Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BS että korona olisi oireiltaan ihan vaan tavisflunssa

Vierailija
28.10.2022 |

Ei ole kyllä ikinä alkanut mikään lentsu sillä, että nilkka/jalkaterä tulee aivan yhtäkkiä niin kipeäksi ettei meinaa askelta uskaltaa ottaa kun tuntuu että se voi pettää alta ja silmät tuntuu siltä kuin olisi jotain sahanpurua täynnä.
Lisäksi rintakehällä on outo tunne ja keuhkoputkessa on sellainen tunne kun olisi hengittänyt jotain syövyttävää joka polttelee ja karvastelee.
Ja vastaavilla outouksilla tuo miehenkin tartunta ensiksi oireili. Nyt sitten sillä on jo kuumetta ja yskääkin eikä kyllä mitenkään lievältä kuulosta.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa koronan sairastanut, molemmilla kerroilla lievempi kuin normiflunssa. Rokottamattomana, vieläpä läskinä, en tätä saisi sanoa. Ehkä se seuraava tartunta/variantti mut vihdoin vie.

Vierailija
22/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen oire oli kova nälkä. Seuraavana päivänä tuli lievää kuumetta, jota kesti kaksi päivää. Sitten alkoi pari viikkoa kestänyt ärsyttävä yskä. Kurkku ei ollut missään vaiheessa kipeä ja omituinen, jatkuva nälkä kesti noin neljä päivää.

Olen rokotettu ja koronatesti oli positiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskien geenimanipuloituun virukseen ovat vinosimmut ympänneet kaikkea kivaa... oireet on joka lähtöön.

Vierailija
24/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa koronan sairastanut, molemmilla kerroilla lievempi kuin normiflunssa. Rokottamattomana, vieläpä läskinä, en tätä saisi sanoa. Ehkä se seuraava tartunta/variantti mut vihdoin vie.

Munkin korona oli lähes oireeton. Pieni kurkun karheus pari päivää. Ja läski tupakoitsija olen. Tavis flunssa taas oli ihan hirveä. Räkää pää täynnä, ei pystynyt nukkumaan kun olin niin tukossa ja limainen ja keuhkot rohisivat limaa monta päivää.

Vierailija
25/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kasvojen kuumotuksella, yöllä tuli tunnin kuumepiikki, tärisin kuin hullu. Sitten alkoi vesinuha, joka muuttui parin päivän päästä paksuksi limaksi. Aloin yskimään kuin hullu, varsinkin öisin. Lihakset menivät jumiin. Nyt on kolmas viikko ja vieläkin tulee vähän räkää nenästä ja keuhkoista. Olen 3 rokotetta saanut. Mitäköhän olisi ollut ilman rokotteita?

Vierailija
26/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun moninkertaisesti koronan riskiryhmään, mutta mulla korona oli 3 päivän nuhakuume. En tajua. Mies taas oli oikein kunnolla kipeä keuhko-oireineen.

Vierailija
27/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vertaus aiheeton, normi flunssa on paljon pahempi.

Vierailija
28/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulun moninkertaisesti koronan riskiryhmään, mutta mulla korona oli 3 päivän nuhakuume. En tajua. Mies taas oli oikein kunnolla kipeä keuhko-oireineen.

Tuo on ihan lottoa minkälainen tauti kenellekin tulee. Ja ne oireet voi olla näemmä aivan mitä tahansa eikä kukaan tiedä sitä ennalta mitä itselle osuu milläkin kerralla.

Eikä kukaan voi omien oireiden perusteella sanoa millainen se tauti muilla on. Joku onnekas köhii kolme päivää ja joku toinen kolme viikkoa ja kummankin tauti on yhtälailla lieväksi laskettava. Ja ihan yhtälailla koronatartunta.

Joku kolmas sitten saa kaikenlaista muuta oiretta mutta välttyykin yskältä kokonaan ja neljäs saa senkin muiden oireiden lisäksi.

Eikä silläkään ole kilinveen väliä onko rokotettu vaiko ei. Tai onko alla jo sairastettu korona. Tai vaikka kaksi.

Vierailija
29/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kurkku karhea ja yskitti pari päivää.

Kenties ei ollut edes koronatartuntaa vaan tuon aiheutti esim rno-virus. Se oireilee just noin.

Jep. Kaikki kurkkukivut ja yskät ei ole edelleenkään koronaa.

Vierailija
31/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä alapeukuista päätellen niin kovin harmittaa, että joidenkin korona on todella lievä? Eikö se ole vain hyvä asia?

Vierailija
32/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä alapeukuista päätellen niin kovin harmittaa, että joidenkin korona on todella lievä? Eikö se ole vain hyvä asia?

Minua se ei harmita; sehän on oikeasti hyvä asia. Mutta se kieltämättä ärsyttää, kun jotkut koronan lievänä sairastuneet tuntuvat kuvittelevan, että tauti on lievä kaikkien muidenkin kohdalla ja että maskien käyttö on ihan turhaa jne. Sitä paitsi on myös varoitettu lievänkin tartunnan jälkitaudeista ja siitä, että lieväkin tartunta voi jättää jäljet aivoihin. 

Vierailija
33/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaksi päivää kurkku kipeänä, sitten nousi kuume ja alkoi yskä. Kesti viikon.

Vierailija
34/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon aivastellut tavallista rajummin ja yskinyt aina kun menin vaaka-asentoon. Kuivaa yskää, joka nyt voi olla mitä vain. Keskiviikkona lounaan jälkeen tuli vatsa kipeäksi. Pystyin tekemään työpäivän loppuun ja ihan ohimennen päätin tehdä kotitestin ja koronaa se näytti. Keskiviikkona maha kipeä, eilen torstaina kurkku kipeä ja pienikin roskien vienti ulos kihauttaa hien pintaan. Muuten ihan suht normaali olo. Ei edes kuumetta.

Vierailija
35/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset laittaa lockdowneja koronakaupunkeihin, tietävät sen vaarallisuuden, onhan se kiinassa kehitetty bioase.

Vierailija
36/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen oire oli kova nälkä. Seuraavana päivänä tuli lievää kuumetta, jota kesti kaksi päivää. Sitten alkoi pari viikkoa kestänyt ärsyttävä yskä. Kurkku ei ollut missään vaiheessa kipeä ja omituinen, jatkuva nälkä kesti noin neljä päivää.

Olen rokotettu ja koronatesti oli positiivinen.

Tuo nälkä on kyllä outo juttu, koska itseltä menee aina ekana ruokahalu ja nälkä katoaa kokonaan kun on tulossa normikipeäksi, mutta tässä oli aivan hirvittävä nälkä jo ennen mitään oireita ja se ihmetyttikin että mikä nyt on kun voisi syödä vaikka ja kuinka.

Sen pahimman kurkkukivun aikana ei sitten tarvinnutkaan syödä vaikka edelleen oli nälkä.

Ja kun korona oli ohi niin ruokahalu palasi normaaliksi.

Vierailija
37/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli neljän päivän nuha.

Sulla ei ollut koronaa vaan tavislentsu.

Kyllä oli testin mukaan korona. Ei se kaikille ole samanlainen.

Ei ole ei, mutta aika harvalla se on pelkkä parinpäivän flunssa. Silti jostain syystä  annetaan ymmärtää että tauti olisi kaikilla (rokotetuilla) ihan vaan lievä jota tuskin edes huomaa.

Vierailija
38/50 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä päänsärky, kova kuume, alaselkäkipu,hikoilu,unettomuus,ruokahaluttomuus,voimattomuus,väsymys,aivosumu. Vielä 2 viikonkin jälkeen aivan loppu. Kamala tauti.

Vierailija
39/50 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa välttää ja käyttää maskia, siis ffp2 tason maskia. En itse halua pitkää koronaa eikä tiedä mitä haittoja oikeasti vielä ilmenee, kun korona tekee tuhoja elimistössä. Ne haitat voivat näkyä vuosien tai vuosikymmenen päästä. Dementiaa esimerkiksi. Kyseessä saattaa olla labrasta karannut virus. Ei kiitos!

Ffp3-tasoinen hengityssuojain vieläkin parempi. 

Vierailija
40/50 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen flunssa. Yhden päivän oli kuumetta. Hengästytti kuukauden verran. 0 rokotetta. Todettu koronaksi kotitesteillä ja virallisella testillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan