Tupakoin satunnaisesti. Ostin askin pitkästä aikaa ja järkytyin.
L&M :n hinta 9,50€. Miten kenelläkään on varaa vetää askia päivässä näillä hinnoilla?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ostanut vuoteen yhtään tupakkaa. Aina kun tulee ylitsepääsemätön himo, niin pummin joltakin yhden tai sitten vaan olen ilman. En nyt muutenkaan ole polttanut näitä pummattujakaan, kuin ehkä maksimissaan askin verran vuodessa. Jos ostan askin, niin se tulisi poltettua päivässä ja siitä se sitten lähtee taas.
Oletko ekoaktivisti-larppaaja ja vegaani?
Jaguar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ostanut vuoteen yhtään tupakkaa. Aina kun tulee ylitsepääsemätön himo, niin pummin joltakin yhden tai sitten vaan olen ilman. En nyt muutenkaan ole polttanut näitä pummattujakaan, kuin ehkä maksimissaan askin verran vuodessa. Jos ostan askin, niin se tulisi poltettua päivässä ja siitä se sitten lähtee taas.
Oletko ekoaktivisti-larppaaja ja vegaani?
Melko varmasti on.
Eikö kallis tupakka ole vain hyvä? Ei ole varaa edes akoittaa.
Ei ihme tupakoitsijat jotka polttaa askin päivässä 30X 9,50 on 294, 50 e Kk.Vuodesa jos 365 päivä tekee 3324,oo euroa.Itketään raha ei ole ja ei pystytä lopettaa tupakointia. Mitä siihen kaljat ja viinit päälle maksaa?Terveysasemat hammaslääkärit kirjoitta SV- lääkeet jolla onnistuu. Kuuri on 3kk.lopuun syötävä. Alussa tupakoidaan ja lääke, lopulta tupakka jää itsestään pois. Mutta niitä kiloja pelätään varsininkin naiset eivät siksi halua lopettaa tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan, poltan puoli askia päivässä ja koitan lopettaa kokonaan. Champixia ottaisin, mutta sitä ei saa ennen maaliskuuta ainakaan :(
Pyydä lääkäriltä Voxraa. Se on toinen lopetukseen tarkoitettu lääke.
Voxra ei minulla auttanut kuin alkuun. Vajaa vuoden olin ilman mutta taas poltan. Voxra menee minulla masennukseen.
Aluksi tupakka maistui pahalle, mutta nykyään ihan hyvältä. Yritän kyllä taas lopettaa, mutta voxrasta siihen ei ole apua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme tupakoitsijat jotka polttaa askin päivässä 30X 9,50 on 294, 50 e Kk.Vuodesa jos 365 päivä tekee 3324,oo euroa.Itketään raha ei ole ja ei pystytä lopettaa tupakointia. Mitä siihen kaljat ja viinit päälle maksaa?Terveysasemat hammaslääkärit kirjoitta SV- lääkeet jolla onnistuu. Kuuri on 3kk.lopuun syötävä. Alussa tupakoidaan ja lääke, lopulta tupakka jää itsestään pois. Mutta niitä kiloja pelätään varsininkin naiset eivät siksi halua lopettaa tupakointi.
Saatavuusongelmia lääkkeessä
Hyvä että hintaa nostetaan, sillähän se tupakointi saadaan loppumaan.
Aivan liian moni on jatkanut tupakointia ja osa jopa menehtynyt sen seurauksena.
Enemmänkin vois nostaa, olis kaikille palvelus, ettei noita ostettas. Haiseekin pahalle (myös polttajat)
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian moni on jatkanut tupakointia ja osa jopa menehtynyt sen seurauksena.
Tämä voi tulla sulle yllätyksenä; kaikki me kuollaan aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin vois nostaa, olis kaikille palvelus, ettei noita ostettas. Haiseekin pahalle (myös polttajat)
Haista omaa pierun katkuasi. Voitas kieltää piereskely, hajuhaittoja liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että hintaa nostetaan, sillähän se tupakointi saadaan loppumaan.
😂😂 Sillä saadaan tupakan tuonti ulkomailta nousuun. Haitat jää maksettavaks, mutta veroja ei kerry!
Huumeet maksaa myös ns sallitut.
Riippuvuudet ovat hyvä keino kiristää ja rahastaa niin tekevät huumeen myyjät ja niin tekevät verottaja koska loppupeleissä raha on se joka ratkaisee.
Kymmenisen vuotta sitten oli vielä 4-5 € tietämillä. Kyllä on paljon hinta noussut!