Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kolmen teinin yh äiti

Vierailija
28.10.2022 |

Yritin kertoa lapsille, että talvesta on tulossa tiukka ja joululahjatoiveita ei nyt esitetä mielin määrin. Pyysin kultakin yhtä toivetta, mitä heistä kukin todella tarvitsee ja toivoo.
Tässä on sitten tuo lista:
Nuorin 13 v tyttö haluaa ratsastusleirille Portugaliin,
Keskimmäinen 14 v tyttö halua IPhone 14 pro puhelimen ja vanhin 16 v poika haluaa uudet/sopivat lätkäkamat.
En kestä tätä, mistä mä nyt tuommoiset rahat taion.
Laitoin listan exälle, saas nähdä mitä sieltä kuuluu.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lasten isä on?

Vierailija
22/29 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja toiveita varmaan varakkaan perheen teineiltä, vaikka uskomattomalta kuulostaakin, kun on itse duunareiden lapsena tottunut saamaan koko oman joululahjakasan reippaasti alle satasella. Ja siihen, että jokainen lahjatoive, joka ei ollut suklaata, villasukat tai Tokmannin krääsää, oli kohtuuton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleita teinien toiveita tänä päivänä. Realismi iskee vasta, kun muuttavat omilleen.

No eikä ole. Ei tulisi mieleenkään mun teineillä, toinen heistä ratsastaa ja saa talviratsastussaappaat ja - housut.

Juu ei tulisi mieleenkään. Kommentoin ylempänä, mutta unohdin mainita omien lasten iät, jos sillä nyt väliä on. Mulla kolme teiniä välillä 12-19v. Ei ne tuollaisia toiveita esitä.

Vierailija
24/29 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lasten isä on?

Onko niin tiukassa, että mies maksaa, vai mikä on pointti? 

Niin mäkin teen, kun lapset pyytää jotain, että kysy isältäsi. Hänellä hyvä rahatilanne ja lapset sen verran isoja, että ei mene "valtataisteluksi" (erosta myös monta vuotta hyvässä hengessä). Mut onko toi nyt se mitä pitää ekana kysellä, kun lapsi jotain toivoo, että missä isä ja mitä hän maksaa? Kyllä kysymyskin jotain kertoo. Ei ole ap:n lapset ihan pelkkiin metsäretkilahjakorttiin tottuneita. Ihan aiheellista pohdintaa nykyisessä tilanteessa. 

Vierailija
25/29 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko etsisit aisurimiehen itsellesi?

Vierailija
26/29 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin reaalimaailmasta irti olevat teinit kannattaa antaa kyllä sijoitukseen. Selviät paljon halvemmalla.

Vierailija
27/29 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli neljä teiniä. Kyllä ne kasvaa vähitellen. Jaxuhali.

Vierailija
28/29 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille 100€ käteen ja saavat itse päättää mitä ostavat 👍

Sain teininä omasta toiveestani joulu- ja synttärilahjan yhdistettynä ja rahana. Odotin n. 50 euroa, olin tippua persiilleni kun sainkin 100e 🤔

Mutta jos nyt ei ole provo (anteeksi, naurahdin tahattomasti kun luin aloituksen), niin teineille voi kyllä alkaa opettaa, paljonko mikäkin maksaa.

Vierailija
29/29 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen perhe teillä. Ollaan ihan ydinperhe, meilläkin kolme teiniä ja molemmat tienaa ylimmän 5% tuloluokassa. Yksikään lapsista ei toivo tuollaisia. Enimmäkseen saan linkkejä erilaisiin nettivaatekauppoihin, vaatteiden hinnat on haarukassa 20€-50€. Toki lätkäkamat olisi lapselle ostettu sopivat jo kauden alkaessa, mutta tuskin niitäkään kaikkia upouusina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme