"Kahdet lasit yksien hinnalla". Onko noissa koira haudattuna?
Eihän autojakaan myydä kaksi yhden hinnalla 😳 eli mikä noissa lasien hinnassa mättää. Vai saako oikeasti kahdet yhden hinnalla?
T. Silmälasiton
Kommentit (65)
500€ lasku tuli kaksista aurinkolaseista joissa vähän parannettu kaukonäköä. Oli siis kahdet yhden hinnalla tarjous synsamista. Pari v sitten otin specsaversilta ja makso vajaa 300€ sama setti aurinkolaseja. Kai ne lasit vaan maksaa.
minä ostin aikoinaan tuollaisesta tarjouksesta aurinkolasit vahvuuksilla ja silmälasit vahvuuksilla. Ihan siis sai sellaiset perusislmälasit yhdellä hinnalla. Jos halusi jotain erikoisjuttuja, kuten linssin ohuemmaksi hiontaa tai heijastamatonta pinnoitetta, niin ne maksoivat sitten lisää. Se oli ainakin omalla kohdalla sitten oma valinta, että halusin siihen päälle sitten noita joitain ekstroja. Ei niissä sillä lailla siis mitään koiraa haudattuna ole, mutta ei kauppa niitä tappiollakaan myy: ovat vain ostaneet jostian halvalla isomman erän jotain tiettyä kehystä tai tehneet jonkun isomman sopimuksen jonkun firman kanssa, että teille sitten lähetetään nämä linssit hiontaan tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinänsä siinä ole koira haudattuna, että kaksi yhden hinnalla, vaan siinä, että teille suositellaan heti kalliimpia kehyksiä ja kalliimpia linssivaihtoehtoja. Jos sanot vaan koko ajan, että esittele halvimmat mallit, eivät tietysti ole innoissaan, mutta saat hintaa alas satoja euroja. Ja oikeasti kukaan ei tarvitse niitä 499 hintaisia linssejä, saati kehyksiä.
Hah, kun 500€ riittäiskin, niin olisin tosi tyytyväinen. Mikään silmälasitarjous ei ikinä koske voimakkaita miinuslinssejä (eikä plussia), yleensä ne on vain varastovahvuuksille. Kun laseissa on miinusta reippaasti yli 10, hajataittoja ja päälle nikkeliallergia, saa laseista pulittaa ohennuksineen, heijastuksenestoineen ja kehyksineen vähintään liki tonnin. Ohennus on pakko ottaa, tai linssi on järkyttävän paksu. Omissa laseissa on kolminkertainen ohennus, ja silti linssin reuna on lähes sentin paksuinen - en halua edes kuvitella, millaiset pullonpohjat ne olisivat ilman ohennuksia.
Olethan siro nainen? Likinäköisillä naisilla on sexy katse. Ariana Grande on kyllä muutenkin söpö, vaikka likinäköisyys häntä söpöyttääkin myös.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostatte liikkeestä jos teillä on voimassa oleva lasiresepti? Netistä saa lasit+ kehykset tosi edullisesti. Olen tilannut Lens Waylta ja Alensalta ja hyvin on onnistunut. Sangat saa itsekin muunneltua istuvimmaksi jos eivät täysin istu. Viimeksi tilaamilleni ei tarvinnut tehdä mitään kun istuvuus oli erinomainen.
Tekivät minulle silmäasemalla niin puutteellisen reseptin, että sillä ei voi tilata mitään mistään. Tarvitsen monitehot ja siinä on vain yksitehon tiedot, puuttuu myös kaikki mitat. Varmaan loput tiedot näkyy heidän koneelta, mutta minulle niitä ei annettu. Palvelu oli myös niin nenänvartta pitkin ja ylimielistä.
Halpa-hallista tai Tokmannilta saat kahdet vitosella.Eivät ole pitkäikäiset mutta ostaa taas uudet kun ovat niin halpoja.Suurinosa ihmisistä on likinäköisiä,joten niillä pärjää ihan mainiosti.Hullua laittaa satoja euroja silmälaseihin.