Mieheni lähti vankilaan :(
Onko kokemuksia kun oma mies lähtee vankilaan pidemmäksi aikaa? Oletko jaksanut odottaa? Onko mies päästyään pois pystynyt luottamaan sinuun? Oma mieheni lähti juuri pariksi vuodeksi lusimaan, enkä tiedä miten tässä tulee käymään...
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Osta sille Linna-shampoota.
Ja luettavaksi Väinö Linnaa.
Ei voi kun ihmetellä että jok tosiaan tuollaisenkin miehen itselleen huolii. Itse näen tuollaisen väen täysin arvottomana pohjasakkana enkä koskisi pitkällä tikullakaan. Yäk!
Salli itsellesi ne tunteet joita olet vaalinut tähänkin saakka, sama ihminen siellä vankilassakin, eikä toisen rikoksesta pidä tuntea syyllisyyttä jos kohta aiheuttaa häpeää.
Vankilan johtajalla mukavaa kun saa uuden seksilelun.
toivottavasti vie peräsuolessa kännykän sinne että voi toimia puhelinmyyjänä ajankulukseen.
Toivottavasti et ole mustasukkainen hänen sellitoverilleen.
Oma mieheni oli vankilassa tuomittuna ex-naisensa kuolemaan johtaneesta pahoinpitelystä. Minä rakastan häntä ja tietysti odotin häntä sieltä kotiin. Hän pääsi vapaaksi muutama kuukausi sitten ja nyt kaikki on taas hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse jaksaako joku odottaa nopeat pari vuotta. Kyse on siitä, miksi nainen olisi tuon tyyppisen miehen kanssa, ei kai se taipumus pois mene ja kohta on taas uusiksi vankilassa..? Eivät miehet muutu ja on naisellekin riskejä ehkä. Juoko, käyttääkö jotain, sekaisin oleva mies? Ellei ollut joku poikkeus tavismiehellä ja outo selitys, miksi tuollaiseen päädyttiin.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä nuo on ne oleelliset kysymykset. Ja että pystytkö sä luottamaan ettei mies enää sekoile ja rötöstele. Mies tekee, mies vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni oli vankilassa tuomittuna ex-naisensa kuolemaan johtaneesta pahoinpitelystä. Minä rakastan häntä ja tietysti odotin häntä sieltä kotiin. Hän pääsi vapaaksi muutama kuukausi sitten ja nyt kaikki on taas hyvin.
Kuoppajaisia odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoppajaisia odotellessa
Mies ei ikinä tekisi sellaista minulle. Ja vaikka tekisin, suhteemme olisi sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoppajaisia odotellessa
Höpö höpö. Mieheni paransi tapansa ja hän rakastaa minua. Hän sanookin nykyään usein, että ei ikinä, ikinä löisi naista. Ainakaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuomittiin?
Rikoksesta.
Ehdin jo luulla, että ihan huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoppajaisia odotellessa
Höpö höpö. Mieheni paransi tapansa ja hän rakastaa minua. Hän sanookin nykyään usein, että ei ikinä, ikinä löisi naista. Ainakaan minua.
Miten hän toimii tilanteissa, joissa joku sinun sanomisesi tai tekemisesi v***ttaa häntä?
En tiedä, tuliko tästä nyt ihan vitsi ketju tai oliko ap edes oikeasti tosissaan asiaa kirjoittaessa. Itse kuitenkin kirjoitan ihan tosi elämästä.
Minulla ei ole kokemusta siitä, että oma puoliso lähtisi vankilaan, mutta oma veljeni on lähtenyt. Ja voipi olla, että joutuu taas hetken päästä :( En sille mitään voi, vaikka kuinka haluaisin. Vankilan jälkeen hänellä meni n. vuoden verran hyvin, mutta sitten alkoi vähitellen paluu samaan... Todella hankalia asioita :(
Jos oma puolisoni lähtisi vankilaan, varmasti riippuisi siitä.. mistä hän joutuu.. että jaksaisinko odottaa. Jos on päihteet ja rikollisuus kyseessä, niin sellaiseen elämään en halua sekaantua. En tiedä mikä olisi sitten sellainen "syy", että jakaisin odottaa.. aito rakkaus? En tiedä. Vaikea, todella vaikea kuvitella, kun ei itse ole sellaisessa tilanteessa.
Voimia kuitenkin kaikille, joiden läheinen on joutunut vankilaan. Ei se näin läheisellekään ole helppoa :(
Voihan tämä olla provokin, mutta on niitä ihmisiä ihan oikeasti vankilassa. Ja voi olla puoliso siviilissä. Jos tämä tuli yllätyksenä.
Eipä yllätä että av-mammat parisuhteissa elämänkallujen kanssa :D vakka ja kansi
Ei ole siitä kyse jaksaako joku odottaa nopeat pari vuotta. Kyse on siitä, miksi nainen olisi tuon tyyppisen miehen kanssa, ei kai se taipumus pois mene ja kohta on taas uusiksi vankilassa..? Eivät miehet muutu ja on naisellekin riskejä ehkä. Juoko, käyttääkö jotain, sekaisin oleva mies? Ellei ollut joku poikkeus tavismiehellä ja outo selitys, miksi tuollaiseen päädyttiin.