Jos sinun pitäisi tehdä minulle ruokaa ja minun pitäisi syödä se niin mitä se olisi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Uunilohta ja perunamuussia.
Kuulostaa hyvälle 🤤
Lindströmin pihvejä ja kermaporkkanoita ja lantturaastetta.
Tein juuri uunissa paahdettuja chiliperunoita ja lämpimiä paprikajuustovoileipiä, saat jämät.
Vegepastan tomaattikastikkeela ja siihen tuorejuustoa Mozzarella sekä basilikaa ja parmesania. Hyvää ... ......
Kanapekonipasta katkarapu-tuorejuustolla ja raikas salaatti :)
Olen niin täysin kyllästynyt kokkaamiseen, että luullakseni tilaisin pitsat. Täytteet saisit valita itse.
Vierailija kirjoitti:
Vegepastan tomaattikastikkeela ja siihen tuorejuustoa Mozzarella sekä basilikaa ja parmesania. Hyvää ... ......
Hyi hitto!
Söisit sitä mitä minäkin, tosin saisit maksaa oman osuutesi koska ei olla samassa taloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti mainita, että pasta on vege?
Ajattelin tehdä tänään hirvenlihakeittoa joten saisit syödä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto!
Nam nam. Terveisin Kokki
Sinulle tekisin siankärsää lanttumuusilla.
Itse tekoinen hampurilainen ja siihen kaveriksi vielä kunnon pizza! Jälkkäriksi omenapaistosta +vaniljajäätelöä kaffetta.
Nauhapastaa kermaisella kanakastikkeella ja höyrytettyä parsa-, kukka- ja ruusukaalia sekä porkkanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti mainita, että pasta on vege?
Siksi että kaikki ei tiedä mitä esim.Mozzarella on.Se voi olla joko sianlihasta tehtyä makkaraa tai tuorejuustoa- Mortadella .
Uunilohta ja perunamuussia.