Mitä kaikkea töihin liittymätöntä teette etätyöpäivän aikana?
Mitä kaikkea töihin liittymätöntä teette etätyöpäivän aikana?
Kommentit (46)
Pyykkiä olen joskus käärinyt jonkun infopalaverin aikana, lasten ollessa sairaana tulee usein tehtyä vain puolikas päivä, kun välillä pitää pelata Afrikan tähteä tai tehdä lounasta ja välipalaa, se nyt toki merkataankin puolikkaaksi. Aamuisin ekaluokkalainen saattaa keskeytellä ennen kouluun lähtöään. Talon kuntotarkastajille olen myös aukonut ovia ja kuunnellut heidän raporttejaan.
Vaimon kanssa nusastaan pari kertaa viikossa ihan työaikana.
Naureskellaan molemmat, että ihan mukava, kun tästäkin maksetaan palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaan matskua OnlyFansiin.
Kuvaatko siis sitä, että teet töitä, eli yhdistät tässä kaksi asiaa vai käytätkö tauot tähän?
Vai sekä että?
Mietitkö koskaan että onlyfans harrastuksesi paljastuu työnantajallesi?
En kuvaa sitä että teen töitä, enkä tee sitä tauoilla, vaan teen sitä työajalla, kun pitäisi olla tekemässä töitä.
En mieti. Jos se paljastuu työnantajalle, niin se ei mitenkään pysty todistamaan että olen tehnyt sitä työaikana (enkä usko että kehtaisi myöntää tilanneeni minun OnlyFansin).
Käyn kakalla. Ei sinänsä eroa toimistoajasta, silloinkin kävin aina mahdollisuuksien mukaan kakantamassa työnantajan laskuun.
- katson lounastauolla tv-sarjoja
- pesen pyykkiä, täytän/tyhjennän tiskikonetta, laitan ruokaa
- teen taukojumppaa tai käyn kävelyllä
- otan minipäikkärit
- hoidan asioita kotoa käsin
- palaverien aikana, joissa minun ei tarvitse olla aktiivinen, neulon
On sen verran tiukat tulostavoitteet, että mitään ylimääräistä ei voi tehdä, jos aikoo palkkakeskustelussa päteä. En pidä kahvitaukoa, juon teen ja syön voileivän työnteon lomassa. Ruokatunnilla syön nopsaan, laitan pyykit kuivamaan, imuroin ja sitten takaisin koneen ääreen.