Mitä risottoja teet?
Mä teen lähinnä sienirisottoa, joskus kesäkurpitsarisottoa. Oon ehkä joskus tehnyt kurpitsarisottoakin. Voisin joskus kokeilla jotain muutakin, suosittele!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minä teen vain sitä kasaririsottoa, joka ei ole oikeasti risottoa lainkaan, mutta ihan hyvää syötävää silti.
Ei siinä mitään vikaa ole. Maistuvaa saa sellaisestakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En tee risottoja ollenkaan.
Ai niin, unohtui avauksesta! Tätä ei tarvitse erikseen ilmoittaa! Uskon, että on olemassa runsaasti kaltaisiasi ihmisiä.
Ap
Parsarisottoa. Säästä kuoret ja kovat palat parsasta ja keitä niitä käyttämäsi liemen mukana (älä laita risoton joukkoon). Soseuta osa tangoista ryöpätyn tuoreen pinaatin kanssa ja lisää risoton joukkoon samalla kun laitat parmesanin. Mausta sitruunalla. Paista parsojen päädyt ja tarjoa risoton päällä.
Sitruuna- tai parsarisottoa. Kohta alkaa parsakausi, ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Parsarisottoa. Säästä kuoret ja kovat palat parsasta ja keitä niitä käyttämäsi liemen mukana (älä laita risoton joukkoon). Soseuta osa tangoista ryöpätyn tuoreen pinaatin kanssa ja lisää risoton joukkoon samalla kun laitat parmesanin. Mausta sitruunalla. Paista parsojen päädyt ja tarjoa risoton päällä.
Tuota pitää kokeilla! Kohtahan sitä parsaa taas saa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitruuna- tai parsarisottoa. Kohta alkaa parsakausi, ihanaa!
Sitruunarisottoa pitää kokeilla myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä teen vain sitä kasaririsottoa, joka ei ole oikeasti risottoa lainkaan, mutta ihan hyvää syötävää silti.
Sama täällä. Jauhelihaa sipulia paprikaa valkosipulia, mausteita.... riisiä. Kaikki sujuvasti samassa kattilassa.
Saattaapa livahtaa joukkoon klassinen he-ma-pakin.
Se on minun risottoa! Sanoi italiaanot mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Jauhelihaa sipulia paprikaa valkosipulia, mausteita.... riisiä. Kaikki sujuvasti samassa kattilassa.
Hyvää ruokaa on tuokin.
Ap
Broileririsotto.... Tai kanariisipata. Broilerisuikaleita, aurajuustoa, paprikaa, sipulia. riisiä, kanalientä. Curryä ja soijaa + muita mausteita. Joskus sekaan katkarapuja.
Yhden kattilan ihme. Melkein kuin paella.
Nyt suuttuu sitten espanjalaiset? Aina joku suuttuu.
Ihan vaan perusrisotto ja sen kanssa yleensä broileria jossain muodossa, mutta ei risoton sekaan sekoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yääääkkk, varsinkinn he-ma-pa
Tomaatti, sieni, kesäkurpitsa, milanese, parsa, sitruuna. Noita nyt useinmiten
Vierailija kirjoitti:
Broileririsotto.... Tai kanariisipata. Broilerisuikaleita, aurajuustoa, paprikaa, sipulia. riisiä, kanalientä. Curryä ja soijaa + muita mausteita. Joskus sekaan katkarapuja.
Yhden kattilan ihme. Melkein kuin paella.
Nyt suuttuu sitten espanjalaiset? Aina joku suuttuu.
Hei wau kiitti kaikille en ookkaan pitkään aikaan syönnyt risottoa tai sinnepäin ruokaa. Mut broilerista mäkin sen oon tehnyt mut toi aurajuusto lisä pitää kokeilla