Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kahdet lasit yksien hinnalla". Onko noissa koira haudattuna?

Vierailija
28.10.2022 |

Eihän autojakaan myydä kaksi yhden hinnalla 😳 eli mikä noissa lasien hinnassa mättää. Vai saako oikeasti kahdet yhden hinnalla?

T. Silmälasiton

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hankin kahdet moniteholasit ja maksoin vain yksistä. Eli kyllä, kahdet lasit saa yksien hinnalla. Toki on muistettava että katehan noilla on mieletön. Voittoa saavat silti.

Vierailija
42/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostatte liikkeestä jos teillä on voimassa oleva lasiresepti? Netistä saa lasit+ kehykset tosi edullisesti. Olen tilannut Lens Waylta ja Alensalta ja hyvin on onnistunut. Sangat saa itsekin muunneltua istuvimmaksi jos eivät täysin istu. Viimeksi tilaamilleni ei tarvinnut tehdä mitään kun istuvuus oli erinomainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinänsä siinä ole koira haudattuna, että kaksi yhden hinnalla, vaan siinä, että teille suositellaan heti kalliimpia kehyksiä ja kalliimpia linssivaihtoehtoja. Jos sanot vaan koko ajan, että esittele halvimmat mallit, eivät tietysti ole innoissaan, mutta saat hintaa alas satoja euroja. Ja oikeasti kukaan ei tarvitse niitä 499 hintaisia linssejä, saati kehyksiä.

Hah, kun 500€ riittäiskin, niin olisin tosi tyytyväinen. Mikään silmälasitarjous ei ikinä koske voimakkaita miinuslinssejä (eikä plussia), yleensä ne on vain varastovahvuuksille. Kun laseissa on miinusta reippaasti yli 10, hajataittoja ja päälle nikkeliallergia, saa laseista pulittaa ohennuksineen, heijastuksenestoineen ja kehyksineen vähintään  liki tonnin. Ohennus on pakko ottaa, tai linssi on järkyttävän paksu. Omissa laseissa on kolminkertainen ohennus, ja silti linssin reuna on lähes sentin paksuinen - en halua edes kuvitella, millaiset pullonpohjat ne olisivat ilman ohennuksia.

Vierailija
44/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoite on saada asiakas liikkeeseen ja myydä sille setti kalliita linssejä kaikilla lisäominaisuuksilla. Ei voi sanoa, että varsinaisesti koiraa olisi kuuden jalan syvyydessä, mutta...

Eikö kaikki tarjoukset toimi samalla tavalla? 😂 Jopa niillä ilmaisilla kahvitarjoiluilla pyritään houkuttelemaan ihmiset liikkeisiin ostamaan tavaraa 😂

Vierailija
45/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järetontä mainostaa että "toiset vaikka kaverille"?? Meniskö joku kaverin luo että "hei, tässä sulle rillit!"?

Kaveri saa lahjakortin jolla hakee sitten itselleen sopivat ja optikon jälkeen löytyy oikean tehoisetkin, että myös näkee niillä. Ei se siis niin mene että viet jotkut sieltä kaverille, toki se lahjakortti ei ole ikuisuuksia voimassa. Just hankin lahjakortilla uudet silmälasit

Vierailija
46/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järetontä mainostaa että "toiset vaikka kaverille"?? Meniskö joku kaverin luo että "hei, tässä sulle rillit!"?

Isäni sai lasit juuri tällaisella tarjouksella minulta. Ja menin hänen luokse, että et sattuisi tarvitsemaan uusia laseja. Tietenkin hänen omilla voimakkuuksillaan ne tuli.

Onko isä=kaveri?

Vierailija
47/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman hintaluokan lasit ja peruslinssit ilman mitään ominaisuuksia saa.

Tai halvemman. Kalliimmat joutuu aina maksamaan.

Vierailija
48/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne toiset lasit on huonommilla ominaisuuksilla. Maksat kalliimpien lasien mukaan ja toiset lasit peruslinsseillä ilman ohennuksia tai pinnotteita.

Vierailija
49/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostatte liikkeestä jos teillä on voimassa oleva lasiresepti? Netistä saa lasit+ kehykset tosi edullisesti. Olen tilannut Lens Waylta ja Alensalta ja hyvin on onnistunut. Sangat saa itsekin muunneltua istuvimmaksi jos eivät täysin istu. Viimeksi tilaamilleni ei tarvinnut tehdä mitään kun istuvuus oli erinomainen.

Siksi että ne liikkeet pysyy täällä, käyn kuitenkin kerran vuodessa näön tarkastuksessa kun tarvitsen monitehot ja haluan sovittaa laseja ennen kuin niistä maksan, ilman että pitää postin kautta kulkea moneen kertaan..

