Lapseni tuli raskaaksi
Lapsi 15 v ja nyt raskaana poikaystävälleen joka on huumerikollinen 16 vuotias nuori jäbä. Isä ei voi olla lapselleen koska asuu laitoksessa tälläkin hetkellä. Pieniä rikoksia taustalla. Abortti vai mitä tässä äitinä pitäisi osata ajatella tai tehdä?
Kommentit (32)
Kuinkakohan painava on jos niin raskas lapsi on.
Unohtuiko Sinulla antaa nuorille hyvissä ajoin sukupuolivalistusta? Eihän me ulkopuoliset voida enää neuvoa sinua, kuinka korjaat aiheuttamasi katastrofaalisen vahingon!!!
Jos tyttö haluaa lapsen pitää, niin eihän siinä voi muuta kuin keskustella ja kertoa, miten sellainen päätös vaikuttaa tytön tulevaisuuteen. Kyseessä ei ole vauvanukke tai tamagotchi, vaan elinikäinen vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen voi antaa adoptioon.
Minun äiti sai ekan lapsensa 15-vuotiaana ja antoi adoptioon. Tämä lapsi onnistui aikuisena jäljittämään äidin ja soitteli silloin tällöin kännissä ja huusi että olisi pitänyt abortoida.
Ketään ei saa pakottaa aborttiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulevan vai raskautuneen?
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä. Itse olen antanut lapseni adoptioon. Se on hirveä taakka ja sosiaalinen itsemurha bioäidille ja taakka aikanaan lapselle.
Mieluiten abortti. Tytär on vielä itsekin lapsi. Ja miesystävä narkki. Jos lapsi syntyisi se todennäköisesti otettaisiin huostaan ja siitä seuraisi henkisiä ongelmia.
Miten vain päättäetkin niin ehkäisypillerit sen jälkeen. Vanhempien pitäisi enemmän puhua näistä asioista teinien kanssa eikä vain luulla ettei just heidän lapsillaan ole seksiä ennen 18 vuoden ikää. Pojille pitäisi phua kondomin käytöstä ja tytöille joko etteivät suostu yhdyntään ilman tai sitten että minipillerit otetaan käyttöön.
Ihan itse keksit???