondomipaketin että ota tuosta ettei enempää tule.

Kai se kauppa kohta ottaa kopin tuostakin. Woke-ideologian mukaan kaikkien on kannettava se yhteiskunnallinen vastuunsa.

Vierailija
13/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret vanhenee koiran vuosissa.

Vierailija
14/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/sonta

Vierailija
15/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä leuhkimista tässä on, vi tuttaa kun  pitää mennä takaisin kauppaan. En saata na jaksa. Ehkä teistä nuorista on cool kun kysytään hennkareita mutta tässä iässä se vain ärsyttää.

Aloittaja

No niin, tupakointi on saanut sinut niin väsyneeksi, että miten olisi jos lopettaisit vaan ja lähtisit lenkille. Olen varma, että vitutukseen auttaa paremmin kävely raittiissa ilmassa kuin myrkkykääryleen imeminen.

Vierailija
16/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosi kiittävät myyjeskelijää!

Vierailija
17/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, välillä tuossa henkkariasiassa ei ole päätä eikä häntää. Aivan kuin maalaisjärki olisi totaalisesti kadonnut myyjien päästä!

Vierailija
18/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulla oli jopa henkilöllisyystodistus mukana mutta se oli vanhentunut muutama vuosi aikaisemmin niin eipä myyty tupakkia vaikka se vanhentunut henkkarikin näytti että olin syntynyt 70-luvulla...

Vierailija
19/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille eivät otsarypyt sovi, mutta yksi ylen ulkomaantoimittajatar on kyllä upea otsaryppyineen

Vierailija
20/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan nolotti, jos yli parikymppisenä piti näyttää ajokorttinsa, kun osti jotain k-18 tuotteita. Nykyään kysyvät liki kolmikymppisiltä henkkarit ja eivät muka opi muistamaan 50 kerrankaan jälkeen vaikka varmasti muistavat liiankin hyvin, että kuka osti mitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi