Kaveri tekee ihan normaalisti 8h/pvä töitä kotona, lapseton ja harrastaa muutaman tunnin viikossa, mutta ei kuulemma ehdi ikinä mitään
Ihan kaikkeen vastaus kuuluu, ettei ehdi. Haluaisi kyllä, mutta ei ole aikaa. Ei ehdi miettiä jotain tiettyä asiaa, ei ehdi perehtyä, ei ehdi kokeilla, ei ole ehtinyt tehdä, ei ehdi sitten yhtään mitään. Ei oikein osaa sanoa mihin se aika menee, mutta yhtään mitään ei ikinä ehdi.
Siis voiko joku valottaa mulle tätä filosofiaa?
Kommentit (30)
Jonkinasteinen masennus ja jäänyt kuplansa vangiksi? Etätyöt korona-aika aiheutti itsellä ihan samanlaisia tuntemuksia.
Onko sinkku? Jos on, ymmärrän oikein hyvin.
Ei kyllä vaikuta kovin masentuneelta. Ehkä hänellä sitten menee aikaa esim nettiin tai suoratoistopalveluihin, mutta ei vaan tiedosta sitä tai halua tunnustaa. Ap
Aika menee täällä palstalla. Tai muualla somessa.
Vierailija kirjoitti:
ei haluu kertoo sulle mitä tekee
Somesta näkee mitä tekee, kun postaa sinne ihan kaiken sääilmiöistä lounaisiin. Ei tee sen mukaan mitään erityistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä vaikuta kovin masentuneelta. Ehkä hänellä sitten menee aikaa esim nettiin tai suoratoistopalveluihin, mutta ei vaan tiedosta sitä tai halua tunnustaa. Ap
Mitä se sulle kuuluu? Ehkä sillä on parempia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, mutta ei halua loukata sua.
Vierailija kirjoitti:
Aika menee täällä palstalla. Tai muualla somessa.
Tänne kyllä uppoaa aikaa. Itse toista päivää kipeänä ja nopeasti tunnit viuhuu palstaillessa ohi. Ap
ei kaikki laita someen kaikkee mitä tekee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu? Ehkä sillä on parempia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, mutta ei halua loukata sua.
Miksi puolusteleva asenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei haluu kertoo sulle mitä tekee
Somesta näkee mitä tekee, kun postaa sinne ihan kaiken sääilmiöistä lounaisiin. Ei tee sen mukaan mitään erityistä. Ap
Sulle ei vaan näytetä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
ei kaikki laita someen kaikkee mitä tekee
Hän laittaa. Ja valittaa mulle kun mä en laita mitään. Ap
Tarvitsee vain aikaa omiin juttuihin ja palautumiseen. Kaikki ei jaksa olla jatkuvasti sosiaalisia..ja voihan hänellä olla vaikka jotain muita juttuja mistä sinä et tiedä eikä edes halua kertoa.
No mulla on myös aina tunne etten ehdi mitään kun teen 8 tunnin työpäiviä. Työ vie silloin ihan kaiken...
Kuvittele kuinka paljon mammatkin saisivat aikaan jos jättäisivät palstan vähemmälle!
Mitä kaverin sitten mielestäsi pitäisi ehtiä, ap?
Itse olen työtön vela ja silti ei ole aikaa. Ainakaan naisille...
Harrastukset vie paljon aikaa. M27
Moni ei ehdi = ei jaksa tai ei oikeasti huvita. Kotonakin voi harrastaa, itse en lähde mihinkään harrastamaan kun se lähteminen on työlästä ja sitten kuitenkin on kotityöt jne. Koiran kanssa käyn pitkillä lenkeillä, kotona neulon, virkkaan, timanttimaalausta ja helmitöitä, silloin kun huvittaa.
Minulla on lapset aikuisia. Käyn töissä, treenaan, nukun hyvin ja pidän kodin siistinä.
En näe ystäviäni joka viikko.
Tarvitsen paljon omaa aikaa. Nyt minulla on sitä.
Tarvitsee paljon omaa aikaa, palautuu ja latautuu noin.
Terv. samanlainen