Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä sanotaan että ennen yhteenmuuttoa pitäisi matkustaa seurustelukumppaninsa kanssa. Mitä teille paljastui rakkaastanne matkustaessanne?

Vierailija
30.10.2022 |

Hyviä tai pahoja. Varsinkin niitä hyviä!!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka näin sanoo? Aika vähän tiedän pareja, jotka olisi ennen yhteenmuuttoa risteilyä pidemmälle reissulle lähteneet. Näitäkin varmasti on, mutta matkustelu on enemmän yhdessä asuvien pariskuntien juttu.

Ennen lapsia sitä kannattaa matkustaa, ihan siitä syystä, että silloin voi tehdä niitä juttuja mitä itse haluaa, eikä vain niitä, mitä lasten kanssa voi...

Vierailija
22/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 vuotta sitten oltiin Pariisissa kihlaparina. Siihen maailman aikaan oli vielä niin katoliset meiningit, että hotellissa meidän piti asua eri huoneissa ja eri kerroksissa. Mies sai hääswiitin ja minä jonkun siivouskomeron, jossa ei ollut edes suihkua. Kun sitten kävin salaa sulhaseni upeassa, palatsimaisessa kylpyhuoneessa suihkussa, hän alkoi rahastaa sen käytöstä. Tulos oli se, että kun kuukauden kuluttua palasimme Suomeen, hän oli paljon rikkaampi, kuin lähtiessään. Eli äärimmäinen pihiys ja toisen ikävän tilanteen hyväksikäyttö paljastuivat.

No huhheijaa, kai jätit sen sian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan exän kanssa matkustellessa tullut mitään paljastuksia. Kaikki meni hänen puoleltaan hyvin.

Itse olin välillä vain hyvin väsynyt, koska stressaan aina uusissa paikoissa ja muutokset saavat minut väsyneeksi. Olin varmaan itse tylsää matkaseuraa :)

Vierailija
24/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen neuvo. Ei pidä paikkaansa. Mun puoliso oli täydellinen matkakumppani omatoimimatkoilla ja kiersimme vaikka missä. Kotona hän oli ihan erilainen. Hyvä, että samaksi tyypiksi tunnistin. 

Tulin sanomaan samaa. Jotenkin hämäännyin yhteisistä lomista, jolloin meni loistavasti ja oli honeymoon-vaihe päällä. Siksi siedin paskaa arkea liian pitkään. Arkea emme osanneet elää yhdessä.

Vierailija
25/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Istanbulissa suhteen alkuaikoina. Kävi ilmi, että mies ei suostunut tulemaan moskeijoihin, jotka taas minua kiinnostivat kovasti, kuten kaikki muukin paikallinen kulttuuri. Ero tuli viiden vuoden yhdessäolon jälkeen, mutta kieltämättä olisi pitänyt panna poikki jo tuon reissun jälkeen. Liian erilaiset kiinnostuksenkohteet ja arvomaailmat tulivat jo silloin siinä esiin. 

Vierailija
26/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapailumies matkustelee koko ajan eri naisten kanssa. Vähän ajan kuluttua matkasta nämä suhteet kuitenkin päättyvät. Ehkä tuossa on perää.

Vierailija
27/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieleni varmistui miehestä sen viikonlopun jälkeen, kun kävimme Tallinnassa. Sitä ennen olimme nähnert vain ilta-aikaan, ei koskaan koko viikonloppua.

Mitään ei paljastunut. Kiva vkl oli.

Vierailija
28/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuo perustuu? Yhden kaverin kanssa tiedän että kaikki pitää olla suuniteltu valmiiksi tai häntä alkaa stressata. Toisen kaverin kanssa taas riittää että hyppää lentokoneeseen ja sen laskeuduttua voi alkaa katsella miten seuraavaksi edetään.

Kummankin kanssa reissaaminen on kivaa joten en nyt ymmärrä miten matkustamisen pitäisi kertoa toisesta jotain oleellista sen yhdessä asumisen kannalta.

Tätä minäkin olen ihmetellyt.

Tai sitten mulla vaan käynyt hyvä tuuri kun kenestäkään reissukumppanista ei ole reissussa paljastunut mitään niin uutta että sillä jotain merkitystä olisi. Ja reissannut olen ystävien ja kumppaneiden kanssa.

Vierailija
29/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuo perustuu? Yhden kaverin kanssa tiedän että kaikki pitää olla suuniteltu valmiiksi tai häntä alkaa stressata. Toisen kaverin kanssa taas riittää että hyppää lentokoneeseen ja sen laskeuduttua voi alkaa katsella miten seuraavaksi edetään.

Kummankin kanssa reissaaminen on kivaa joten en nyt ymmärrä miten matkustamisen pitäisi kertoa toisesta jotain oleellista sen yhdessä asumisen kannalta.

No mielestäni just itse kerroit, kuinka luinteenpiirteet näyttäytyy selkeämmin matkoilla. Ehkä sinä olet vaan niin joustava, että sulle ei ole niin väliä.

Jeps sori aloin vasta ajatella. Eihän nuo kaksi kaveriani voisi mitenkään matkustaa kahdestaan vaikka minun kanssa voivat.

Ei heissä kuitenkaan arjessa noin räikeää eroa näe mutta toisaalta en asukkaan kummankaan kanssa että ehkä kumppanina ero näkysisi selvemmin.

Vierailija
30/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli lomamoodissa kova ja rento, arkena piru. Mutta tulihan reissattua.

Vierailija
31/31 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tunteneet vasta vöhän aikas kun lähdimme yhdessä matkalle. Mies halusi illllisen jälkeen istua baarissa, minä en. Odotin kiihkeäö yötä. Kaveri tuli basrista parin tunnin kuluttua kaatokännissä. Se juttu päättyi siihen. Onneksi kysymys oli vain lyhyestä reissusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi