Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ukolla ei ole mitään asiaa ryyppyiltoihin ja muihin, ainakaan
04.11.2006 |
toistuvasti, jos on perheessä pieni vauva!
Näin meillä.
Kommentit (4)
tulevalle yksinhuoltajalle
jatka samaa linjaa ja saat yhtä joustavaa kohtelua kohdallesi
vuoden päästä olet täällä ulvomassa kun ukko ei päästä bailaamaan. paska äijä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei siihen vauvan hoitamiseen tarvita kahta ihmistä yhdellä kertaa (paitsi jos on kaksoset) joten miksei toinen vanhempi voisi silloin tällöin vaihtaa vähän vapaalle. En ymmärrä miksi pitää kahlita toinen kotiin vain siksi että talossa on vauva...??