Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä hankkii lasten vaatteet?

Vierailija
29.10.2022 |

Hankkiiko jompikumpi vanhemmista vai hankkiiko ehkä molemmat?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
2/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eli äiti. Paljon saadaan kyllä sukulaisilta myös, mutta mies ei oo ostanut oma-alotteisesti lapselle koskaan yhtään mitään paitsi ehkä pilttiä. On se jännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Nykyään lapset enimmäkseen tekee hankinnat itse ja hyväksyttää hinnan loppusumman jommalla kummanlla vahemmalla.

Vierailija
4/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitaan yhdessä

Vierailija
5/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, eli äiti.

Vierailija
6/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulupukki

Vierailija
7/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Lapsella on 6 talvihaalaria, 4 paria kumisaappaita, 8 pipoa, 8 kypärämyssyä, ainakin 12 paria kurarukkasia, saman verran villasukkia jne.

Molemmat vanhemmat vaatettavat lasta siitä seuraa se, että molemmat ostavat mieluisia ja lapsella on kaikkea vähintään tuplasti. Juhlamekkoja kokoa 110 taitaa olla 20 kpl.

Vierailija
8/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äitinä olen hankkinut lähes kaiken. Isä on ostanut jonkun bodyn, kun oli löytänyt hyvän.

Vierailija
9/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääasiassa. Kavereilta saadaan välillä pieneksi jääneitä, ja isovanhemmilta lahjaksi. Mutta toisaalta olen meistä se joka käy muutenkin kaupassa joten siinä samalla ostan lapsille vaatteita jos on tarvis. Yhteiset rahat niin ihan sama kumpi korttia vinguttaa.

Vierailija
10/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin minä,kyllä mieskin on hankkinut.

Vierailija
11/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, äiti. Mies ei ole aina lainkaan kartalla mitä on. Aloin puhua syyskuussa, että pitäs alkaa toppavermeet katsomaan lapsille, mies oli sitä mieltä , että vielä on aikaa. Hankin ne tuossa hetki sitten, koska muuten kävisi niin, että pakkasaamuna mies kyselisi missä on lasten toppavermeet

Mutta, kyllä joskus käymme yhdessäkin vaateostoksilla niin, että mieskin valitsee vaatteita. kuitenkin pääosin homma jäänyt minulle...

Saadaan myös serkuilta ja joskus tulee lahjoina

Vierailija
12/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä (äiti), välillä myös yhdessä. Uskoisin kyllä, että jos miehelle sattuisi joku mieluisa vaate vastaan, niin kyllä hän sen ostaisi. Lapsi on tosin vasta 1-vuotias, ja varmasti mies tulevaisuudessa osallistuu hankintoihin aktiivisemmin, koska vauvojen ja hyvin pienten lasten vaatteita ei ihan joka kaupassa myydä, kun sitten isompien lasten vaatteita on paremmin saatavilla.

Vierailija
13/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin minä (äiti), mies on ostanut joskus mutta yleensä minä olen se joka lapselle vaatteet hankkii.

Vierailija
14/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään molemmat.

Esikoisen ollessa vauva ja taapero mies oli ihan ihmeissään, miten paljon pelkästään vaatetta vauva tarvii. Kausivaatteista puhumattakaan.

Moni mies tuntuu kuvittelevan vaatteiden vaan ilmestyvän jostain, tai että äitiyspakkauksessa on kaikki. Meillä äitiyspakkauksen haalari oli sitä kokoa, että ekana talvena oli liian iso ja tokana liian pieni. Vauva oli haalarin kokoa touko-heinäkuussa. Ekana keväänä testattiin joitain kertoja kun oli takatalvi.

Vierailija
15/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat.

Monessa tuttavaperheessä äiti,mutta äiti saa siihen hommaan lapsilisät ja ostaakin sitten paljon kallista pikamuotia... isät hoitaisivat homman varmasti ekologisemmin ja edullisemmin.

Vierailija
16/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, koska miehen mielestä halvin on paras, laadusta viis.

Vierailija
17/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin ei ylläripylläri ole aina tai useinkaan se kulutusta kestävin ja laadukkain. Tulee kalliimmaksi ostaa se halvin ja laaduttomin plus uusi kun se hajoaa paljon nopeammin, kuin että ostaisi kerralla laadukkaan. Vaikka se olisikin vähän kalliimpi kuin halvin, mutta lopulta se laadukkaampi tulee kuitenkin halvemmaksi kun kestää pidempään ja useammallekin lapselle.

Vierailija
18/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tietysti. Lapsi kulkisi varmaan pelkissä sukissa ja isänsä vanhassa paidassa jos isänsä saisi päättää.

Vierailija
19/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eli äiti. Lasten takit ostan aina käytettynä, muut vaatteet paljolti uutena. Lasten ollessa pienempiä myös ostin myös sisävaatteita paljon käytettynä.

Vierailija
20/38 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät hankkivat vaatteet ja urheiluvälineet. En ole puuttunut siihen. Minulla on lapsi kolmen eri miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi