Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi aborttilaki, saakohan täällä kommentoida ja kysyä asiallisesti?

Vierailija
29.10.2022 |

En ole lukenut uutta (enkä aiempaakaan) aborttilakia eikä aborttiasia ole koskaan ollut itseäni koskeva, mutta kiinnostunut asiasta olen.
Kyllä minustakin nainen saa päättää kehostaan jne. mutta, mutta..saako uusi laki naisia tai tyttöjä tekemään liian nopeita, loppuun asti ajattelemattomia ratkaisuja?? Mitä arvelette?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa luettavaa. Aivan kuin naiset eivät osaisi itse päättää rationaalisesti kehostaan :D

Ja muistakaas ihmiset että suuri osa naisista kykenee lisääntymään joka kuukausi! Eli yhteen aborttiin ei se lisääntyminen kaadu. Ei edes useampaan. Itselläni kaksi aborttia takana, 1 lapsi sylissä. Naisen kuuluu tottakai saada aina päättää lisääntymisestään, kun meidän kehossa se elämä syntyy. Siihen ei ole kellään muulla sanomista. Ihana uutinen että saadaan helpotusta aborttilainsäädäntöön💕

Vierailija
62/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa luettavaa. Aivan kuin naiset eivät osaisi itse päättää rationaalisesti kehostaan :D

Ja muistakaas ihmiset että suuri osa naisista kykenee lisääntymään joka kuukausi! Eli yhteen aborttiin ei se lisääntyminen kaadu. Ei edes useampaan. Itselläni kaksi aborttia takana, 1 lapsi sylissä. Naisen kuuluu tottakai saada aina päättää lisääntymisestään, kun meidän kehossa se elämä syntyy. Siihen ei ole kellään muulla sanomista. Ihana uutinen että saadaan helpotusta aborttilainsäädäntöön💕

Aborttiin kaatuu sen abortoitavan ainoa elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aborttiin kaatuu sen abortoitavan ainoa elämä.

Olipa harvinaislaatuinen ja omaperäinen argumentti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi