Onko tällä palstalla keskimääräistä tyhmempää porukkaa?
Vai edustaako tämä keskimäärin suomalaisia? Jos näin on, niin todella masentavaa.
Kommentit (34)
Kyllä on, ja vieläkin tyhmempi kysyy asiaa :)
Se on se Gaussin käyrä. Kai se pitää paikkansa.
Eiköhän monet suhtaudu palstaan ajanviihteenä ja pidä palstaa vitsinä, joten miksi panostaa sen isommin?
Mulla on vastuullinen ja ajatusta vaativa työ. Myönnän, että tulen tänne usein ja heitän Aivot Vapaalle...
Kyllä mun äö mensan nettitestin mukaan oli 126, eli keskimääräistä fiksumpi.
Palstalla on keskimääräistä älykkäämpiä miehiä.
Onhan täällä, kouluttamattomia ja köyhiä ma mupatjoja.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin mies 54v. On joissakin ketjuissa ihan asiallisia/KIN kommentteja, sitten taas toisaalla vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun taas muistutuit asiasta. Kun se näkyisi vielä kommentoinnissasi.
Tällä palstalla ei näytetä itsestään niitä parhaimpia puolia. Ja täällä on myös huomattavan paljon trolleja, joiden näppikseltä tulee iso osa siitä pas-kasta jota jengi sitten joutuu lukemaan. Eli pieni porukka tuottaa paljon paskaa.
Täällä ÄO 128. Mutta olen aika suorasukainen enkä miellyttäjä tyyppi ollenkaan.
Kiinnostava kysymys,, seuraava kysymys kai on että missä menee se raja jonka jälkeen ihmisiä voi nimentää tyhmiksi,, ja onko se raja jotenkin yleinen vai jokaisen oma ?
:)
Palstan käyttäjistä ilmeisesti 95% on mt diagnoosi. Päättele siitä kuinka tervepäistä sakkia täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 126 ei ole mitään, sori vaan. Itselläni montakymmentä pojoa enemmän (ihan oikeasti, riippumatta käytetystä keskihajonnasta, oikeassa Mensan järjestämässä testissä Helsingissä), mutta en ole tehnyt numeroa asiasta anonyymipalstalla, koska siinä ei ole mitään mieltä. En sinuna ehkä vetoaisi tuollaiseen lukemaan näin tyhjänpäiväisissä yhteyksissä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin mies 54v. On joissakin ketjuissa ihan asiallisia/KIN kommentteja, sitten taas toisaalla vähemmän
Kiitos vaan, mutta nuo kehut menee mun piikkiin.
Käyn vähän näyttäytymässä kaupan tytöille ja salilla, jotta saavat hieman silmäkarkkia viikonlopuksi.
mies54v
En osaa sanoa keskiarvosta mitään, mutta on täällä ääriväkeä. Vaikkapa sellaisia kahjoja jotka eivät tiedä mikä on nainen tai mies, vaan jauhavat jostain kohdullisista :D Ei voi olla tuossa vaiheessa enää ihan kaikki ruuvit paikallaan ihmisellä...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän monet suhtaudu palstaan ajanviihteenä ja pidä palstaa vitsinä, joten miksi panostaa sen isommin?
Ajanviihteenä? MOT.
Ehkä huonolaatusin ja huonoin porukka missä olen ikinä ollut. Siis oikeasti. En tiedä mikä täällä on niin vaikeata, mistään mielenkiintoisesta tai oikeasti järkevästä kukaan ei osaa puhua mitään. Jopa huumori mitä jotkut trollit laittaa on ihan kauheeta, sellast pieru pippeli tasoa. Välil tulee mietittyy et onks tää joku sellane kiirastulen tapanen paikka mihin heivataa kaikki yhteiskunnan hylkiöt vai mikä ihme siinä o.
Eivätköhän kaikki hiukan tyhmennä itseään palstalla.