Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko sinä elää kuukauden syömällä alle euron aterioita?

Vierailija
28.10.2022 |

Niin . mitä siinä edes voisi syödä? Puuroa ja kaalta ja perunaa?

https://www.hs.fi/ruoka/art-2000009127262.html?utm_medium=promobox&utm_…

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä varmaan kuukauden hengissä pysyisin mutta tuosta saisi varmaan sellaisen ihmedieetin jolla paino todella lähtee pysyvästi.

Todennäköisesti myös hampaat kun näillä vihannesten hinnoilla niitä ei tuon hintaiseen ateriaan voi lisätä lainkaan.

Minusta tuossa jutussa loppukuun esimerkkiateriat olivat ihan terveellisen oloisia, vihanneksia/marjoja/hedelmiäkin oli joka aterialla.

Alkukuu oli eri juttu, koska hän ei käyttänyt mitään kaapissa valmiiksi olevaa, joten siitä viiden euron päiväbudjetista meni alussa iso summa jo esim. suolapakettiin. Sitten myöhemmin kulut selvästi tasoittuivat ja aterioista tuli järkevämpiä.

Juttu maksumuurin takana, joten paha kommentoida, kun ei tarkkaan tiedä sisältöä. Tän otsikossa puhutaan euron ateriasta, sä puhut viiden euron päiväbudjetista? Siis paljonko rahaa on käytössä, euro päivässä vai viisi euroa päivässä, josta pitäisi valmistua viisi ateriaa?

Vierailija
102/102 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos asuisin paikassa jossa ei voi kasvattaa mitään. Nyt kasvatan kaiken mahdollisen itse paitsi lihan, kananmunat haetaan suoraan kanalasta, leivon leivät ym. Itse. N. 1,50 menee ruokaan per päivä per henkilö, meitä on 2 aikuista. Syödään kyllä lihaakin mutta paljon kasviksia, juureksia ja marjoja. Satoa tuli syksyllä 5 pakastinta täyteen. Käytännössä kaiken muun voi pakastaa paitsi salaatin ja kurkun. Säilön muutenkin syksyllä paljon, teen mehut, hillot, sinappikurkkusalaatin, maustekurkut ym. Itse. Ei ole rahakysymys vaan elämäntapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla