Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sexpo: Isyyshuijauksen pitäisi olla rikos Ristolla on Suomessa satoja kohtalotovereita

Vierailija
28.10.2022 |

Vinkukaa alle aiheesta.
https://www.is.fi/perhe/art-2000009165194.html

Sexpo: Isyyshuijauksen pitäisi olla rikos – ”Ristolla” on Suomessa satoja kohtalotovereita

Vaihtoehdot

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua. EI voisi vähempää kiinnostaa. Miehet ovat niitä jotka pettää ENITEN ja silti miehet on häntä luimussa kun heihin kohdistuu aivan marginaalisia huijauksia. Olisiko oma vikanne kun olette itse petollisia pettäjiä ja huudatte miten biologiaanne kuuluu petollisuus? Kestäkää sama peli takaisin. Miehiä tulisi muutenkin suostutella aisankannattajiksi, kantaahan naisetkin appiukon nimeä, heikentäen kaikkien naisten asemaa. Myös miehiä tulee suostutella heikentämään omaa asemaansa, sehän on heteroiden mukaan suurta, ihanaa vapautta :)

Onko feminismipeikko tehnyt pesän sun pehmeään päähän kun vihaat täällä miehiä noin?

Ei tässä ole kyse mistään pelistä, vaan kolmen ihmisen elämästä. Kaikki ihan yhtä arvokkaita yksilöitä sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
42/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää kun tuo lapsi on aikanaan sen ikäinen että saa selville ja ymmärtää, minkälaiset vanhemmat hänellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kun asia on todella helppo selvittää, niin miksi sitä ei tehdä pakolliseksi?

Olisi kaikkien osapuolten etu tehdä dna testi jo pelkästään periytyvien sairauksien vuoksi. Moni nainenkin välttyisi siltä pelolta että onko vaihtunut sairaalassa toiseen vauvaan.

Ehdottomasti. Testi on tosiaan nykyään niin helppo ja yksinkertainen, että se pitäisi tehdä automaattisesti kaikille. Silloin ei enää tarvittaisi isyydentunnustustakaan, kun asia olisi automaattisesti selvä.

Miksi se pitäisi tehdä kaikille? Ette te ala määräämään muiden parien valintoja. Moni mies omasta vapaasta tahdostaan on toisen miehen lapsen isä. Et mahda sille mitään.

Kuten ekassa viestissä mainittiin, se olisi hyvä tehdä jo perinnöllisten sairauksien takia.

Ei siitä mitään haittaa olisi kenellekkään.

Kyllä tietenkin saa ryhtyä isäksi vaikka ei olisi biologisia lapsia, mutta sen pitää olla oma tietoinen valinta.

Naisia on pakotettu vaihtamaan nimeä ja synnyttämään vain poikia, ja nyt te heterot juhlitte miten nämä ovat vapaita valintoja. Myös miehiä tulee alistaa, sortaa, pakottaa ja sitten voidaan kehua tulevaisuudessa miten vapaita miehet ovat :) Miehen kannattaa ollla vähän varovaisempi mihin sen ku**insa työntää. Naisia syytetään miehen pakottamasta seksistä, turha hakea sympatiaa kun itse sekoilette seksinne kanssa.

Ei tipu sympatiaa sukupuolelle joka itse sortaa, hakee omaa valtaa eikä tee MITÄÄN naisten aseman parantamiseksi perheissä.

Vierailija
44/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää kun tuo lapsi on aikanaan sen ikäinen että saa selville ja ymmärtää, minkälaiset vanhemmat hänellä on.

Siis "Riston" ex-eukon lapsi.

Vierailija
45/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kun asia on todella helppo selvittää, niin miksi sitä ei tehdä pakolliseksi?

Olisi kaikkien osapuolten etu tehdä dna testi jo pelkästään periytyvien sairauksien vuoksi. Moni nainenkin välttyisi siltä pelolta että onko vaihtunut sairaalassa toiseen vauvaan.

Ehdottomasti. Testi on tosiaan nykyään niin helppo ja yksinkertainen, että se pitäisi tehdä automaattisesti kaikille. Silloin ei enää tarvittaisi isyydentunnustustakaan, kun asia olisi automaattisesti selvä.

Miksi se pitäisi tehdä kaikille? Ette te ala määräämään muiden parien valintoja. Moni mies omasta vapaasta tahdostaan on toisen miehen lapsen isä. Et mahda sille mitään.

Kuten ekassa viestissä mainittiin, se olisi hyvä tehdä jo perinnöllisten sairauksien takia.

Kyllä tietenkin saa ryhtyä isäksi vaikka ei olisi biologisia lapsia, mutta sen pitää olla oma tietoinen valinta.

Naisia on pakotettu vaihtamaan nimeä ja synnyttämään vain poikia, ja nyt te heterot juhlitte miten nämä ovat vapaita valintoja. Myös miehiä tulee alistaa, sortaa, pakottaa ja sitten voidaan kehua tulevaisuudessa miten vapaita miehet ovat :) Miehen kannattaa ollla vähän varovaisempi mihin sen ku**insa työntää. Naisia syytetään miehen pakottamasta seksistä, turha hakea sympatiaa kun itse sekoilette seksinne kanssa.

Ei tipu sympatiaa sukupuolelle joka itse sortaa, hakee omaa valtaa eikä tee MITÄÄN naisten aseman parantamiseksi perheissä.

Kaikki miehetkö on kollektiivisesti syyllisiä siihen mitä osa miehistä on tehnyt ja miten kulttuurit on kehittyneet? Minä kannan vaimon sukunimeä koska se on kansainvälinen.

Miksi vihaat miehiä? Kai tiedät että jokaista sun viestiä kohden tulee 10 naisvihaviestiä pitkin palstaa kostoksi?

Vierailija
46/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pikku varakas maajussi 2 ämmää on selitellyt olevansa minulle tiineenä  molempia kyllä pannut. vaadin isyys testit ei kumpikaan ollut minun

Vierailija
47/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa ymmärtää. Eiköhän äiti siihen mennessä ehdi manipuloida lapsen omalle puolelleen.

Vierailija
48/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexposta on aiemmin ehdotettu suojaikärajan laskemista 14 vuoteen.

Vierailija
49/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehetkö on kollektiivisesti syyllisiä siihen mitä osa miehistä on tehnyt ja miten kulttuurit on kehittyneet? Minä kannan vaimon sukunimeä koska se on kansainvälinen.

Miksi vihaat miehiä? Kai tiedät että jokaista sun viestiä kohden tulee 10 naisvihaviestiä pitkin palstaa kostoksi?

Todellakin on miesten vika kollektiivisesti :D Miksi ulkomaalaisia ja naisia saa syyttää mutta miehiä ei? Miksi koko ajan yleistätte naisia mutta miehille sitä ei saa tehdä? Todellakin se on MIESTEN vika että MIESTEN hallinnoimissa suvuissa naisia vihataan.

Huutonaurua miten peukutatte miehen kostoviestiä, ja sallitte NAISVIHAN. Mitä piipität siinä mies*ihasta jota ei edes ole olemassa, samalla kun kehut naisvihaa ja myönnät miten sitä on enemmän? :D

Miehet saavat ansionsa mukaan. Te syytätte omasta väkivallastanne uhria ja sitten häntä luimussa haluatte itsellenne sympatiaa.

Vierailija
50/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen isyystesti kaikille.

Vierailija
51/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä parisuhteesta kannattaa pitää kynsin hampain kiinni ja pystyttää niin korkeat aidat, ettei ruoho väärällä puolen houkuttele.

Vierailija
52/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta avausta tästäkin tänään? Äijä itse ensin valutsi olla isä tietäen ettei biologisesti sitä ole, ja nyt sitten itkee täällä ihan ammatikseen.

Nolo äijä.

Vierailija
53/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis "Riston" ex-eukon lapsi.

Minä Ristona häpeäisin tätä ruikutusta, mieti miltä lapsesta tulee tuntumaan.

Teit virheen, ja nyt pitäisi osata mennä eteenpäin. Lakia ei sinun vuoksesi tulla ikinä muuttamaan.

Vierailija
54/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on miesten vika kollektiivisesti :D Miksi ulkomaalaisia ja naisia saa syyttää mutta miehiä ei? Miksi koko ajan yleistätte naisia mutta miehille sitä ei saa tehdä? Todellakin se on MIESTEN vika että MIESTEN hallinnoimissa suvuissa naisia vihataan.

Huutonaurua miten peukutatte miehen kostoviestiä, ja sallitte NAISVIHAN. Mitä piipität siinä mies*ihasta jota ei edes ole olemassa, samalla kun kehut naisvihaa ja myönnät miten sitä on enemmän? :D

Miehet saavat ansionsa mukaan. Te syytätte omasta väkivallastanne uhria ja sitten häntä luimussa haluatte itsellenne sympatiaa.

Sä oot sairas. Mene hoitoon.

Vierailija
55/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulan fanclubi vauhdissa taas :D

Vierailija
56/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tätä yhtä feministihuutajaa jolle kaikki on jotain peliä ja kostoa jostain sorrosta ja sukunimistä.

Tasa-arvoa kannatan, sitä yksilöiden sekä sukupuolten välistä, mutta tommosta vihan kylvämistä ja kuilun kaivamista en voi ymmärtää.

Vierailija
57/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sekin lasketa raiskaukseksi nykyään, jos mies panee paljaalla ilman yhteistä suostumusta? Jos nainen valehtelee ehkäisystä, niin eikös olisi reilua, että sekin on rangaistavaa?

Vierailija
58/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä täällä huutelet ohi aiheen? Olet vähintään yhtä ala-arvoinen itse kun mitä puhut miehistä.

Vierailija
59/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei. Tosin yleisimmälle huijausmuodolle eli ehkäisy on kunnossa, vaikkei ole, ei voida mitään. Silloinkin joutuu isäksi tahtomattaan.

Hmmm joo, sille mies ei tietenkään itse voi yhtään mitään, että panee jonkun raskaaksi kun "luotti liikaa". Vastentahtoisesti isäksi tulemiselle miehet ihan oikeasti voivat tehdä jotain.

Sille mies ei voi mitään, että nainen, joka sanoo heidän saavan yhdessä lapsen, valehtelee ja se onkin jonkun toisen miehen lapsi. 

Molemmissa tapauksissa kyseessä on huijaus. Ensimmäinen vain johtaa todisteettomien raiskaustapausten kaltaiseen sana sanaa vastaan tilanteisiin.

Tiedätkö kun miehelle emätinyhdynnän harrastaminen naisen kanssa sisältää raskauden riskin. Mies voi ehkäistä raskauden käyttämällä kondomia, keskeyttämällä yhdynnän, jättämällä sen väliin, hankkimalla itselleen vasektomian...

Jos nainen sanoo, ettei suostu emätinyhdyntään miehen kanssa silloin jos mies käyttää kumia, keskeyttää yhdynnän, hankkii sterilisaation (vaikka koska se, että mies haluaa omalta osaltaan parhaan mahdollisen raskaudenehkäisyn, loukkaa naista) niin silloin mies itse valitsee joko ottaa isomman riskin raskaudesta tai olla harrastamatta just tuon epäilyttävän naisen kanssa seksiä.

Tai jos mies muuten vain ei itse tahdo edes yrittää ehkäistä mitään vaan jättää sen naisen vastuulle niin silloin mies on jättänyt raskauden todennäköisyyden sen naisen käsiin ja sillä voi sitten olla sen näköiset seuraukset, että miehestä tulee isä. Ei se petos ole kuin miestä itseään kohtaan, itsepetosta. Olla ymmärtämättä, että mies itse siinä kämmäsi ja oli tyh mä.

Välttämättä nainen ei välitä enää parisuhteen tulevaisuudesta, kun on tullut raskaaksi. Ja mies on elatusvelvollinen ellei pakene toiseen maahan.

Ei se silti naisen syy ole, että mies jätti ehkäisyn naisen käsiin. Se ettei maksa elatusta asianmukaisesti ei kumoa isyyttä.

En keksi yhtään hyvää perusttetta olla parisuhteessa, missä joutuisi suojaamaan aina selustansa. Sitä joko luottaa toiseen tai on sinkkuna. Mihin pisteeseen epäilyt vedät? Kameravalvonta, gps-seuranta, mikki, puhelimen säännöllinen tutkinta?

Tämänlaisesta huijaamisesta vaan on miehen minusta aivan turha jälkikäteen valittaa jos vauva on tulossa. Siinä vaiheessa ei enää voi mitään ja ainoa rakentava asenne olisi yrittää löytää jotain positiivista siitä.

Koska nainen voi huijata tai naisen käyttämä ehkäisy pettää. Mies, joka ei halua lasta, jättää ehkäisyn naisen vastuulle ja hänellekö ei ole ok, että nainen huijaa käyttäneensä vaikka pillereitä vaikkei käyttänyt? Mutta samalla hänelle kuitenkin on ok, että naisen käyttämä ehkäisy voisi vahingossa pettää? Ja hänestä tulla isä.

Tietty onhan vahinko eri asia kuin valehtelu, mutta lopputulos on, että miehestä tulee isä ja se pettikö ehkäisy vai nainen, ei ainakaan minusta olisi siinä vaiheessa suhteellisesti kovin merkittävin asia enää. Selvästi eniten eroa entiseen on siinä, että ennen ei ollut lasta ja sitten on.

Se musta ehkä eniten onkin mielenkiintoista, että joillekin miehille näyttäisi olevan ok, että naisen käyttämä ehkäisy voi pettää (eivätkä nämä isäksi haluamattomat miehet halua itse ehkäistä raskautta yhtään paremmin), mutta ei ole ok jos nainen huijaa ehkäisystä? Että voivat halutakin vahingossa isäksi, mutta eivät jos nainen ei käytä ehkäisyä? 

Totean vielä että tietenkin tosi väärin valehdella, mutta ihan oikeasti nämä huijattavat miehet voisivat itse ihan oikeasti välttää tilanteen käyttämällä esim. keskeytettyä tai jotain, vasektomia, mikä nyt mihinkin tilanteeseen sopii....

Mukavaa viikonloppua vaan kuitenkin palstalaiset!

Vierailija
60/78 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei. Tosin yleisimmälle huijausmuodolle eli ehkäisy on kunnossa, vaikkei ole, ei voida mitään. Silloinkin joutuu isäksi tahtomattaan.

Hmmm joo, sille mies ei tietenkään itse voi yhtään mitään, että panee jonkun raskaaksi kun "luotti liikaa". Vastentahtoisesti isäksi tulemiselle miehet ihan oikeasti voivat tehdä jotain.

Sille mies ei voi mitään, että nainen, joka sanoo heidän saavan yhdessä lapsen, valehtelee ja se onkin jonkun toisen miehen lapsi. 

Molemmissa tapauksissa kyseessä on huijaus. Ensimmäinen vain johtaa todisteettomien raiskaustapausten kaltaiseen sana sanaa vastaan tilanteisiin.

Tiedätkö kun miehelle emätinyhdynnän harrastaminen naisen kanssa sisältää raskauden riskin. Mies voi ehkäistä raskauden käyttämällä kondomia, keskeyttämällä yhdynnän, jättämällä sen väliin, hankkimalla itselleen vasektomian...

Jos nainen sanoo, ettei suostu emätinyhdyntään miehen kanssa silloin jos mies käyttää kumia, keskeyttää yhdynnän, hankkii sterilisaation (vaikka koska se, että mies haluaa omalta osaltaan parhaan mahdollisen raskaudenehkäisyn, loukkaa naista) niin silloin mies itse valitsee joko ottaa isomman riskin raskaudesta tai olla harrastamatta just tuon epäilyttävän naisen kanssa seksiä.

Tai jos mies muuten vain ei itse tahdo edes yrittää ehkäistä mitään vaan jättää sen naisen vastuulle niin silloin mies on jättänyt raskauden todennäköisyyden sen naisen käsiin ja sillä voi sitten olla sen näköiset seuraukset, että miehestä tulee isä. Ei se petos ole kuin miestä itseään kohtaan, itsepetosta. Olla ymmärtämättä, että mies itse siinä kämmäsi ja oli tyh mä.

Myls baisella tulee olla tuossa vastuuta. Jos nainen väittää syövänsä vaikkapa ehkäisypillereitä vaikkei syökään, kyse voisi olla raiskauksesta. Aivan samoin kuin jos mies ottaa salaa kondomin pois ilman suostumusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi