Mitä kaikkea töihin liittymätöntä teette etätyöpäivän aikana?
Mitä kaikkea töihin liittymätöntä teette etätyöpäivän aikana?
Kommentit (46)
Neulon palaverit. Osallistun kaikkiin infoihin sun muihin teamsillä et saan neuloa.
Loppupäivästä vähän juttelen lapsen kanssa ku se tulee kotiin. Kyselen kuulumiset. Mut se on oikeestaan kahvitauko mulle, kun en sitä muuten pidä. Joskus luen vähän uutisia netistä.
Kirjoitan törkeilyjä asiakkaista muutamille kollegoille Teamsissa.
Minä kuuntelen asiakkaita ystävällisesti, mutta kaikkea muuta kuin ystävällisesti kommentoin heitä heidän huuto- tai kiroilupuheluidensa jälkeen.
Vinkki: älä huuda, vaikka kuinka heittää päästä, niin saat parempaa palvelua.
Menen lounaalla aina hetkeksi pitkälleni, auttaa selkäkipuihin.
Imurointi, pyykit, astianpesukoneen täyttöä/tyhjentämistä, ruoka, pitkä puhelu kaverille ja asioiden päivittäminen, roskien vienti, joskus pikkulenkki. Välillä on kiirettä etänä näiden omien asioiden hoitamisen takia. Mutta kiire on välillä konttorillakin kun pitää jutella yhden jos toisen kanssa ihan pelkkää höpöä ja pitää pitkiä lounaita jne.
Juon viinaa. Telkkari on myös koko ajan päällä taustalla.
Istun Teams-palavereissa ilman housuja ja tumputan naispuolisille työkavereille salaa pöydän alla
Joogaan. Huomasin jossain vaiheessa, ettei tule pidettyä kahvitaukoja kotona, kun hakee vaan sen kahvikupin koneen ääreen. Aloin sitten pitämään yhden pidemmän tauon ja käytän sen kakskyt minuuttia joogaamiseen.
Pyyhin pölyjä tai tiskaan samalla, kun kuuntelen webinaareja tai tylsiä kokouksia, joihin ei tarvitse osallistua intensiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Laitan joskus tauolla pyykit pesuun ja kuuntelen musiikkia samalla kun työskentelen.
Ihan vakioita työn ohessa tekemisiä. :)
Istun turhankin tiiviisti koneen ääressä. Joskus laitan pyykki- tai tiskikoneen pyörimään.
Juon viiniä kahvimukista ja vedän välillä kokkelia.
Teen kuntopiiriä työn ohella toimistotyöpäivänä. Aina muutama homma purkkiin ja sitten sarja tai pari liikettä tai useampia liikkeitä.
Ison osan siitä kun olen "etätöissä" en itse asiassa tee töitä lainkaan. Katson telkkaria, sometan, teen mitä huvittaa. Olen vaan jatkuvasti työpaikan systeemiin kirjautuneena ja tavoitettavissa.
Kerran tein eskorttiin moottoriremontin.. Kakkossylinterin öljyrengas oli poikki ja samalla vaihdoin nokka-akselin kireempään. Olisit nähnyt pomon ilmeen kun olin kolme päivää "kadoksissa" ja sitten seuraavan päivän palaverissä naama öljyssä. Ei riittänyt hr-päällikkön huumori kun sanoin, että auto oli saatava kuntoon, kun pitää lähteä kemoraan katsomaan miten välikoppaeskortti kiihtyy työajalla tehdyllä koneella. Prkle että naurattaa vieläkin.
Lounastauon päätteeksi vähän aikaa pitkällään. Infoja seuratessa taukojumppaa tai kotiaskareita tyyliin pyykit ja tiskikone.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaan matskua OnlyFansiin.
Kuvaatko siis sitä, että teet töitä, eli yhdistät tässä kaksi asiaa vai käytätkö tauot tähän?
Vai sekä että?
Mietitkö koskaan että onlyfans harrastuksesi paljastuu työnantajallesi?
En oikein ehdi tekemään mitään muuta kuin töitä. Jos laitan aamulla pyykit koneeseen, niin päivällä ei ole välttämättä aikaa laittaa niitä kuivumaan (koiran lenkitys vie 30-40 min.).
Meillä on remontti ja olin just viikon toimistolla. Paljon löysempiä päiviä kahvitaukojen ja sosiaalisuuden takia