Vierailija
50/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kahdet lasit(monitehot) yhden hinnalla(heh). Hinnaksi tuli 830e. Lasit olivat vieläpä paskan näköiset, koska tiirasin niitä liikkeessä liian läheltä peiliä ja läheltä katsottuna ne näyttivät hyvältä.

Otin sitten reseptin kouraan ja tilasin netistä vastaavat lasit ja hintaa tuli 200eur. Ja näyttää paljon paremmalta kun sain kokeilla puolenkymmentä pokaa rauhassa kotona kaikilta mahdollisilta kulmilta.

Enää en osta yksiäkään laseja kivijalkaliikkeestä. Käyn vain tarkistuttamassa näön ja ottamassa reseptin, sitten netistä tilaamaan.

Vierailija
51/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ne toiset lasit on huonommilla ominaisuuksilla. Maksat kalliimpien lasien mukaan ja toiset lasit peruslinsseillä ilman ohennuksia tai pinnotteita.

Ei pidä paikkaansa. Just hain kahdet lasit samoilla vahvuuksilla molemmat.

Vierailija
52/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei mistään saa linssejä vanhoihin kehyksiin. Mulla on yhdet ainoat hyvät sangat ja taas piti ostaa uudet, kun tarvitsin uudet linssit.

Metallisangat kestäisi varmasti.

Miten niin ei saa? Justiin itse uusin vanhoihin kehyksiin linssit uusilla 1-teho vahvuuksilla, ohennuksella, heijastuksenesto-ja kovapinnoitteella, hintaa 200€ fenno optiikan liikkeessä 👍

Vierailija
53/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut netistä jo muutaman vuoden sisällä lasit ja ei ole valittamista. Viimeksi kahdet ja maksoivat yhteensä hieman yli 100e!

Reseptin mukaan.

Vuosi sitten ostin kahdet lasit suoraan näöntarkastuksen jälkeen 79 euroa, monitehot, mies sai sitten lahjakortin ja "osti" silmälasit näön tarkastukseksen jälkeen hintaan 0 euroa .

Vierailija
54/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni sai lasit juuri tällaisella tarjouksella minulta. Ja menin hänen luokse, että et sattuisi tarvitsemaan uusia laseja. Tietenkin hänen omilla voimakkuuksillaan ne tuli.

Onko isä=kaveri?

Mulle on ainakin. Viettäisin aikaa iskän kans vaikka ei oiskaan mun iskä vaan joku muu paappa. Sen kans on yhtä mukavaa viettää aikaa kun flikkakavereiden kans. Tietty tekemiset on erejä eikä puhuta esimerkiks ripsiväreistä vaan tauluista, kynistä, taiteilijoista, maailmantilanteesta. Tiiän, että kaikilla ei ole yhtä hyvä suhde isäänsä vaan ollaan yhteyksissä vaan koska kyseinen henkilö sattuu oleen isä.

T. Eri

Vierailija
55/65 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että mun naamaani lasit eivät koskaan istu venkslaamatta. Onkai sen verran eriparisuutta. Viimeksi kävin kahdesti jälkimuovauksessa että istuivat kunnolla. Toinen näki heti suoraan katsoa mitä pitää tehdä. Sama ilmiö kaikilla kehyksillä.

Vierailija
56/65 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa.

Toiset lasit aurinkolasit. Linsseissä ei vahvuuksia, muoviset lelut. Luulin kyllä että vahvuudet olis niissäkin...

No, silmälasit olikin tärkeämmät mulle.

Vierailija
57/65 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saat kahdet yksien hinnalla.

Mutta, VAIN NE KEHYKSET !

Siihen EI kuulu linssit eikä niiden hiomiset ym..säädöt.

Itse ainakin koen nuo lähes kusetuksena.

Meneekö sitten muka KAKSINKERTAINEN aika seuraaviin silmälasi ostoksiin ??

Ei mee...

Näkö muuttuu ...eipä voi pitääkään niitä toisia kuin korkeintaan hetken.

Vierailija
58/65 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvullako lasit ostit vai? Ne on monitehot, kaks tehoissa on se päällepäinkin näkyvä "luukku".

Ei hitto. Tosissaanko luulet noin? 🤣

Vierailija
59/65 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Haluaisitko 800e silmälasit kun minulla on vain yksi pää ja niitä on kaksi yhden hinnalla?

Vierailija
60/65 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei mistään saa linssejä vanhoihin kehyksiin. Mulla on yhdet ainoat hyvät sangat ja taas piti ostaa uudet, kun tarvitsin uudet linssit.

Metallisangat kestäisi varmasti.

Miten niin ei saa? Justiin itse uusin vanhoihin kehyksiin linssit uusilla 1-teho vahvuuksilla, ohennuksella, heijastuksenesto-ja kovapinnoitteella, hintaa 200€ fenno optiikan liikkeessä 👍

Harvassa liikkeessä suostuvat, pitää ostaa lasit heiltä.