Mitä tehdä sekoilevalle aviomiehelle?
Takana pitkä avioliitto, lapset muuttaneet jo kotoa. Aviomiehellä menee lujaa; kiireinen työ, lukuisia aikaavieviä harrastuksia, menoja/matkoja kavereiden kanssa. Ei kiinnosta viettää aikaa kotona vaimon kanssa, ei ole minkäänlaista läheisyyttä mutta olettaa kuitenkin seksielämän toimivan hänen halujensa mukaan.
Aina hän on ollut hyvin itsekäs ja tehnyt oman päänsä mukaan, mutta nyt on kaikki vain lisääntynyt entisestään.
Kotona ollessaan koko ajan puhelimella ja onkin jäänyt toistuvasti kiinni naisille kirjoittelusta. Kieltäytyy näyttämästä viestejä minulle, suorastaan juoksee karkuun kun yrittää pyytää puhelinta nähtäväksi.
Kannattaako tätä vielä jotenkin yrittää selvittää? Mies ei itse tunnu hahmottavan ongelmaa. Itse olen aivan rikki ja loppu.
Toivon asiallisia kommentteja.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
No, tämä aina väittää kivenkovaa että vain kirjoittelee eikä ole tajunnut siinä olevan mitään pahaa. Ettei ole muka todellisuudessa pettänyt koskaan. Todisteiden puuttuessa tämä jää osoittamatta toteen.
Kuule kyllä tuo on jo henkistä pettämistä, sitä pahinta laatua. Ja sitten pokalla väittää ettei siinä ole mitään pahaa. Gaslighting.
Vierailija kirjoitti:
No, tämä aina väittää kivenkovaa että vain kirjoittelee eikä ole tajunnut siinä olevan mitään pahaa. Ettei ole muka todellisuudessa pettänyt koskaan. Todisteiden puuttuessa tämä jää osoittamatta toteen.
No ala sinäkin kirjoitella ja lähetellä kuviasi ja käy reissulla ilmoittamatta, tulet ja menet oman pääsi kukaan. Illat, kun H u o ri pukki-ukkosi sattuu olemaan paikalla, kikattele ja lähettele viestejä miesten kanssa. Samat säännöt kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet niinku mun vaimo.
Hei, olen katsonut sun touhuas tarpeeksi ja olen sinulle itsestäänselvyys, joka tekee kaiken kotona ja saat ruokaa. Pyörit kaikkialla ja tulet kotiin, kun tulet. Lapset olet hoitanut aina kunnolla ja olen siitä ylpeä enkä siitä ikinä voi sinua moittia ja syyttää, koska olet paras isä ja tiesin sen, kun tapasin sinut. Mutta sinulla on vaimo ja olen ymmärtänyt, että vaimoa kai pitäis rakastaa ja olla paras ystävä. Olen sinulle paras vaimo, mutta sinä et ole paras mies minulle. Annan kaikkeni sinulle ja sinä et anna minulle enää mitään. Kysy itseltäsi haluatko minut tai minua enää, koska luulen osaavani eläväni ilman sinua. Mieti nyt tarkkaan, koska jos et muutu tai yritä, niin lähtöni ei ole sinulle yllätys ja jos on, niin olet tyhmä ihminen etkä ole enää rakastanut minua pitkään aikaan.
Toi oli mulle kirje pöydällä.
Kun luin ton satakertaa. Niin tajusin kaiken. Se, että sain mahiksen korjata, koska vaimo rakasti minua vielä. Rakastin minäkin, mutta luulin, että voin mennä ja tulla. Kaikki unohtu.
Meillä menee hyvin, kun alotettiin nollista. Nyt en pidä itseestäänselvyytenä enkä mene ilmottamatta enkä mitään.
👏 tässä AP oikea vastaus 👍
Ja jos se ei tehoa niin sitten lähtö. Tossa miehessä oli aineksia avioliittoon, kaikissa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Teet niinku mun vaimo.
Hei, olen katsonut sun touhuas tarpeeksi ja olen sinulle itsestäänselvyys, joka tekee kaiken kotona ja saat ruokaa. Pyörit kaikkialla ja tulet kotiin, kun tulet. Lapset olet hoitanut aina kunnolla ja olen siitä ylpeä enkä siitä ikinä voi sinua moittia ja syyttää, koska olet paras isä ja tiesin sen, kun tapasin sinut. Mutta sinulla on vaimo ja olen ymmärtänyt, että vaimoa kai pitäis rakastaa ja olla paras ystävä. Olen sinulle paras vaimo, mutta sinä et ole paras mies minulle. Annan kaikkeni sinulle ja sinä et anna minulle enää mitään. Kysy itseltäsi haluatko minut tai minua enää, koska luulen osaavani eläväni ilman sinua. Mieti nyt tarkkaan, koska jos et muutu tai yritä, niin lähtöni ei ole sinulle yllätys ja jos on, niin olet tyhmä ihminen etkä ole enää rakastanut minua pitkään aikaan.
Toi oli mulle kirje pöydällä.
Kun luin ton satakertaa. Niin tajusin kaiken. Se, että sain mahiksen korjata, koska vaimo rakasti minua vielä. Rakastin minäkin, mutta luulin, että voin mennä ja tulla. Kaikki unohtu.
Meillä menee hyvin, kun alotettiin nollista. Nyt en pidä itseestäänselvyytenä enkä mene ilmottamatta enkä mitään.
Millainen tilanne teillä oli, oliko enää seksiäkään?
Minulla on mies, joka pitää itsestäänselvyytenä, eikä ole enää kiinnostunut seksistä. Mitä mieltä olet, että jos tekisin niin kuin usein neuvotaan, ja varaisin matkan itselleni ja alkaisiin liikkua omissa menoissani? Olisiko se auttanut silloin niihin aikoihin, ennen kuin vaimosi kirjoitti kirjeen?
Nosto
Kiitos kaikille kommenteista. Saa kommentoida lisääkin, jos herättää ajatuksia.
Ap
Tuon palaverin paikka on tapailun ensi kuukausina jos vastapuoli ei jostain syystä ole itsenäisesti älynnyt noita asioita. Tuon palaverin aika on mennyt kauan sitten jos yhteiset lapsetkin on jo lähetetty maailmalle.