Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät mainoskatkojen ajoitukset!

MatiasMatti
29.10.2022 |

Miksi näin? Olipa kyseessä sitten vaikka 90pv morsiamena tai Ruotsin rajavartijat niin aina kun on tulossa joku shokki paljastus niin sit tulee heti mainoskatko! Miksi ihmeessä? Miksi ei voida näyttää se tilanne loppuun ja vasta sitten mainokset?? Itse yleensä laitan telkan heti kiinni kun noin käy, ei jaksa vehdata tämän kanssa. Mielellään kyllä mainoksia katson, ei se siitä ole kiinni mutta ärsyttää kun tilanne jää kesken. Aaarghhh!!! 🤬

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Du har inte funderat på att se det som bandat? Själv ser man inte på något som har reklamer direkt sänt. I ens TV paket kan man se på allt i efterhand, inkluderande MotoGP (som inte har reklamer).

Vierailija
2/2 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia mainokset tuee juuri "jännittävimmässä" kohdassa, jotta katsoja ei lähtisi pois telkan ääreltä ettei vain jää ratkaisu katsomatta.

minulle on käynyt niin, että niin paljon kun olen sarjoja katsonut, niin mikään ei oikein enää nykytelkassa ole jännittävää, niin lähden aina mielelläni mainoskatkojen aikana toiselle kanavalle, tai katson jotain tallennetta. Ei haittaa yhtään, jos jää h-hetki katsomatta, koska kuitenkin se sitten kerrataan seuraavassa jaksossa, tai ratkaisu tulee muuten ilmi. Ei tarvitse katsoa ärsyttäviä mainoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme