Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vihreä siirtymä???

Vierailija
28.10.2022 |

Polttomoottori autot kielletään,joissa enimmäkseen katalysaattorit. Polttopuiden myynti räjähtänyt,,,metsää siis poltetaan taivaalle ilman katalysaattoreita jne... en ymmärrä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä että seuraavissa eduskuntavaaleissa kaikki vihreiden äänestäjät siirtyvät äänestämään jotain toista puoluetta!

Vierailija
2/23 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä siirtymä on yhtä kuin ihmiskunnan tuhoaminen jotta luonto pelastuisi. Siinä se tiivistetysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että menet kauppaan ja rahasi ei enää riitä mihinkään.

Vierailija
4/23 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä siirtymä on kommunismin esiaste.

Vierailija
5/23 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä siirtymä on yhtä kuin ihmiskunnan tuhoaminen jotta luonto pelastuisi. Siinä se tiivistetysti.

Väärin. Tämä tapahtuu vain Suomessa. Suomi on vihreän siirtymän kokeilu. Muualla maailmassa ollaan kuten ennenkin.

Vierailija
6/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo vähä sama kun punasiirtymä (https://fi.wikipedia.org/wiki/Punasiirtym%C3%A4), muttei sinne päinkään?

Vierailija
7/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii mihin se kaikki raha on valunu ku vieläkin päästöt nousee :D Eikö pitäs olla jotain näyttöjä jo kerätyillä varoilla?

Vierailija
8/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nii mihin se kaikki raha on valunu ku vieläkin päästöt nousee :D Eikö pitäs olla jotain näyttöjä jo kerätyillä varoilla?

Rahat on jaettu tarvitsijoille.

Vierailija
9/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiina

Vierailija
10/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennettiin tyttöjen kanssa Gambiaan tutkimaan jäätikön sulamista. Rahat riittivät melko hyvin.

Vierailija
11/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiskunta kuulu luontoon, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin??

Vierailija
12/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat on jaettu tarvitsijoille.

Ai sille päiväntasaajan sakille?!

Vierailija
13/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huijaus, jolla puhalletaan ihmisiltä rahat ja mukavuudet.

Vierailija
14/23 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se oo vähä sama kun punasiirtymä (https://fi.wikipedia.org/wiki/Punasiirtym%C3%A4), muttei sinne päinkään?

Punavihersiirtymä on kaikkein pahin. Siitä ei fyysikotkaan uskalla juuri puhua...

Vierailija
15/23 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja vihaava viherpiipertäjä liittynyt VW:n hallintoneuvostoon, raportti asiasta australialaisen toimittajan John Cadoganin tekemänä, nautittavaa ammattimaista vittuilua :D

Vierailija
16/23 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä siirtymä sähkölaskussa on ainakin se, että jos olet työtön, niin sitä siirtymää kela ei maksa. Eli, vaikka se on halvempi, niin maksat itse sen erittelyn itse. Kun olin työtön, niin maksoin 28e aina. Soitin kelaan, niin he sanoivat, että vaihda sopimusta. Sanoin, että sehän on sitten 50% kalliimpi. Vaihdoin kalliimpaan soppariin, kun olin työtön ja he maksoivat koko laskun.

Mä vaan ihmettelen. Kun maailmaa pitäs pelastaa ja osallistut, niin sulla ei ole edes varaa osallistua siihen, jos haluat. Nyt olen töissä ja maksan itse laskuni, mutta pari työtöntä kaveria on vaihtanut kalliimpaan soppariin ettei tarvi itse maksaa omista tuista sitä loppuosaa. Niin mikä järki. Miksi, noi laitokset ei halua, että halvemmalla pääsis. Mikä järki. Onneksi olen työssä jamietin, että monta miljoonaa menee turhaa rahaa taas kaikkeen. Luulis koko valtiolle kelpaavan halvempi sähkölasku, kun työttömille maksetaan. Siinä olis taas miljoonien säästö. Kun ajattelee monta työtöntä tässä maassa on ja ne sopparit sähkössä, niin huhhuh.

Vierailija
17/23 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreä siirtymä=siirretään keskiluokan ja matalapalkkaisten rahat rikkaille vihersijoittajille

Vierailija
18/23 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että vihreät lentelee fossiilisten voimalla pelastamassa maailmaa, ja suomalainen yksityis autoilija maksaa.

Vierailija
19/23 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä siirtymä on pelkkää huuhaata kuten ilmaston lämpeneminenkin.

Todellisuudessa maapallo on valmistautumassa seuraavaan jääkauteen, esimerkkinä Golf-virran hidastuminen, täällä pohjolassa tulee olemaan ikuinen talvi kun virtaus tyrehtyy eikä kuljeta lämmintä vettä eikä lämmintä ilmavirtaa.

Mutta sama kai se mitä täällä ihmiskuntana leikitään, kunhan leikitään!

Vierailija
20/23 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkönkulutus vähenee sitä mukaa kuin vihreä siirtymä etenee, kun vihreä siirtymä on ruostuttanut kuparijohdon tai liittimen tarpeeksi paljon, sähkövirta lakkaa kulkemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme