Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä sekoilevalle aviomiehelle?

Vierailija
28.10.2022 |

Takana pitkä avioliitto, lapset muuttaneet jo kotoa. Aviomiehellä menee lujaa; kiireinen työ, lukuisia aikaavieviä harrastuksia, menoja/matkoja kavereiden kanssa. Ei kiinnosta viettää aikaa kotona vaimon kanssa, ei ole minkäänlaista läheisyyttä mutta olettaa kuitenkin seksielämän toimivan hänen halujensa mukaan.
Aina hän on ollut hyvin itsekäs ja tehnyt oman päänsä mukaan, mutta nyt on kaikki vain lisääntynyt entisestään.
Kotona ollessaan koko ajan puhelimella ja onkin jäänyt toistuvasti kiinni naisille kirjoittelusta. Kieltäytyy näyttämästä viestejä minulle, suorastaan juoksee karkuun kun yrittää pyytää puhelinta nähtäväksi.

Kannattaako tätä vielä jotenkin yrittää selvittää? Mies ei itse tunnu hahmottavan ongelmaa. Itse olen aivan rikki ja loppu.

Toivon asiallisia kommentteja.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Ikävä kyllä.

Vierailija
2/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haluat jotain selvittää? Miksi roikut miehessä etkä elä omaa elämääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh,hohh,hoijaa 🤣🤣

Vierailija
4/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Tuollainen kuluttaa sua henkisesti ihan älyttömästi ja jossain vaiheessa sä romahdat. Miksi edes haluaisit yrittää hänen kanssaan, kun ethän sinäkään häntä kiinnosta vaan ihan muut naiset. Todennäköisesti olet siinä siihen asti kunnes hän saa jonkun uuden naisen suhteeseen kanssaan. Itse erosin myös tuollaisesta miehestä joten tuttua touhua.

Vierailija
5/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mitä teet? Onko mieleesi tullut ihan oma ja itsenäinen elämä? Eli, jätä se sika.

Vierailija
6/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hänestä äläkä vaan ota takaisin, kun uusi elämä ei hänellä toimikkaan kuten kuvitteli ja tulee ikävä sua. Sitten alkaakin uusi kierros samaa leikkiä.

Vierailija
7/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä miehelle mitään. Mutta muuten vaihtoehtoja: 1. Ero. 2. Keskustelu. 3. Yksityinen pätevä, ystävällinen pariterapeutti, huonolla ei tee mitään. 4. Ota miehen puhelin kun tiedät koodit tai puhelin auki, lukittaudu kylppäriin ja katso onko seksosuhteeseen viittaavia viestejä tai someviestejä. Onko tinderiä tai sovellusta. Ok, ehkei sallittua, mutta entä jos mies pettää. 5. Juoko, käykö baareissa, kohtaavatko arvomaailmat. 6. Yksityisetsivä silloin tällöin? 7. Jos olet jo kyllästynyt, mitä haluaisit itse tehdä. Onko mies liian menevä.

Vierailija
8/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet omalla elämällä? Ala elää samalla lailla, ota rakastaja, harrasta, ole ystävien kanssa.

Vierailija
9/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa ADHD:lta. Mutta teillä on lapset jo pihalla, niin onkin aika erota ja jatkaa sellaista elämää kuin itse haluaa kumpanenkin.

Vierailija
10/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä miehelle mitään. Mutta muuten vaihtoehtoja: 1. Ero. 2. Keskustelu. 3. Yksityinen pätevä, ystävällinen pariterapeutti, huonolla ei tee mitään. 4. Ota miehen puhelin kun tiedät koodit tai puhelin auki, lukittaudu kylppäriin ja katso onko seksosuhteeseen viittaavia viestejä tai someviestejä. Onko tinderiä tai sovellusta. Ok, ehkei sallittua, mutta entä jos mies pettää. 5. Juoko, käykö baareissa, kohtaavatko arvomaailmat. 6. Yksityisetsivä silloin tällöin? 7. Jos olet jo kyllästynyt, mitä haluaisit itse tehdä. Onko mies liian menevä.

Kolme ensimmäistä kohtaa on ok, muihin en jaksaisi alentua.

Vierailija
11/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ero vetämään, tai ala itse toimia samallalailla. Lähdet omiin menoihisi, aloita häippäämällä viikoksi etelään. Sitten habkit pari salasuhdetta ja tekstailet miehille olohuoneen sohvalta. Lopetat kotityöt. Varaa jo heti pikkujouluristeily.

Vierailija
12/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole pakko puhelimestaan viestejä kenellekään näyttää.

Vierailija
13/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ero vetämään, tai ala itse toimia samallalailla. Lähdet omiin menoihisi, aloita häippäämällä viikoksi etelään. Sitten habkit pari salasuhdetta ja tekstailet miehille olohuoneen sohvalta. Lopetat kotityöt. Varaa jo heti pikkujouluristeily.

Tuollainen olisi vain typerää ja tuskin mies siitä mitään oppisi. Ero vaan jos toinen pitää tuolla tavalla pilkkanaan eikä kiinnosta toisen tunteet. Monesti nämä ovat vielä sellaisia, että oikeuttavat itselleen tuollaista käytöstä, mutta annas olla jos toinen tekee saman.

Vierailija
14/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää. Ota ero. Elämäsi on nytkin yksinäistä, joten miksi palvelet tuollaista miestä?

Vierailija
15/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään ole pakko puhelimestaan viestejä kenellekään näyttää.

Ei niin enkä mä edes haluaisi tietää yksityiskohtaisemmin, jos tiedossa on jo että kirjoittelee muille naisille. Pahoittaa vain mielensä entisestään ja ne jutut voivat jäädä pyörimään mieleen pitkäksi aikaa.

Vierailija
16/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää. Ota ero. Elämäsi on nytkin yksinäistä, joten miksi palvelet tuollaista miestä?

Minullakin oli tuollainen kultakimpale miehenä ja juuri tuosta ajatuksesta sain lopulta voimaa erota. Pelkäsin yksin jäämistä, mutta miljoona kertaa parempaa tämä on, kuin se jatkuva ahdistus ja paha mieli.

Vierailija
17/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
18/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsekin tiedät vastauksen, ap.

Vierailija
19/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpiin?

Vierailija
20/48 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kokeneena tiedän miten kamalaa se on. Istut yksin kotona ihmettelemässä, kun mies liihottaa ties missä ja kenen kanssa. Vaikka väittää mitä, niin tiedät totuuden ja se tekee hyvin surulliseksi. En ymmärrä tuota touhua miksi ei voi vain jättää vaan pitää alkaa sikailla noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme